Battle of the BB Creams!

 Οι BB creams έχουν γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας! Τρυπώνουν σε κάθε γυναικείο νεσεσέρ και υπόσχονται να μας χαρίσουν αψεγάδιαστη επιδερμίδα με μια μόνο κίνηση! Στην ουσία, μια bb cream δεν είναι παρά μια ενυδατική με χρώμα, η οποία όμως μας υπόσχεται ορισμένα επιπλέον οφέλη, όπως κάλυψη των ατελειών, δείκτη αντηλιακής προστασίας, ενυδάτωση κ.α.
 Σήμερα θα σας μιλήσω για τις bb creams μου έχω δοκιμάσει, αναζητώντας εκείνη που θα με βολέψει περισσότερο, θα ταιριάξει καλύτερα στην επιδερμίδα μου και στις απαιτήσεις της!





Η πρώτη που δοκίμασα ήταν η Miracle Skin Perfector από την Garnier (review)! Παρέχει μέτρια κάλυψη, έχει spf 15 και βγαίνει σε δύο αποχρώσεις (light και medium). Είναι αρκετά ενυδατική, οπότε πιστεύω πως οι κανονικές προς ξηρές επιδερμίδες θα τη συμπαθήσουν περισσότερο! Η επιδερμίδα μου είναι λιπαρή με ατέλειες, οπότε δεν με ενθουσίασε η κάλυψή της ούτε το λαμπερό αποτέλεσμά της!

 Στη συνέχεια, η Garnier, σαν να διάβασε τις σκέψεις μου, επανήλθε με την αγαπημένη μου Miracle Skin Perfector για μικτές-λιπαρές επιδερμίδες! Πρόκειται για μια ανάλαφρη κρέμα με λεπτόρευστη υφή, η οποία προσφέρει ματ αποτέλεσμα! Η κάλυψή της είναι αρκετά καλή ώστε να καλύψει μικρές ατέλειες, πόρους και κοκκινίλες! Κυκλοφορεί και αυτή σε δύο αποχρώσεις και προσφέρει spf 20! Την χρησιμοποιούσα όλο το καλοκαίρι, που δεν ήθελα το πρόσωπό μου να δείχνει "φορτωμένο", και θα εξακολουθήσω να τη χρησιμοποιώ και το χειμώνα, καθώς τη θεωρώ ιδανική για πρωινές εμφανίσεις!

 Η επόμενη που δοκίμασα ήταν η All-in-one bb cream από το The Body Shop, που είναι και η "παιχνιδιάρα" της παρέας! Έρχεται σε μορφή κρέμας, η οποία όμως περιέχει μικροκάψουλες χρωστικών, που σπάνε όταν έρχονται σε επαφή με το δέρμα μας, αποδεσμεύοντας το χρώμα που περιέχουν,ώστε να γίνεται ένα με την επιδερμίδα και να προσαρμόζεται στην απόχρωσή της! Έχει ανάλαφρη σύσταση, είναι αρκετά ενυδατική και χαρίζει ένα πολύ φυσικό αποτέλεσμα! Κυκλοφορεί σε τρεις αποχρώσεις,  ενώ η απουσία του δείκτη προστασίας σίγουρα δεν περνά απαρατήρητη! Προσφέρει πολύ ελαφριά κάλυψη, ιδανική για επιδερμίδες που δεν έχουν πολλές ατέλειες! Στη δική μου επιδερμίδα δεν προσφέρει την κάλυψη που χρειάζεται, οπότε συνήθως την χρησιμοποιώ ως βάση πριν το foundation!

 Σειρά είχε η Dream Fresh bb cream από την Maybelline! Η υφή της μου θυμίζει αρκετά την Miracle Skin Perfector (για μικτές-λιπαρές επιδερμίδες) από την Garnier, καθώς είναι αρκετά λεπτόρευστη και ανάλαφρη! Από την άλλη, η κάλυψη που προσφέρει είναι πολύ ελαφριά! Θα ευχαριστήσει κυρίως επιδερμίδες χωρίς ιδιαίτερες ατέλειες, προσφέροντάς τους επιπλέον δείκτη προστασίας 30!



Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια bb cream?
Ποιά είναι η αγαπημένη σας?


40 comments:

  1. Πάρα πολύ καλή σύγκριση! Το πινακάκι είναι πολύ βοηθητικό!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!Το πινακάκι το είχα φτιάξει πρόχειρα για να με βοηθήσει στη σύγκριση και επειδή όντως με βοήθησε εμένα, είπα να το ετοιμάσω και για εσάς!Σε φιλώ

      Delete
  2. einai teleies oi kremes BB tis garnier tis exw dokimasei k tis duo.

