Garnier Miraculous Oil and Beauty Oil




 Η Garnier πρωτοπορεί και μας εκπλήσσει ευχάριστα ακόμη μια φορά, λανσάροντας δύο πολυτελή λαδάκια σε πολύ οικονομική τιμή! Το Miraculous Oil είναι ένα λαδάκι για τα μαλλιά, ενώ το Beauty Oil είναι ένα λαδάκι σώματος, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στα μαλλιά, μπαίνοντας έτσι αυτόματα στη λίστα με τα προϊόντα που θα πάρω μαζί μου στις καλοκαιρινές μου διακοπές!


 Το Fructis Miraculous Oil* είναι ένα λαδάκι για τα μαλλιά, το οποίο είναι εμπλουτισμένο με έλαιο argan και προορίζεται για όλους τους τύπους μαλλιών! Έρχεται σε διάφανη πλαστική συσκευασία των 150ml, με μια πολύ εύχρηστη αντλία, η οποία μας επιτρέπει να βγάλουμε ακριβώς την ποσότητα που χρειαζόμαστε σε κάθε χρήση! Έχει μια πολύ ευχάριστη ελαφριά μυρωδιά, η οποία όμως δεν έχει μεγάλη διάρκεια. Αυτό που μου άρεσε περισσότερο είναι η ανάλαφρη σύστασή του, η οποία δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα και δεν βαραίνει τα μαλλιά, αντιθέτως τα αφήνει ενυδατωμένα και απαλά! Είναι αρκετά λεπτόρευστο και σίγουρα το πιο ελαφρύ λαδάκι για τα μαλλιά που έχω δοκιμάσει!
 Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε με διάφορους τρόπους ανάλογα με τις ανάγκες των μαλλιών σας! Σαν μάσκα θρέψης πριν το λούσιμο, σε νωπά μαλλιά για ενυδάτωση και προστασία από τη θερμότητα αλλά και σε στεγνά μαλλιά ώστε να τα βοηθήσετε να αναδείξουν τη λάμψη τους!


 To Beauty Oil από την Garnier Body* είναι ένα λάδι σώματος, εμπλουτισμένο με 4 πολύτιμα έλαια! Πιο συγκεκριμένα, περιέχει έλαιο argan, έλαιο macademia, αμυγδαλέλαιο και έλαιο τριαντάφυλλου, γνωστά για τις ευεργετικές τους ιδιότητες! Η συσκευασία του είναι παρόμοια με αυτή του Miraculous Oil, με τη διαφορά ότι το συγκεκριμένο δεν συνοδεύεται από αντλία αλλά από σπρέι, κάνοντας έτσι την εφαρμογή του ακόμη πιο εύκολη! Αμέσως μόλις το απλώσετε στην επιδερμίδα θα διαπιστώσετε πως πρόκειται για ένα λαδάκι με εξαιρετικά ανάλαφρη υφή, το οποίο απορροφάται άμεσα και δεν κολλάει! Προσφέρει άμεση λάμψη στην επιδερμίδα, αφήνοντάς την λεία και πιο απαλή από ποτέ! Ο απόλυτος σύμμαχος για το καλοκαίρι, αφού δεν αφήνει λεκέδες στα ρούχα, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στα μαλλιά! Δεν θα παραλείψω να σας πω για το υπέροχο άρωμα που αφήνει στην επιδερμίδα, ένα αισθησιακό άρωμα τριαντάφυλλου, το οποίο έχει ικανοποιητική διάρκεια και είναι απίστευτα χαλαρωτικό!
 Κάντε απαλό μασάζ σε νωπή επιδερμίδα για να την ενυδατώσετε ή σε στεγνή επιδερμίδα για να της προσφέρτε έξτρα λάμψη! Μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε μια μικρή ποσότητα στις άκρες των μαλλιών σας για να τα ενυδατώσετε και να τους χαρίσετε ένα ελαφρύ άρωμα!


Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα νέα λαδάκια της Garnier?
Χρησιμοποιείτε κάποιο λαδάκι περιποίησης??


18 comments:

  1. Έχω το Miraculous και μ'αρέσει πολύ, ιδίως το άρωμά του, είναι τέλειο! Πολύ ωραίο review!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ κούκλα μου! Μακάρι αυτή η μυρωδιά να κρατούσε λιιιγο περισσότερο! Εμένα μ'αρέσει που είναι ελαφρύ και δε βαραίνει τα μαλλιά! Σε φιλώ

      Delete
  2. Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!! :-)

      Delete
  3. Anonymous13.6.13

    Δοκίμασα και τα δυο και έχω να πω πως μοσχοβολάνε. Για την τιμή τους νομίζω πως είναι μια χαρά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η μυρωδιά του Miraculous δεν κρατά στα μαλλιά μου! Το Beauty oil όμως κρατάει και μυρίζει απίστευτα! Για την τιμή τους δε το συζητώ!!

      Delete
  4. Δεν τα έχω αλλά ειδικά αυτό για τα μαλλιά θέλω να το δοκιμάσω!!
    Τώρα έχω το Extraordinary Oil,της Loreal και της Avon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είμαι σίγουρη πως το Miraculous θα σου αρέσει πολύ! Ειδικά τώρα το καλοκαιράκι που δε θέλουμε να χρησιμοποιούμε "βαριά" προιόντα, θα είναι σούπερ! Όσο για το Beauty oil, αν και δεν τρελαίνομαι για λαδάκια σώματος (γιατί αφήνουν λιπαρότητα), το συγκεκριμένο το έχω λατρέψει!!

      Delete
  5. Δοκίμασα αυτό για τα μαλλιά και μου αρέσει αρκετά,βέβαια mythic oil δεν είναι...για το σώμα δεν το έχω δοκιμάσει,ίσως στο μέλλον...Ωραίο post.Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα συμφωνήσω μαζί σου, αλλά για τιμή του και για το αποτέλεσμα που δίνει στα μαλλιά μου, το βρίσκω μια πολύ καλή επιλογή! Το Beauty oil κάνει το δέρμα πραγματικό μετάξι! Φιλάκια πολλά πολλά!!

      Delete
  6. Τα έχω και τα δύο και θα συμφωνήσω.. Ειδικά το λαδάκι για το σώμα είναι το must του καλοκαιριού!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που συμφωνούμε γλυκιά μου! Έχεισ δίκιο, το λαδάκι για το σώμα θα δίνει απίστευτη λάμψη σε μαυρισμένη επιδερμίδα!!

      Delete
  7. Χρησιμοποιώ τα ίδια κι εγώ. Παράπονο δεν έχω κανένα. Εκπληκτικά! Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν και σένα! Εκπληκτικά και πολύ οικονομικά! :-)

      Delete
  8. Πολύ ωραίο post, όπως πάντα άλλωστε!!
    Το λαδάκι για τα μαλλιά το δοκιμάζω και εγώ αλλά και για το σώμα είναι στη λίστα μου κάποια στιγμή..αφού τελειώσω οοοολα αυτά που έχω αυτή τη στιγμή ανοιχτά βέβαια :-Ρ

    Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχα δε φαντάζεσαι πόσο σε καταλαβαίνω! Έχω τρέλα με τα προϊόντα περιποίησης σώματος και πάντα καταλήγω να έχω πολλά περισσότερα από όσα θα έπρεπε αλλά σπάνια κολλάω σε ένα! Είναι πολύ ωραίο το λαδάκι πάντως! Φιλάκια Σοφάκι xxx

      Delete
  9. Anonymous5.8.14

    Μήπως μπορείτε να μου πείτε την τιμή για το λάδι των μαλλιών;; :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γειά σου!! Αν δεν κάνω λάθος, κοστίζει 10 ευρώ :-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...