Body Butter VS Body Lotions

 Όταν αναφέρομαι σε κρέμες σώματος, πάντα μου έρχονται στο μυαλό τα αγαπημένα καταστήματα The Body Shop! Ένας κόσμος μαγικός, γεμάτος μυρωδιές από όλα τα μέρη του κόσμου, ικανές να μαγέψουν και τους πιο απαιτητικούς! Τα γνωστά και αγαπημένα παγκοσμίως body butters αλλά και τα αντίστοιχα body lotions, σε υπέροχες υφές και μοναδικά αρώματα τραβούσαν ανέκαθεν την προσοχή μου!


 Τα body butters σίγουρα δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις, καθώς είναι πολύ δημοφιλή και αγαπημένα πολλών γυναικών ανά τον κόσμο! Είναι πολύ κρεμώδη και με πολύ πλούσια σύσταση, προσφέροντας βαθιά ενυδάτωση στην επιδερμίδα που διαρκεί έως και 24 ώρες! Απευθύνονται κυρίως σε ξηρές επιδερμίδες, αφού συνήθως κάνουν περισσότερη ώρα να απορροφηθούν πλήρως από την επιδερμίδα! Τα θεωρώ ιδανικά για μετά την έκθεση στον ήλιο, καθώς αποτελούν βάλσαμο για την αφυδατωμένη επιδερμίδα, αλλά και κατά τους χειμερινούς μήνες που η επιδερμίδα μας τείνει να είναι πιο ξηρή! Το body butter* με άρωμα λαχταριστού φρεσκοκομμένου ροδάκινου έκανε την εμφάνισή του φέτος το καλοκαίρι και ήταν limited edition αλλά ελπίζω σύντομα να γίνει μέρος της σταθερής σειράς!


 Τα body lotions έχουν πιο ανάλαφρη σύσταση, ενυδατώνουν εξίσου αποτελεσματικά με τα body butters και αφήνουν την επιδερμίδα απίστευτα απαλή! Απορροφώνται άμεσα από την επιδερμίδα, δεν κολλάνε και δεν αφήνουν ίχνος λιπαρότητας μετά την εφαρμογή! Τα αγαπημένα μου body lotions είναι το white musk και το vanilla, τα οποία συνδυάζω και με τα αντίστοιχα perfume oils των The Body Shop!


 Τις περισσότερες φορές επιλέγω τα body lotions κυρίως λόγω της ανάλαφρης σύστασής τους αλλά και της πιο εύκολης εφαρμογής!  Ένας ακόμη λόγος που τα προτιμώ είναι και λόγω της συσκευασίας τους, την οποία θεωρώ πολύ πιο βολική και εύχρηστη σε σύγκριση με αυτή των body butters!


Beauty Tip: Μπορείτε σε μια κρέμα σώματος χωρίς άρωμα να ρίξετε μερικές σταγόνες από το αγαπημένο σας perfume oil των The Body Shop και να δημιουργήσετε έτσι το δικό σας body lotion!


Εσείς προτιμάτε τα body butters ή τα body lotions?


14 comments:

  1. τα body shop τελικά είναι ναός! κάθε ένα προ'ι'όν μοναδικό! τα body butter απ΄λα δεν υπάρχουν! τι μυρωδιές είναι αυτές? πολύ όμορφο το post σου! αν θέλεις και μπορείς κάνε και μια βόλτα στο δικό μου blog! www.beautywitholga.blogspot.gr -BeautyStars

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τα The Body Shop είναι παράδεισος!Από πιτσιρίκα τα έχω συνδέσει με τις κρέμες σώματος και τις υπέροχες μυρωδιές τους!!!

      Delete
  2. ΑΧ, λατρευω τα body butter του The Body Shop!
    Kristina recently posted.. What Are You?!.

    ReplyDelete
  3. Τα body butter μου αρέσουν το καλοκαίρι και τώρα που ο καιρός κρύωσε προτειμώ τα body lotions. Φιλιά Μαίρη μου! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα συμφωνήσω μαζί σου Μαίρη μου!Ειδικά αυτό το ροδάκινο είναι το απόλυτο άρωμα για body butter!!!Φιλάκια πολλά xxx

      Delete
  4. Τα body butter!!!Ειδικά για το καλοκαίρι είναι ότι πρέπει!! Εχουν και τέλεια μυρωδια!
    φιλακια

    ReplyDelete
  5. Λατρεύω τα Body butters, ειδικά το χειμώνα για μένα είναι ό,τι πρέπει καθώς τώρα εμένα ξεραίνονται περισσότερο τα πόδια και τα χέρια μου...! weird?! hmm... =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εμένα η επιδερμίδα μου το χειμώνα είναι πιο ξηρή!Ωστόσο, συνήθως προτιμώ πιο ανάλαφρες υφές, ειδικά όταν βιάζομαι...Φιλάκια

      Delete
  6. Το ροδάκινο το έχω σε body lotion και Τρελαίνομαι για την μυρωδιά του αλλα πιο πολυ μου αρεσει το καρπούζι!!
    Την βανίλια την έχω και εγώ!
    Απο body butter έχω την φράουλα και είναι καλή! xxx

    studyaboutfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εύχομαι πραγματικά το ροδάκινο να το ξαναβγάλουν κάποια στιγμή!Το έχω λατρέψει!Καρπούζι ε??Ακούγεται τέλειο!!!

      Delete
  7. Λατρευω τις κρεμες και τα butter σωματος και ειδικα της THE BODY SHOP αν και οι τιμες τους δεν ειναι και πολυ προσιτες, παντως πιστευω οτι τα butter κρατανε πιο πολυ το αρωμα απο τις κρεμες. πολυ καλο ποστ παντως μου ανοιξες την ορεξη για καινουριες αγορε... περνα και απο τη σελιδα μου εχεις βραβειο...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η μυρωδιά των body butters όντως διαρκεί περισσότερο σε σχέση με τα body lotions!Θα συμφωνήσω μαζί σου ως προς τις τιμές, αλλά ειδικά τα body butters, που χρειάζεσαι πολύ μικρή ποσότητα, διαρκούν πολύ καιρό!

      Delete
  8. den kserw pws htan prin to blog, alla m aresei!

    ReplyDelete
  9. χμ...ειναι αναλογα την εποζη κ τη διαθεση μου το καλοκαιρι βαζω αρκετα butters επειδη φοραμε κ πιο ελαφρια ρουχα κ θα απορροφηθει ενω το χειμωνα που φοραμε πιο μακρια επιλεγω λοσιον προσωπικα
    τα αρωματα του ΤΗS ξεχωριζουν κ οντως συμφωνω πως διαρκουν περισσοτερο απο το μεσο ορο..
    φιλακιααα

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...