My Favorite Sunscreen

 Έχουμε την τύχη να ζούμε σε μια χώρα που σχεδόν όλο το χρόνο μπορούμε να χαρούμε τον ήλιο! Ωστόσο, θα πρέπει να είμαστε και ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένοι απέναντί του! Γι'αυτό, οι ειδικοί τονίζουν πως πρέπει να φοράμε αντηλιακό καθ'όλη τη διάρκεια του χρόνου και να το ανανεώνουμε τακτικά, ώστε να είμαστε και να παραμένουμε προστατευμένοι!
 Δυστυχώς δεν χρησιμοποιώ αντηλιακή προστασία καθ'όλη τη διάρκεια του χρόνου! Προσπαθώ όμως να επιμηκύνω τη χρήση του όσο περισσότερο μπορώ, καθώς το δέρμα μου είναι αρκετά ευαίσθητο με τάση για ακμή, οπότε σίγουρα δεν θα ήθελα να το επιβαρύνω επιπλέον με σημαδάκια από τον ήλιο, δυσχρωμίες, κυλίδες, αφυδάτωση κ.α. 


 Η χρήση του αντηλιακού θα πρέπει να είναι καθημερινή και να μην περιορίζεται μόνο στις ώρες που βρισκόμαστε στην παραλία! Γι'αυτό, πρέπει να αναζητήσουμε ένα προϊόν το οποίο να ταιριάζει στον τύπο της επιδερμίδας μας και φυσικά να μην επηρεάζει ή να αλλοιώνει το μακιγιάζ μας!



  Εξαιτίας της λιπαρής επιδερμίδας μου, δοκίμασα ανηλιακά από αρκετές εταιρίες μέχρι να βρω αυτό που μου ταιριάζει! Η La Roche Posay είναι από τις εταιρίες που ξέρουν να φροντίζουν τις ευαίσθητες επιδερμίδες, και την προτιμώ ιδιαιτέρως για την περιποίηση του προσώπου μου, οπότε δεν εξεπλάγην όταν τελικά βρήκα σε αυτήν το αγαπημένο μου αντηλιακό!


 Η συσκευασία είναι πολύ εύχρηστη και κλείνει βιδωτά με καπάκι, γεγονός που μας προφυλάσσει από ανεπιθύμητα ατυχήματα! Προσφέρει δείκτη προστασίας 50+ και περιέχει 50ml προϊόντος!


      Ως προς το περιεχόμενο:
  • Παρέχει πολύ υψηλή προστασία, είναι  δερματολογικά ελεγμένο και αδιάβροχο!
  • Απορροφάται άμεσα από την επιδερμίδα, χωρίς να αφήνει την παραμικρή λιπαρότητα
  • Δεν περιέχει άρωμα, δεν περιέχει parabens, ενώ περιέχει ελάχιστα χημικά φίλτρα!
  • Δεν αφήνει λευκά υπολείμματα στην επιδερμίδα κατά την εφαρμογή!
  • Έχει εξαιρετικά λεπτόρευστη υφή και δεν επιβαρύνει τις λιπαρές επιδερμίδες!
  • Δεν δημιουργεί μαύρα στίγματα, ούτε μου προκάλεσε τον παραμικρό ερεθισμό!


 Στο Anthelios Fluide Extreme SPF 50+ βρήκα όσα έψαχνα από ένα αντηλιακό! Μέγιστη προστασία, χωρίς να επιβαρύνει την λιπαρή επιδερμίδα μου! Κυκλοφορεί και σε έκδοση με χρώμα!




Εσάς πιο είναι το αγαπημένο σας αντηλιακό?
Χρησιμοποιείτε αντηλιακό καθ'όλη τη διάρκεια του χρόνου?


26 comments:

  1. Γεια σου!!! Κι εγώ αυτό χρησιμοποιώ εδώ και 2 μήνες περίπου και είμαι σχετικά ευχαριστημένη... Το θέμα είναι ότι σε εμένα αφήνει λευκά υπολείμματα... :/ Θέλω όμως σίγουρα να δοκιμάσω και το αντηλιακό από Kiehl's ..

