E.L.F. - Matte Lip Colors

 Γειά σας κορίτσια! Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου από τα matte lip colors της E.l.f. που δοκίμασα πρόσφατα! Για όσες δεν γνωρίζετε την Elf, πρόκειται για μια εταιρία με πολύ μεγάλη γκάμα προϊόντων σε πολύ προσιτές τιμές! Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στα προϊόντα τους εδώ.


 Τα matte lip colors είναι στην ουσία μηχανικά μολύβια χειλιών, τα οποία εξαιτίας του μεγέθους τους μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως κραγιόν! Το αποτέλεσμά τους είναι ματ, ωστόσο είναι εμπλουτισμένα με βιταμίνες A, C και E, ώστε να ενυδατώνουν τα χείλη αλλά παράλληλα να προσφέρουν ένα μακράς διάρκειας αποτέλεσμα! Εξαιτίας της αδυναμίας μου στα ματ κραγιόν, έχω δοκιμάσει από διάφορες εταιρίες και μπορώ να πω πως τα συγκεκριμένα είναι πολύ ανάλαφρα πάνω στα χείλη!


 Τα matte lip colors κυκλοφορούν σε έξι αποχρώσεις, από τις οποίες εγώ διάλεξα τις: natural (φυσικό ροζ, ιδανικό για κάθε μέρα), tea rose (ροζ με μοβ υποτόνους) και coral (γλυκό φωτεινό κοραλί).

natural - tea rose - coral

 Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από τη διάρκειά τους και οι αποχρώσεις μου άρεσαν πολύ! Η τιμή τους είναι πολύ δελεαστική (3,75 λίρες + έξοδα αποστολής), οπότε θα τα αγόραζα ξανά χωρίς δεύτερη σκέψη!


Εσείς έχετε δοκιμάσει προϊόντα από την εταιρία Elf?
Σας αρέσουν τα κραγιόν με ματ αποτέλεσμα??




12 comments:

  1. Φαίνονται υπέροχα!Θα τα έχω υπόψη μου για μελλοντική αγορά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τα έχω ευχαριστηθεί πολύ και για καθημερινή χρήση είναι ό,τι πρέπει!Αξίζει να τα δοκιμάσεις...είναι και πολύ οικονομικά! Φιλάκια xxx

      Delete
  2. Αγαπώ οτιδήποτε ματ! Το natural φαίνεται τόσο όμορφο!!Πρέπει κάποια στιγμή να γίνει μια παραγγελιά!!
    Από elf προς το παρόν μου αρέσουν μόνο τα studio πινέλα και το mineral eye primer!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ αγαπώ το ματ αποτέλεσμα, ακόμη και στα κραγιόν! Εσύ μικρό μου να δοκιμάσεις το coral! Θα ταιριάζει τέλεια με τα μαλλάκια σου! Τα πινέλα της σειράς studio μου αρέσουν κι εμένα πολύ! Ειδικά το kabuki το λατρεύω...

      Delete
  3. Το natural θα γίνει δικό μου κάποια στιγμή... χιχιχι

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το natural είναι το πιο πολυφορεμένο μου από τα τρία! Πολύ εύκολη απόχρωση, τέλεια για κάθε μέρα και θα σου ταιριάζει πολύ! Σε φιλώ

      Delete
  4. polu wraia xrwmata! sigoura mpainoun sth lista gia mellontikh agora!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οι αποχρώσεις τελικά είναι πολύ πετυχημένες, αν και στη συσκευασία μοιάζουν πολύ μεταξύ τους! Να τα δοκιμάσεις... ελπίζω να σου αρέσουν! Φιλάκια xxx

      Delete
  5. πολύ ωραία φαίνονται και δε τους το είχα, θα τα έχω στο νου μου σίγουρα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ακριβώς αυτό σκεφτόμουν κι εγώ αλλά μετά από κάποιες κριτικές είπα να τα δοκιμάσω και τελικά με έχουν βολέψει πολύ!Για κάθε μέρα είναι ότι πρέπει και η τιμή τους είναι σούπερ!

      Delete
  6. Πολύ ωραία χρώματα Μαίρη!! Έχω μια ιδιαίτερη αγάπη για τα ματ χείλη..και ειδικά φέτος τα έχω τιμήσει ιδιαίτερα..
    Καλά η τιμή τους είναι..για Ελλάδα απίστευτη.. Επαναλαμβάνομαι, το ξέρω αλλά.. πρέπει να βγάλω κάρτααααα!!

    Πολύ ωραία παρουσίαση, όπως πάντα!

    Φιλιά πολλά**

    ReplyDelete
  7. Φοβόμουν μην είναι υπερβολικά ξηρά αλλά αφού τα έχεις βολευτεί θα τα δοκιμάσω σίγουρα

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...