Elf Mineral Lipstick in Runway Pink


  Με την εταιρία ELF γνωριστήκαμε πριν αρκετό καιρό, ωστόσο όταν πρόκειται για οικονομικές εταιρίες προσέχω λίγο περισσότερο τις αγορές μου, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για αγορές μέσω ίντερνετ. Από την άλλη οι τιμές είναι άκρως δελεαστικές, οπότε δικαιολογούνται και ορισμένες πιο αυθόρμητες αγορές!


 Έτσι, διάλεξα ένα κραγιόν από τη σειρά των mineral lipsticks και πιο συγκεκριμένα την απόχρωση runway pink, μιας και είναι μια αρκετά δημοφιλής απόχρωση και μια σχετικά "ασφαλής" επιλογή! Όσον αφορά τη συσκευασία, μου άρεσε αρκετά το μαύρο λιτό design της και προστατεύει επαρκώς το προϊόν.


 Η σύστασή του δεν είναι πολύ ενυδατική, οπότε θα χρειαστεί να ενυδατώσετε τα χείλη σας πριν την εφαρμογή του! Από την άλλη όμως είναι πολύ σταθερό και έχει εξαιρετική απόδοση χρώματος!
  Το runway pink είναι ένα πολύ γλυκό τριανταφυλλί, μια πολύ ευκολοφόρετη απόχρωση, ειδικά αν θέλετε να ξεφύγετε από τις nude επιλογές και να βάλετε λίγο χρώμα στην καθημερινότητά σας!




13 comments:

  1. Ωραίο φαίνεται! Η τιμή του;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το έχω βολευτεί πολύ και έχει δώσει χρώμα στην καθημερινότητά μου! Κοστίζει 5 λίρες στο online store της ELF!

      Delete
  2. Αχ Μαίρη έχω παραγγείλει το Party Pink!Ανυπομονώ να το δοκιμάσω!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολύ όμορφη απόχρωση διάλεξες! ό,τι πρέπει για τώρα που καλυτερεύει ο καιρός! Θα σου πηγαίνει πολύ! Σε φιλώ γλυκιά μου xxx

      Delete
  3. Αγαπημένο κραγιόν, σταθερό κ ό,τι πρέπει για κάθε μέρα! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ το έχω βολευτεί πολύ! Με εξέπληξε η ποιότητά του συγκριτικά με την τιμή του!

      Delete
  4. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κάποιο από την συγκεκριμένη εταιρία αλλά θα το έχω υπόψιν το συγκεκριμένο.. Σε κάτι πιο nude ίσως!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Στην Elf μπορείς να βρεις μερικούς μικρούς θησαυρούς...σε απίστευτες τιμές! Εγώ πιστεύω πως το runway pink θα σου ταιριάζει πολύ! Να το τολμήσεις! Κι εγώ το διάλεξα γιατί ήθελα να ξεφύγω λίγο από τα nudes και δεν το μετάνιωσα!

      Delete
  5. Πολύ ωραίο το χρώμα!! Και η συσκευασία υπέροχη για οικονομικό προϊόν!! Αξίζει μια δοκιμή!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η συσκευασία του ευτυχώς δεν προδίδει την τιμή του...Είναι όντως πολύ γλυκιά απόχρωση!

      Delete
  6. Έχω πολύ καιρό να παραγγείλω elf αλλά είναι ένα από τα προϊόντα που έχω στη wishlist. Έχω ακούσει καλά λόγια και για τα αντίστοιχα lipgloss

    ReplyDelete
  7. Άχου τέλεια απόχρωση!!! Καλοφόρετο :)

    ReplyDelete
  8. poluuuuuu omorfo kai gluko xrwma!!!!!!:D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...