    ReplyDelete
  3. Ισως επενδυσω στην bb της garner για ματ όψη. Της maybeline ειναι κάπως οχι bb

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η bb cream της Maybelline είναι για επιδερμίδες χωρίς πολλές ατέλειες!Αν η επιδερμίδα σου έχει ανάγκη για παραπάνω κάλυψη, τότε σίγουρα να δοκιμάσεις την bb της garnier για λιπαρές επιδερμίδες!

      Delete
  4. εκπληκτικο ποστ! ο πινακας ολα τα λεφτα- πολυ χρησιμος για να δεις με μια ματια τι σε βολευει καλυτερα να επιλεξεις. φιλια πολλα Μαιρη μου!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ τόσο πολύ Νατασάκι μου!Χαίρομαι που βρήκατε χρήσιμο το πινακάκι!Σε φιλώ xxx

      Delete
  5. Χρησιμοποιώ την ΒΒ της Garnier (αντιρυτιδική) και είμαι ευχαριστημένη από το τελείωμα της. Δίνει ένα υγιές και φωτεινό εφέ (δηλ. χωρίς να φαίνεται βαρύ και υπερβολικό, όπως γίνεται με πολλά foundations). Την χρησιμοποιώ, όταν δεν θέλω να φορτώσω το πρόσωπο μου. Διαφορετικά φοράω την ενυδατική και την αντιηλιακή κρέμα με χρώμα που ανήκουν στην καθημερινή μου περιποίηση.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το καλό είναι πως με τόσο μεγάλη γκάμα επιλογών, όλες μας θα βρούμε εκείνη που θα ταιριάξει στα γούστα μας και στις απαιτήσεις της επιδερμίδας μας! xxx

      Delete
  6. Μου αρεσουν και μενα παρα πολυ οι ΒΒ,και ηαγαπημενη μου είναι της Garnier για ματ αποτελεσμα!!!πολυ καλο review!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!Η αλήθεια είναι πως οι bb creams είναι πολύ βολικές, ειδικά για καθημερινή χρήση!Έχουμε την ίδια αγαπημένη!!! :-)

      Delete
  7. Πάρα πολύ ωραίο post! :)
    Εγώ για την ώρα είμαι κολλημένη με την bb cream της Garnier για μικτές λιπαρές και αντιπαθώ πολύ αυτή των TBS. Την bb της Maybelline την δοκίμασα από tester στο χέρι μου και την έχω σε δειγματάκι οπότε περιμένω την κατάλληλη ευκαιρία να τη δοκιμάσω κι αυτή. :) Πάντως πληροφοριακά τελείως η τιμή της όπου την είδα τελευταία είναι 9,95€ (λεπτομέρειες θα μου πεις).
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κούκλα μου!Η bb της Garnier για λιπαρές επιδερμίδες είναι η αγαπημένη μου!Την χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά και με έχει βολέψει πολύ!Αυτή της Maybelline έχει ημι-ματ τελείωμα αλλά προσφέρει ελαφριά κάλυψη!Φιλάκια xxx

      Delete
  8. Anonymous24.10.12

    Πολύ ωραίο το πινακάκι σου, μπράβο! Να πω την κακία μου; Γιατί τα Βody Shop τη λένε την κρέμα τους ΒΒ αφού δεν έχει δείκτη προστασίας; Έχω την αίσθηση πως όλες οι ΒΒ έχουν.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!Αυτό με την bb cream των The Body Shop ούτε κι εγώ το έχω καταλάβει!Κι εγώ είχα την εντύπωση πως όλες οι bb creams έχουν δείκτη προστασίας!

      Delete
  9. φανταστικη ιδεα το πινακακι σου,ενημερωμενο και κατατοπιστικο!!απο αυτες,μονο Garnier εχω δοκιμασει και με τη ματ ειμαι πολυ ευχαριστημενη.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κούκλα μου!Αν είσαι κι εσύ φαν της ματ bb από την garnier, τότε κατά πάσα πιθανότητα οι υπόλοιπες δεν θα σε βολέψουν!Σε φιλώ xxx

      Delete
  10. το πινακάκι πολύ βοηθητικό!μπράβο!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου!Να σαι καλά!Φιλάκια xxx

      Delete
  11. Εισαι απιστευτη!!! Πολυ καλο ποστ και πραγματικα χρησιμο και ενημερωτικο..το πινακακι τρομερη ιδεα ;-)
    Αγαπημενη μου παραμενει η ματ της Garnier!!

