Summer Favorites!

 Γειά σας κορίτσια! Επέστρεψα από τις ολιγοήμερες διακοπές μου στη Νάξο (η οποία παρεπιπτόντως είναι πανέμορφη), ωστόσο δεν έχω επιστρέψει πλήρως στην καθημερινότητά μου, μιας και πολύ σύντομα θα απουσιάσω και πάλι για λίγες μέρες! Προσπαθώ να χαρώ το καλοκαιράκι όσο περισσότερο μπορώ και εύχομαι κι εσείς να κάνετε το ίδιο! Μιας και βρίσκομαι στην Αθήνα, σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον μήνα που μας πέρασε! Μου αρέσει πολύ να διαβάζω τέτοιου είδους αναρτήσεις, ωστόσο δε σας υπόσχομαι πως θα φανώ απολύτως συνεπής στο μέλλον, μιας και συνηθίζω να κολλάω με τα προϊόντα που μου αρέσει να χρησιμοποιώ!


 Θα ξεκινήσω με το after sun με aloe vera από τον Κορρέ! Ένα προϊόν που δοκίμασα φέτος για πρώτη φορά και σίγουρα θα περάσουμε πολλά από τα επόμενα καλοκαίρια παρέα! Πρόκειται για ένα γαλάκτωμα σώματος, ιδανικό για μετά την έκθεση στον ήλιο! Εγώ δεν το χρησιμοποιώ μόνο επιστρέφοντας από την παραλία, αλλά σχεδόν καθημερινά! Ενυδατώνει πλήρως την επιδερμίδα μου, ανακουφίζει από την αίσθηση καψίματος και μυρίζει καταπληκτικά! Ένα ακόμη προϊόν το οποίο απέκτησα πρόσφατα και με έχει ενθουσιάσει είναι η νέα BB cream της Garnier για λιπαρές-μικτές επιδερμίδες! Χαρίζει ματ αποτέλεσμα, παρέχει ικανοποιητική κάλυψη και αντηλιακή προστασία με spf20! Πλέον τη χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση, καθώς αντικαθιστά επάξια το foundation!


 Λατρεύω τη La Roche Posay και έχω μείνει ικανοποιημένη από όλα τα προϊόντα που έχω δοκιμάσει! Φέτος επέλεξα τη σειρά Anthelios XL για την αντηλιακή προστασία προσώπου και σώματος και είμαι εντυπωσιασμένη! Το αντηλιακό προσώπου fluide extreme με spf50+ είναι σίγουρα ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής, έχει εξαιρετικά λεπτόρευστη υφή και ματ αποτέλεσμα! (αναλυτικό review εδώ). Τα καλύτερα έχω να πω και για το αντίστοιχο αντηλιακό σώματος, το οποίο απορροφάται άμεσα από την επιδερμίδα, δεν αφήνει λευκά υπολείμματα και το spray του είναι το καλύτερο που έχω συναντήσει!


 Ένα ακόμη προϊόν που δοκίμασα φέτος για πρώτη φορά από τον Κορρέ είναι το Hair Sun Protection, ένα αντηλιακό μαλλιών με αλόη, κόκκινο σταφύλι και ηλίανθο! Προσφέρει ενυδάτωση που διαρκεί, αφήνει τα μαλλιά απίστευτα απαλά και εμποδίζει το ξεθώριασμα του χρώματός τους! Τον λίγο καιρό που το χρησιμοποιώ έχω δει μεγάλη διαφορά στα μαλλιά μου, κυρίως στις άκρες, οι οποίες επιστρέφοντας από την παραλία δεν είναι πλέον ξηρές όπως παλιότερα και τα μαλλιά μου είναι μαλακά και ευκολοχτένιστα! Στα επιπλέον συν το υπέροχο άρωμά του! Όχι, το Thermal Spring Water της Avene δεν είναι ένα απλό "νεράκι"! Αν επιλέξετε να το πάρετε μαζί σας στην παραλία, τότε σίγουρα θα σας ταξιδέψει σε μια όαση δροσιάς! Αναζωογονεί και ενυδατώνει την επιδερμίδα, καταπραΰνει μετά από την έκθεση στον ήλιο και επαναφέρει στο δέρμα την φυσική του λάμψη! Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και ως toner μετά τον καθαρισμό του προσώπου σας αλλά και ως spray για να σετάρετε το μακιγιάζ σας!


 Τέλος, το Bronze Goddess από την Estee Lauder έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μου και σίγουρα το αγαπημένο μου καλοκαιρινό άρωμα! Δροσιστικό, ανάλαφρο αλλά και άκρως σαγηνευτικό! Πραγματικά το λατρεύω και δε χορταίνω να το μυρίζω! Το Travalo είναι για μένα το καλύτερο γυναικείο gadget και σίγουρα η ανακάλυψη της χρονιάς! Από την στιγμή που το απέκτησα δε λείπει ποτέ από την τσάντα μου! Το δικό μου το διάλεξα σε ροζ χρώμα και φυσικά το έχω γεμίσει με το Bronze Goddess ώστε να μπορώ να το έχω πάντα μαζί μου και να το ανανεώνω όποτε θελήσω!


Ποιά είναι τα δικά σας αγαπημένα προϊόντα?