    ReplyDelete
  2. Έχεις δίκιο, πολύ καλό αντηλιακό. Χρησιμοποιώ το αντίστοιχο αντηλιακό της ίδιας εταιρίας, αλλά αυτό που είναι για ξηρή επιδερμίδα καθώς -όπως είπες- αυτό που αναφέρεις είναι για λιπαρή. Απλά το έχω πάρει με χρώμα (μην φανταστείς καμία σούπερ κάλυψη) γιατί το χρησιμοποιώ καθημερινά. Και ναι, νομίζω πως συγκαταλέγεται στα καλύτερα αντηλιακά της αγοράς!

    ReplyDelete
  3. Στην αναζήτηση της τέλειας αντηλιακής δοκίμασα άπειρα δειγματάκια από πολλές εταιρείες και κατέληξα κι εγώ στο Anthelios. Είναι τέλειο, λεπτόρρεστο και κατάλληλο για ευαίσθητα δέρματα. Πήρα σε μια προσφορά και με το χρώμα να δοκιμάσω, αλλά προσφέρει ελάχιστη έως μηδενική κάλυψη, απλά δίνει έναν πιο ηλιοκαμμένο τόνο στην επιδερμίδα. xxx

    ReplyDelete
  4. Κι εγώ αυτό χρησιμοποιώ,είναι το καλύτερο από όσα έχω δοκιμάσει!

    http://starsandstellars.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. xmm endiareron akougetai!sigoura tha th dokimasw!polu wraio post :)

    sophie xx

    http://blogstylethings.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Το έχω δοκιμάσει σε Hondos και είναι όντως απίστευτα ελαφρύ! Δοκίμασα αυτό με το χρώμα και για αντηλιακό είναι σούπερ! Δεν το πήρα γιατί έψαχνα κάτι που να καλύπτει λίγο και σπυράκια και αυτό δεν έχει σχεδόν καθόλου κάλυψη.

    ReplyDelete
  7. Μεγια,μεγια! :)
    Εγω πριν κανα μηνα κατεληξα στην αντιηλιακη απο Kiehl's και μεχρι στιγμηs εχω αρκετα ικανοποιημενη :)

    ReplyDelete
  8. Να πω οτι συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου!!! Κι εγώ την πήρα πρόσφατα και μάλιστα με χρώμα και είναι πραγματικά ότι πιο τέλειο έχω δοκιμάσει ποτέ σε αντηλιακή κρέμα!! Κι εγώ έχω λιπαρό δέρμα και ακόμη περισσότερο το καλοκαίρι!! Και οικονομική θεωρώ και από τα πιο κορυφαία προϊόντα που έχω δοκιμάσει. 10 στα 10 από μένα!! Ωραίο review! xx Menia

    ReplyDelete
  9. Εγώ έχω πάρει το άλλο που είναι σε σωληνάριο!!Νομίζω την επόμενη φορά θα πάρω αυτό!Φαίνεται πολύ πιο λεπτόρευστο!!

    ReplyDelete
  10. Έχω δοκιμάσει πολλά προϊόντα της La Roche Posay και έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη!!!!Τη συγκεκριμένη αντηλιακή δεν τη έχω δοκιμάσει αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα. Όταν τελειώσει αυτή που χρησιμοποιώ θα τη δοκιμάσω σίγουρα!!Φιλιά!!!

    ReplyDelete
  11. Κι εγω αγαπω τη La Roche Posay και το συγκεκριμενο το εχω σε δειγματα και ομολογω πως ειναι αρκετα καλο για το δερμα μου. Το θεμα ειναι οτι επιμενω βιολογικα κι εδω και φοραω της Lavera την αντηλιακη-αντιγηραντικη, την οποια δυσκολα αλλαζω. Ξερεις πως ειναι αυτα τα κολληματα...

    ReplyDelete
  12. Εχω αγοράσει το συγκεκριμένο αλλά με την ελαφριά απόχρωση.Είναι αρκετά καλό αλλά δεν προσφέρει την κάλυψη που πίστευα..Σαν αντηλιακό όμως είναι πολύ καλό
    1

    ReplyDelete
  13. Αν καιι δεν περίμενα να το πω ποτε αυτο για αντηλιακο (lol!) το συγκεκριμένο το αγαπω!

