MAC Kissable Lipcolour in Enchantee!

 Πριν από λίγο καιρό είχε κυκλοφορήσει από τη Mac μια άκρως ανοιξιάτικη συλλογή, η Shop Mac-Cook Mac, η οποία χαρακτηριζόταν από τα πολύ όμορφα και φωτεινά χρώματά της!


 Από τη συλλογή αυτή, αυτό που μου κέντρισε το ενδιαφέρον ήταν τα kissable lipcolour! Κάτι μεταξύ κραγιόν και lipgloss, τα οποία είχαν κάνει την εμφάνισή τους και σε παλαιότερη συλλογή (τον Ιανουάριο του 2011)! Στη συγκεκριμένη συλλογή είναι διαθέσιμες μόνο οι πέντε από τις δώδεκα αποχρώσεις που είχαν βγει αρχικά! Ήταν μια καλή ευκαιρία λοιπόν να τα δοκιμάσω...

Cook Mac, Shop Mac Collection - Kissable Lipcolour
MAC Kissable Lipcolour in Enchantee

 Διάλεξα την απόχρωση Enchantee, ένα πολύ γλυκό φωτεινό ροζ χρώμα, ό,τι πρέπει για το καλοκαιράκι που ολοένα και πλησιάζει! Όπως σας είπα και παραπάνω, είναι κάτι ανάμεσα σε lipstick και lipgloss! Πιο συγκεκριμένα, χαρίζουν πλούσιο χρώμα (ακριβώς όπως ένα lipstick), αλλά ταυτόχρονα έχουν ένα shiny τελείωμα που θυμίζει lipgloss! Προϊόν 2 σε 1 δηλαδή!

Kissable Lipcolour swatches

 Όπως βλέπετε, σας εξασφάλισα swatches και από τις πέντε αποχρώσεις που κυκλοφόρησαν με αυτή τη συλλογή!! Η σύστασή τους είναι πραγματικά υπέροχη, είναι πολύ άνετα στα χείλη και δεν κολλάνε καθόλου! Στα συν τους η μεγάλη τους διάρκεια, η οποία είναι ισάξια με αυτή των lipsticks της Mac!

Enchantee on lips

 Η πρώτη μου επαφή με τα kissable lipcolour της Mac με ενθουσίασε και μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις!! Αν και, για να σας πω την αλήθεια, μετάνιωσα που δεν πήρα και την απόχρωση So Vain (ένα υπέροχο πορτοκαλί χρώμα, το τρίτο κατά σειρά), την οποία πιστεύω πως θα λάτρευα καθ'όλη την περίοδο του καλοκαιριού, αλλά δίστασα, μιας και δεν είχα δοκιμάσει ξανά τα συγκεκριμένα! Ελπίζω μελλοντικά η Mac να συμπεριλάβει και στη σταθερή της σειρά ορισμένες (αν όχι όλες) αποχρώσεις από τα αξιολάτρευτα kissable lipcolour!!!


Εσείς έχετε δοκιμάσει τα kissable lipcolours της Mac?



11 comments:

  1. Η κλασική ιστορία με τα LE της Mac!Όλες αυτές οι συλλογές περιορισμένης κυκλοφορίας έχουν πάντα κάτι ωραίο να τσιμπήσεις, αλλά μας τα χαλάει η Mac που μετά τα αποσύρει! Μου κάνει "κλικ" πάντως το συγκεκριμένο lipgloss/lipstick, θα είναι ό,τι πρέπει για το καλοκαίρι!
    xx

    ReplyDelete
  2. Anonymous9.4.12

    Τι ωραίο χρωματάκι Μαιρούλα μου διάλεξες???υπέροχο,άκρως καλοκαιρινό....με γεια σου κοριτσάκι,καλοφόρετο!!! τελικά είχες δίκιο, έπρεπε να πάρεις και το So Vain....είναι σούπερ χρώμα επίσης!!!!ατελείωτα φιλιά, κουκλίτσα μου!!

    ReplyDelete
  3. Anonymous9.4.12

    Υπέροχα χρώματα!!!

    ReplyDelete
  4. Είναι πολύ όμορφα όλα!!! Κι αυτό που διάλεξες για σένα είναι τέλειο!! Αχ αυτά τα MAC τι μας κάνουν!! xx Menia

    ReplyDelete
  5. πολύ ωραίο φαίνεται αν και το μάτι μου έπεσε κατευθείαν στο swatch του so vain. Καλοφόρετο γλυκιά μου

    ReplyDelete
  6. Αχχχχ τι μου κάνειs βραδιάτικα,τι μου κάνειs!
    Απο τα swatch τα 2 τελευταία είναι όλα τα λεφτά!!!!

    ReplyDelete
  7. Υπέροχο χρωματάκι αυτό που πήρες τελικά :)

    ReplyDelete
  8. Πολυ όμορφο χρώμα και ευκολοφόρετο, θα το ευχαριστηθεις, με γεια!

    ReplyDelete
  9. @Evi
    Κι εγώ ακόμη προσπαθώ να συνηθίσω τη λογική των LE, ωστόσο δε σου κρύβω πως εξακολουθεί να με ενοχλεί!Πάντως εύχομαι να συμπεριλάβουν και στη σταθερή τους συλλογή τα συγκεκριμένα!Είναι απίστευτα!!

    @Natasa makeup-nails
    Σ'ευχαριστώ πολύ Νατασάκο μου!Πάντα με την καλή κουβέντα!Φαντάσου πως η φωτογραφία αδικεί λιγάκι το χρώμα!Μη μου θυμίζεις το so vain...είναι φανταστικό!!Απλά δίστασα γιατί δεν ήξερα πως θα μου αρέσουν τόσο!

    ReplyDelete
  10. @smugnificent
    Σ'ευχαριστώ καλή μου Μυρόνα!Σε καταλαβαίνω πάντως, κι εγώ συνεχώς το so vain κοιτάζω!! ;-)

    @siabeautyandmakeup
    Εμένα πραγματικά μου άρεσαν όλα τα χρώματα!Μακάρι να μου πήγαιναν κιόλας!Αλλά ακόμη περισσότερο μου άρεσε η σύστασή τους!Απίστευτη υφή!

    ReplyDelete
  11. Μα τι ωραιο χρωμα ειναι αυτο που διαλεξες...Με γεια......
    httpfashionmoments.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...