NYX Powder Blushes (Part 2)

 Όπως σας είχα υποσχεθεί, συνεχίζουμε σήμερα με το Part 2 και με περισσότερα powder blushes από την εταιρία Nyx!!! (το Part 1 μπορείτε να το δείτε εδώ). Ας ξεκινήσουμε λοιπόν:

Nyx Powder Blush in PINCHED

 Το Pinched είναι ένα πολύ όμορφο κοραλί ροδακινί χρώμα, το οποίο περιέχει ένα πολύ απαλό χρυσό shimmer! Αν και προσωπικά δεν προτιμώ τα ρουζ που περιέχουν shimmer, το συγκεκριμένο είναι πολύ διακριτικό! (έχω διαβάσει πολλές φορές πως είναι καλό dupe για το Orgasm της Nars, το οποίο όμως δεν έχω για να σας πω την άποψή μου). Μπορείτε να το φορέσετε είτε μόνο του είτε πάνω από κάποια άλλη απόχρωση για περισσότερη λάμψη!

Nyx Powder Blush in PINKY

  Το Pinky είναι αυτό που εγώ θα χαρακτήριζα hot pink! Είναι ένα ματ, πολύ έντονο ροζ-φούξια χρώμα και έχει πολύ καλό pigmentation! Χρειάζεται πολύ μικρή ποσότητα κατά την εφαρμογή και διαρκεί για ώρες! Το συγκεκριμένο ταιριάζει σε όλες τις επιδερμίδες, από τις πιο ανοιχτόχρωμες μέχρι και τις πιο μελαχρινές!

Nyx Powder Blush in DESERT ROSE

 Το Desert Rose είναι ένα πολύ ζεστό ροζ χρώμα με ματ τελείωμα! (μου θυμίζει το κλασσικό χρώμα του τραντάφυλλου). Πολύ ιδιαίτερο και ξεχωριστό ρουζ! Είναι πολύ κολακευτικό, εφόσον όμως  εφαρμοστεί πολύ απαλά, δεδομένης της έντονης απόδοσης χρώματος! Θεωρώ πως οι κοπέλες με πιο σταρένιες επιδερμίδες θα το λάτρευαν!

Pinched - Pinky - Desert Rose

 Η παρουσίαση της μικρής συλλογής μου από τα powder blushes της Nyx ολοκληρώθηκε! Ελπίζω να σας άρεσαν! Εμένα πάντως μου αρέσουν πολύ και σίγουρα θα δοκιμάσω κι άλλες αποχρώσεις!





11 comments:

  1. to prwto mou fainetai pws 8a to agorasw telika...!!!!

    ReplyDelete
  2. Αααα έχεις μια πολύ όμορφη συλλογή! Τόνοι όπως το desert rose δε νομίζω πως μου πολυπηγαίνουν αλλά το Pinky φαίνεται τόσο ωραίο! Πολύ μου αρέσουν τα hot pink!

    ReplyDelete
  3. τελικα ολα τα θελω...! ολα!!! :P ουφφφφφφφ σε διλημα με εβαλες...

    ReplyDelete
  4. Anonymous6.1.12

    Ομορφα κι αυτα, αλλα εγω ανηκω στα χρωματα του part 1! Χαχαχααχα!

    ReplyDelete
  5. @Selehna
    Το Pinched είναι υπέροχο χρώμα!
    Παντώς καιρού!!!

    @smugnificent
    Η αλήθεια είναι πως στην αρχή ήμουν κι εγώ αρκετά διστακτική με το desert rose! Είμαι των πιο απαλών αποχρώσεων! Αλλά τελικά, αν το εφαρμόσεις σωστά, δίνει πολύ όμορφο αποτέλεσμα! Άσε που ήθελα και κάτι διαφορετικό... ;)

    @CuteandGirlyDMS
    Πάντως η Nyx τα βγάζει σε 27 αποχρώσεις! Αρκετά μεγάλη γκάμα για να διαλέξεις αυτά που σου αρέσουν! Με το επόμενο 25% στο Cherry Culture θα μεγαλώσω τη συλλογή μου!!!

    @Christina
    Χριστινάκι μου είσαι τόσο γλυκειά, που κι εγώ κάποιο baby pink θα σου διάλεγα!!! xxx

    ReplyDelete
  6. Πολύ όμορφα όλα τα χρωματάκια! Θέλω κι εγώ να τα δοκιμάσω αλλά κάθε φορά καταλήγω με 500 πράγματα στο καλάθι μου και δεν παραγγέλνω τελικά χαχαχα! Να σε ρωτήσω, πόσο περίπου σου χρεώνει τα μεταφορικά το cherry culture?

    ReplyDelete
  7. @NatalieDouka
    Η γνώμη μου είναι αρχικά να παραγγείλεις 1-2 πραγματάκια από κάθε είδος, για να δεις αν μείνεις ευχαριστημένη! Συγκεκριμένα, από τη Nyx μου αρέσουν, εκτός από τα blushes, τα slide on pencils, τα mega shine lipgloss και τα round lipsticks! (από όσα μέχρι στιγμής έχω δοκιμάσει τουλάχιστον!)
    Όσο για τα μεταφορικά, κυμαίνονται ανάλογα με το μέγεθος της παραγγελίας! Αν π.χ. πάρεις μόνο ένα blush είναι 10,63$. Αν πάρεις δύο είναι 10,80$.
    Ελπίζω να βοήθησα... xxx

    ReplyDelete
  8. Πολυ ομορφα χρωματακια!! Δυστυχως προς το παρον δεν εχω δοκιμασει κατι απο ΝΥΧ αλλα το εχω στο προγραμμα;-)

    Ειμαι η νεα σου follower:-)
    (http://beautyincrisis.blogspot.com/)

    ReplyDelete
  9. kalhspera.polu wraio to blog sou kai t post endiaferon mias k i8ela na agorasw kragion ths revlon opote me voithises poly!!
    s exw dwsei ena vraveio t opoio mporeis n deis edw http://evigmyworld.blogspot.com/2011/12/happy-new-year-and-blog-award.html

    ReplyDelete
  10. @Evi G
    Ευχαριστώ πολύ Evi μου!
    Κι εμένα μου αρέσει πολύ το Blog σου!
    Φιλιά xxx

    ReplyDelete
  11. κ γω θα την κάνω την παραγγελία μου το βλέπω! μπορεί όμως από ebay! =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...