    ReplyDelete
  14. Anonymous28.5.12

    Μαιρούλα μου δεν το έχω χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο...έχω πάρει και χρησιμοποιώ τελευταία από τη Lancaster αντιηλιακή κρέμα και είμαι αρκετά ικανοποιημένη.....θα το έχω πάντως στα υπόψιν και αυτό!!! φιλιά πολλά κουκλίτσα μου.....

    ReplyDelete
  15. Έχω το αντίστοιχο με SPF20 και είναι όντως τέλειο για λιπαρά δέρματα! Θέλω να πάρω και το 50αρι κάποια στιγμή :)

    ReplyDelete
  16. Δεν χρησιμοποιώ το καλοκαίρι κάποιο αντηλιακό γιατί φοράω συνέχει make up! Αλλά θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω το συγκεκριμένο :)

    ReplyDelete
  17. Hmoun anamesa s'afto k to Avene Cleanace..K telika pira to Avene..
    Alla thelw na to dokimasw ki afto kapoia stigmi giati exw akousei poli kala logia!

    Poli enimerwtiko post!
    Thank you!

    xoxo
    Peggy
    beautyjunkiepeggy.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Maresi para poli pou apo oti katalavaino i ifi tou einai poli elafria , tou korres pou exo tora einai tromera varia kai gializei arketa !!

    ReplyDelete
  19. Πολυ αγαπημενο προιον.

    From Paris with love!
    Kristina recently posted.. Yes, I do mon amour!.

    ReplyDelete
  20. nai ontos einai poly kalo to exw dokimasei kai egw.http://nailsartgr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. @NiTheMint!
    Δοκίμασε να το απλώσεις και να το αφήσεις να απορροφηθεί μόνο του πριν συνεχίσεις με το υπόλοιπο μακιγιάζ, χωρίς να το τρίβεις... :-)

    @Maria_K & mariza
    Το δοκίμασα κι εγώ αυτό με το χρώμα αλλά βλέποντας πως στην ουσία δεν κάνει καμία διαφορά, προτίμησα αυτό χωρίς χρώμα...

    ReplyDelete
  22. @NatalieDouka
    Πραγματικά, δεν έχω δοκιμάσει πιο λεπτόρευστο αντηλιακό!Η λιπαρή επιδερμίδα μου το λατρεύει!Όντως, δεν προσφέρει καθόλου κάλυψη!

    @Menia
    Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει και σένα!Για λιπαρή επιδερμίδα θα την πρότεινα με κλειστά μάτια!!!

    ReplyDelete
  23. @Konstantina Ampelourgou
    Καλύτερα να προτιμήσεις αυτό την επόμενη φορά...Εκείνο στο σωληνάριο το έπαιρνε η μητέρα μου και είναι αρκετά ενυδατικό-λιπαρό σε σχέση με το fluide extreme!

    @Maria
    H αλήθεια είναι πως η La Roche Posay έχει ταιριάξει με την επιδερμίδα μου και έχω αρχίσει να την εμπιστεύομαι τυφλά!

    ReplyDelete
  24. @ScrapgalGR
    Ούτε κι εγώ πίστευα πως θα κάνει τόση μεγάλη διαφορά ένα αντηλιακό!Κι όμως, έψαξα αρκετά για να βρω αυτό που ταιριάζει στην επιδερμίδα μου!

    @Stavroula @drugstoreandbargainlover
    Να το πάρεις να το πάρεις!Σταυρούλα μου εγώ για το πρόσωπο δεν έχω πάρει ποτέ κάτω από SPF50!Μπορεί από ένα δείκτη και πάνω να μην κάνει μεγάλη διαφορά αλλά το φοράω που το φοράω...

    ReplyDelete
  25. @Claire D. T
    Κλαίρη μου, κι εγώ φοράω make-up για να καλύπτω σημαδάκια από την ακμή, αλλά κάτω από το foundation φοράω αντηλιακή,τουλάχιστον το καλοκαίρι!Νομίζω πως πρέπει να αναθεωρήσεις...

    @glittermeup
    Είναι πολύ πολύ ελαφριά η σύνθεσή του!Τόσο που γυρνάς το μπουκαλάκι με προσοχή γιατί χύνεται...Νομίζω πως αυτό κάνει τη διαφορά!

    ReplyDelete
  26. όντως, πολύ καλό αντηλιακό! εγώ πρόσφατα παρουσίασα φωτοαλλεργία και με σωσε!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...