NYX - Round Lipsticks

 Γειά σας κορίτσια! Έχοντας μείνει πολύ ευχαριστημένη από τα ρουζ της εταιρίας Nyx, αποφάσισα να δοκιμάσω και κάποια προϊόντα για τα χείλη, μιας και είναι πολύ οικονομικά! Σήμερα λοιπόν, θα ήθελα να σας δείξω ορισμένα lipsticks της εταιρίας Nyx και πιο συγκεκριμένα τα Round Lipsticks!


 Τα Round Lipsticks βγαίνουν σε 126(!) αποχρώσεις και πραγματικά μου ήταν πολύ δύσκολο να διαλέξω κάποιες για να δοκιμάσω! Οι αποχρώσεις που διάλεξα τελικά είναι οι circe, orange soda και fig! Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, στην μια πλευρά της συσκευασίας αναγράφεται το όνομα του lipstick και στην άλλη φαίνεται το χρώμα,  γεγονός που μου αρέσει πολύ!


 Όσον αφορά το περιεχόμενο,  είναι πολύ κρεμώδη και πολύ ενυδατικά, ενώ η απόδοση χρώματός τους είναι άριστη! Δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη μυρωδιά ή γεύση! Η διάρκειά τους είναι αξιοπρεπέστατη, ωστόσο χρειάζονται σχετικά συχνή ανανέωση! Τα θεωρώ ιδανικά για καθημερινή χρήση!


circe - orange soda - fig (swatches)

 Το circe είναι μια nude απόχρωση, στην πιο καφέ πλευρά της βέβαια! Επειδή όμως η απόδοση χρώματός του είναι πολύ έντονη, έχω καλύτερο αποτέλεσμα όταν το εφαρμόζω ταμποναριστά!
 Το orange soda ανήκει στις nude αποχρώσεις, έχοντας πιο πορτοκαλί υποτόνους! Το συγκεκριμένο δεν κολακεύει καθόλου την ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα μου, καθώς είναι σαν να έχω βάλει στα χείλη μου concealer! Ωστόσο, λειτουργεί πολύ καλά με πιο έντονα lipsticks ώστε να μαλακώνει το χρώμα τους!

 Το fig, το οποίο είναι και το αγαπημένο μου, είναι ένα υπέροχο έντονο καρπουζί χρώμα, το οποίο είμαι σίγουρη πως θα το προτιμώ αρκετά συχνά τώρα το καλοκαιράκι!

 Σημ: Τα προϊόντα της εταιρίας Nyx μπορείτε να τα βρείτε στο επίσημο site της Nyx, καθώς και στο Cherry Culture! Τα round lipsticks  κοστίζουν 4$, δηλαδή 3€ (+έξοδα αποστολής)!




21 comments:

  1. Anonymous7.5.12

    Mαιρούλα μου,τι τέλεια χρώματα που είναι!! με γειάσου κοριτσάκι μου,είναι υπέροχα....θα το επισκεφτώ το site μια και οι τιμές είναι αξιοπρεπέστατες!!Φιλάκια κοριτσάκι μου,μου λείψατε....

    ReplyDelete
  2. To deftero xroma pou einai san nude maresi para poli !!

    ReplyDelete
  3. Έχω αρκετά απ'αυτά τα κραγιόν και μ'αρέσουν πολύ! Όντως με τόσες πολλές αποχρώσεις δεν ξέρεις τι να διαλέξεις! Σημειώνω το Fig στη wishlist μου, δείχνει πανέμορφο!! :) x

    ReplyDelete
  4. Απο την φωτό και μόνο φαίνεται ποσο κρεμωδη ειναι και πολυ ωραίες οι αποχρώσεις που διαλέξεις!

    ReplyDelete
  5. Καλά είναι απίθανα!! Εγω ξετρελάθηκα, και πρέπει να πω ότι διαρκούν αρκετή ώρα σε μένα! Σύντομα θα πάρω και άλλα.
    Το fig πάντως δείχνει υπέροχο! Ακόμη και το πορτοκαλί όμως μου άρεσε!

    ReplyDelete
  6. Kai ta 3 ena k ena !!!!!!!! :)

    ReplyDelete
  7. Θέλω να πάρω κ εγώ μερικά! Μπήκε το fig στη wishlist!