17 comments:

  1. Kι εγώ φευγω για Νάξο το Σαββατο και ανυπομονω!!
    το αρωμα της estee δεν κυκλοφορεί πια? Ειχα πάει τις προάλλες στο stand του Attica και μου είπαν οτι δεν υπάρχει!
    Κριμα αν ισχύει, γιατί ηταν φανταστικό άρωμα!!
    Φιλια!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να περάσεις υπέροχα στη Νάξο!Είναι πραγματικά πανέμορφο νησί!
      Το Bronze Goddess είναι περιορισμένης κυκλοφορίας!Βγαίνει για το καλοκαίρι κάπου τον Μάιο και τον Ιούνιο έχει ήδη εξαντληθεί! xxx

      Delete
  2. Όλα τα αγαπημένα σου είναι ένα κι ένα! Τι να πω; για την νέα BB cream της Garnier για λιπαρές-μικτές επιδερμίδες που είναι η καθημερινή μου συνήθεια; (έχω γράψει και review γι' αυτήν)Απλά την αγαπώ! Για τα προϊόντα Korres που εντάξει ό,τι και να πούμε είναι λίγο! Γενικώς για υα προϊόντα La Roche Posay που αυτό τον καιρό δοκιμάζω ενυδατική κ.α. για να καταλήξω σ' αυτά; Για το νεράκι της Avene που και αυτό καθημερινή συνήθεια; Όλα υπέροχα!!!

    ReplyDelete
  3. Καλωσήρθες στην Αθήνα που βράζει!!
    Να σε ρωτήσω μήπως θυμάσαι όσο έκανε το korres after sun?
    xxx
    Eleonor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όντως βράζει...ευτυχώς θα φύγω ξανά σε λίγες μέρες! :)
      Το after sun του Κορρέ κυμαίνεται από 7 έως 12 ευρώ!Ρίξε μια ματιά στα online φαρμακεία που έχουν προσφορές!Εγώ το δικό μου το πήρα από το pharmacy2go 8 ευρώ! Καλό καλοκαίρι!

      Delete
  4. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου!Έχουμε αρκετα κοινά απ' ότι βλέπω :) Και γω κολλάω με προϊόντα και με κάποια από αυτά για χρόνια να φανταστείς. Αυτο το Hair Sun Protection του Κορρέ φαίνεται πολύ ενδιαφέρον, νομίζω ότι το χρειάζομαι και γω!
    Καλή συνέχεια στις διακοπές σου!xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η αλήθεια είναι πως με τα προϊόντα περιποίησης προσώπου δεν μου αρέσει να πειραματίζομαι!Έχω λιπαρή(με τάση για ακμή)επιδερμίδα και αν κάτι κάτσει καλά στο πρόσωπό μου δύσκολα το αλλάζω...Το αντηλιακό μαλλιών του Κορρέ αξίζει να το δοκιμάσεις!Όταν το αγόρασα πίστευα πως θα το αμελούσα αλλά τώρα χαίρομαι που δεν το έκανα γιατί έχω δει διαφορά στα μαλλιά μου! Φιλάκια πολλά xxx

      Delete
  5. Τέλεια τα αγαπημένα σου! Την ΒΒ της Garnier θέλω να δοκιμάσω οπωσδήποτε...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αν έχεις μικτή-λιπαρή επιδερμίδα θα την λατρέψεις!Πιστεύω πως για το καλοκαιράκι είναι η ιδανικότερη λύση!Μέτρια κάλυψη και ματ αποτέλεσμα!

      Delete
  6. Anonymous31.7.12

    Το σπρει της Avene το εχω και εγω και το λατρευωωωω.
    Ναξο ε; Ποσο ζηλευω :) Εγω θα φυγω τελος του μηνα για Θασο με τη φαμιλια. Χμμμ μηπως να χωσω καπου στην τσαντα και αυτο το αντηλιακο μαλλιων του Κορρε; Πολυ το λιγουρευτηκα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελενάκι μου είμαι σίγουρη πως του αξίζει ένας μικρός χώρος στη βαλίτσα!Να περάσετε τέλεια κοριτσάκι μου!Καλές διακοπές!!!xxx

      Delete
  7. Υπέροχα όλα... αλλά το Goddess είναι μεγάλη λατρεία. :)

    ReplyDelete
  8. πολυ ομορφα ολα!
    κ για μενα ειναι αγαπημενα τα : bb matte ;) , anthelios
    & δοκιμασα προσφατα το goddess κ μαρεσε τοσο πολυ!!!
    η ναξος ειναι υπεροχο νησι σιγουρα περασες τελεια!! ημουν περυσι μια εβδομαδα κ θελω οπωσδηποτε να ξαναπαω στο μελλον!
    φιλακιααα

    ReplyDelete
  9. Την καινούργια bb cream θέλω τόσο πολύ να την δοκιμάσω.. :)
    Ωραία αγαπημένα!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να τη δοκιμάσεις γλυκιά μου!Εγώ την έχω βολευτεί πολύ και πιστεύω πως για καθημερινή χρήση είναι ιδανική! Φιλάκια xxx

      Delete
  10. To after sun του Κορρέ είναι τόσο δροσερό!

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    ReplyDelete
  11. Anonymous14.8.12

    mmm endiaferon !!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...