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ και ανταποδίδω Σοφάκι μου!Νομίζω πως κι εγώ έχω καταλήξει στην bb της Garnier για λιπαρές επιδερμίδες!Σε φιλώ κούκλα!

      Delete
  12. το πινακακι ολα τα λεφτα ετσι! παρα πολυ ωραιο
    σε μενα η καλυτερη ΒΒ ηταν η garnier για λιπαρες επιδερμιδες με διαφορα ...

    ReplyDelete
  13. Ίσως το καλύτερο review που έχω διαβάσει για τις ΒΒ creams , ιδίως το πινακάκι αλλά και το γεγονός ότι είναι όλες τουλάχιστον οι ευρείας κατανάλωσης συγκεντρωμένες με ενθουσίασε!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Δεσποινάκι!Θεώρησα πως μια συγκριτική ανάρτηση θα βοηθήσει εκείνες που θέλουν να διαλέξουν ποιά bb cream τους ταιριάζει καλύτερα, αλλά δεν έχουν τα χρήματα να τις αγοράσουν όλες!Τα φιλιά μου xxx

      Delete
  14. επιτέλους, όλες μαζί! Πολύ καλή δουλειά! Μπράβο!

    ReplyDelete
  15. έχεις βραβειάκι! πέρνα απ'το blog μου αν θες... φιλιά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Marilia!!! Φιλάκια

      Delete
  16. Με βάση το ποστ σου θα δοκιμάσω της garnier για λιπαρές επιδερμίδες :)
    Είναι τόσο ενημερωτικό και σαφέστατο!!

    Φιλάκια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είμαι σίγουρη πως θα σου αρέσει πολύ!!! Φιλάκια γλυκιά Claire!!!

      Delete
  17. Τοκ τοκ!!!Εχεις βραβείο <3 και απο μενα http://omorfakamomata.blogspot.gr/2012/10/blog-post_27.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ, σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

      Delete
  18. Τέλειο ποστ! Είναι πάρα πολύ χρήσιμο και πολύ ενημερωτικό! Με βοήθησες πολύ γιατί ήθελα ούτως ή άλλως να αγοράσω μία BB Cream!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι αν κατάφερα να σε βοηθήσω στην επιλογή της κατάλληλης bb cream για σένα... Φιλάκια

      Delete
  19. Ωραια αναρτηση Μαιρουλα! Αν ειχα να διαλεξω απο αυτες που παρουσιαζεις σιγουρα θα με καλυπτε η ματ της garnier. Εγω εδω και ενα χρονο εχω κατασταλαξει στη skin food aloe και δεν το εψαξα παραπανω. Ειμαι πολυ ευχαριστημενη.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Χριστινάκι μου! Μμμ...αν σου πω πως δεν θα ρίξω μια ματιά σ'αυτή της skin food, θα σου πω ψέμματα!! Σε φιλώ xxx

      Delete
    2. Anonymous21.11.13

      christina μου που μπορω να βρω την skin food aloe? ποιας εταιρειας ειναι? ευχαριστω πολυ!

      Delete
    3. Τις bb creams της Skin Food μπορείς να τις βρεις στο ebay! :-)

      Delete
  20. Τέλειο ποστ, πολύ ενημερωτικό! Έχω αγαπήσει τη ματ της Garnier αλλά θέλω να δοκιμάσω και της Maybelline

    ReplyDelete
  21. Από τα πιο εκπληκτικα, χρήσιμα και κατανοητά-ενημερωτικό review post για τις bb cream που έχω διαβάσει! Μπράβο σου! Έχω δοκιμάσει και τις 4 αλλά ομολογώ ότι έχω αγαπήσει και λατρέψει (επειδή μου ταιριάζει απόλυτα)την bb της garnier για λιπαρές επιδερμίδες! Αν και εδώ και εβδομάδες χρησιμοποιώ και την καινούργια την bb cream της L'Oreal για την οποία έχω ανεβάσει review post!

    ReplyDelete
  22. Anonymous21.11.13

    το ποστ το ειδα εφοσον την πηρα βεβαια! χαχαχα! ακουσα πριν λιγο καιρο για τη bb γενικοτερα και επειδη δεν μου αρεσει να φοραω make-up αποφασισα να την παρω! πηρα την bb της garnier για μεικτες επιδερμιδες.εμενα η επιδερμιδα μου ειναι μεικτη,αλλα αφυδατωμενη με λιγες κοκκινιλες και ταση για ακμη.ελπιζω να εκανα καλη επιλογη! αφου διαβασα και ειδα και τις συγκρισεις με τις υπολοιπες που εχεις κανει πιστευω πως αυτη μου ταιριαζει! ευχαριστω!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...