    ReplyDelete
  8. @Natasa makeup-nails
    Σ'ευχαριστώ πολύ Νατασάκο μου!Πάντως, γενικά η Nyx έχει ποιοτικά αλλά οικονομικά προϊόντα!Σε επόμενες αναρτήσεις θα σας δείξω και άλλα προϊόντα που έχω δοκιμάσει!Φιλάκια xxx

    @glittermeup
    Το orange soda είναι γενικά πολύ διάσημη απόχρωση στο διαδύκτιο και έχει καλές κριτικές!Δυστυχώς εμένα δεν μου πηγαίνει το χρώμα!

    ReplyDelete
  9. @Stavroula
    Νομίζω πως είναι ιδανικά για καθημερινή χρήση και μ'αρέσει που είναι τόσο ενυδατικά!Σίγουρα θα ήθελα να δοκιμάσω κι άλλες αποχρώσεις!Σ'ευχαριστώ που με βοήθησες να φτιάξω και τη δική μου wishlist!

    @ScrapgalGR
    Πραγματικά με αυτά τα κραγιόν αυτό που βλέπεις αυτό παίρνεις!Ένα άγγιγμα μόνο αρκεί για να πετύχεις ένα έντονο αποτέλεσμα!Εγώ συνήθως τα εφαρμόζω ταμποναριστά!

    ReplyDelete
  10. @Stavroula
    Νομίζω πως είναι ιδανικά για καθημερινή χρήση και μ'αρέσει που είναι τόσο ενυδατικά!Σίγουρα θα ήθελα να δοκιμάσω κι άλλες αποχρώσεις!Σ'ευχαριστώ που με βοήθησες να φτιάξω και τη δική μου wishlist!

    @ScrapgalGR
    Πραγματικά με αυτά τα κραγιόν αυτό που βλέπεις αυτό παίρνεις!Ένα άγγιγμα μόνο αρκεί για να πετύχεις ένα έντονο αποτέλεσμα!Εγώ συνήθως τα εφαρμόζω ταμποναριστά!

    ReplyDelete
  11. @Daydreamer
    Ευτυχώς είναι πολύ οικονομικά και μπορείς να δοκιμάσεις πολλές αποχρώσεις!To fig είναι όντως υπέροχο!Εγώ είμαι αρκετά ανοιχτόχρωμη, μάλλον γι'αυτό δεν μου ταίριαξε το orange soda!

    ReplyDelete
  12. Μόνο εγώ πήρα βλακείες χρώματα..Είναι όλα υπέροχα μπράβο!!

    ReplyDelete
  13. Anonymous8.5.12

    Υπέροχα και τα 3! ♥

    ReplyDelete
  14. einai yperoxa kai ta treia alla to trito mou aresei pio poly apo ola.http://nailsartgr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. mia erotisi ta exoda apostolis posw einai giati se kapoia site ta exoda apostolis kostizoun pio poly apo ta proionta.http://nailsartgr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. @Nails Art Design Greece
    Στο Cherry Culture τα έξοδα αποστολής είναι ανάλογα με το μέγεθος της παραγγελίας!Σίγουρα όμως, δε σε συμφέρει να αγοράσεις ένα μόνο προϊόν!

    ReplyDelete
  17. Όμορφα και τα τρια αλλά το fig δεν παίζεται!! Με γειά!

    ReplyDelete
  18. Είναι πραγματικά πανέμορφα!Λατρεύω το τέρμα δεξιά στην φωτογραφία που τα έχεις για να φαίνεται το χρώμα!
    Καλοφόρετα!

    ReplyDelete
  19. Το circe και το orange soda ειναι σουπερ! Το αλλο ειναι λιγο εντονο για τα γουστα μου αλλα δεν ξερω πως θα φαινεται συνολικα με ενα αναλογο μακιγιαζ. Φιλια Μαιρη μου!

    ReplyDelete
  20. Ωραια και τα τρια!

    ReplyDelete
  21. Πολύ ωραία και τα τρία lipstick!!!Θα ξεχωρίσω όμως το circe που βρίσκεται εδώ και καιρό στη λίστα μου!!!!Φιλάκια!!!

    http://mybeautysteps.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...