FOTD with Max Factor!

 Γυρίζω πίσω στο χρόνο και θυμάμαι τη γλυκιά αμηχανία με την οποία διάλεγα τα πρώτα μου καλλυντικά...Η Max Factor ήταν από τις πρώτες εταιρίες που ανακάλυψα και από τότε είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στο μικρό μου νεσεσέρ. Άλλωστε, ποιά δεν έχει γοητευθεί από τη διάρκεια και το αψεγάδιαστο αποτέλεσμα του Lasting Performance, ποιά δε γνωρίζει τη μυρωδιά της διάσημης Creme Puff και ποιά δεν έχει ερωτευθεί τουλάχιστον μια από τις μάσκαρα της Max Factor; Η μητέρα μου δηλώνει ακόμη πιστή στην 2000 Calorie mascara και, πίστεψέ με, τίποτα δεν είναι τυχαίο!

 Από τότε έχουν αλλάξει πολλά...καινούργιες τεχνολογίες, βελτιωμένες φόρμουλες και κυρίως εμείς οι ίδιες και οι ρυθμοί της καθημερινότητάς μας. Πρωταγωνίστρια και πάλι η Max Factor, μια αγάπη που αντέχει στο χρόνο, με μια τεράστια γκάμα νέων προϊόντων, προσαρμοσμένα στη σύγχρονη γυναίκα, που προσφέρουν μεγάλη διάρκεια, ευκολία στη χρήση και εξοικονόμηση χρόνου..

Το νεσεσέρ μου σήμερα!

 Ξεκινάμε με τη βάση και το αγαπημένο μου Face Finity all day flawless 3 in 1 foundation, το οποίο είναι η ιδανική καθημερινή επιλογή, αφού θα χαρίσει στην επιδερμίδα σου ομοιομορφία και αψεγάδιαστη όψη, ενώ θα διαρκέσει όλη μέρα χωρίς να σε προδώσει! Έρχεται σε γυάλινη συσκευασία με απίστευτα βολική αντλία, που σου επιτρέπει να βγάλεις ακριβώς την ποσότητα που χρειάζεσαι κάθε φορά. Το καλύτερο είναι ότι δε θα χρειαστείς κάποιο πινέλο για να το απλώσεις, παρά μόνο τα δάχτυλά σου, αφού η βελούδινη υφή του θα συνεργαστεί άψογα με την επιδερμίδα σου! Προσφέρει αρκετά καλή κάλυψη και αν δεν έχεις έντονη λιπαρότητα σου προτείνω να παραλείψεις τη χρήση πούδρας!


 Συνεχίζουμε με τα μάτια και τα νέα wild shadow pencils, τα οποία λειτουργούν ως σκιά και μολύβι ματιών μαζί και πραγματικά θα σου λύσουν τα χέρια! Πρόκειται για σκιές με κρεμώδη-τζελ σύνθεση, οι οποίες προσφέρουν απίστευτη ευκολία στην εφαρμογή και μεγάλη διάρκεια. Η συσκευασία σε μορφή μολυβιού σου δίνει τον απόλυτο έλεγχο και σε διευκολύνει να τις εφαρμόσεις με ακρίβεια. Η χρωματική τους απόδοση είναι εξαιρετική και φυσικά μπορείς να εφαρμόσεις περισσότερες στρώσεις για πιο έντονο αποτέλεσμα. Για ένα εύκολο, γρήγορο και καθημερινό μακιγιάζ, άπλωσέ το σε όλο το κινητό βλέφαρο και σβήστο απαλά με τα δάχτυλά σου προς την κόγχη του ματιού. Για μεγαλύτερη ένταση στο βλέμμα, πέρασέ το ως μολύβι σύριζα στις κάτω βλεφαρίδες ! Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και ως βάση για τις σκιές σου ή να παίξεις με τα χρώματα και να συνδυάσεις δύο ή περισσότερες αποχρώσεις μεταξύ τους. Αγαπημένες μου οι No 05 (καφέ-μπρονζέ) και No 15 (χακί).


 Ολοκληρώνουμε το μακιγιάζ των ματιών προσθέτοντας αρκετές στρώσεις μάσκαρα, δίνοντας έμφαση κυρίως στις πάνω βλεφαρίδες για πιο ανασηκωμένο ανοιχτό βλέμμα. Αν οι βλεφαρίδες σου δεν έχουν έντονη καμπυλότητα, μπορείς να τις γυρίσεις χρησιμοποιώντας ένα ψαλιδάκι βλεφαρίδων. Επιλέγω τη νέα Wild Mega Volume Volumising mascara, η οποία έρχεται σε μια άκρως παιχνιδιάρικη λαχανί συσκευασία και το πρωτοποριακό της βουρτσάκι θα χαρίσει στις βλεφαρίδες σου πλούσιο όγκο και έντονο μαύρο χρώμα στη στιγμή, ενώ θα διατηρήσει την καμπύλη στις βλεφαρίδες σου για πολλές ώρες, χωρίς να τριφτεί κάτω από τα μάτια κατά τη διάρκεια της ημέρας!


 Στα χείλη επιλέγω το colour elixir giant pen stick στην απόχρωση 10 couture blush, μια γλυκιά ροζ απόχρωση, ιδανική για κάθε μέρα! Είναι ίδιας φιλοσοφίας με τα wild shadow pencils και λειτουργεί ως μολύβι χειλιών και κραγιόν μαζί! Απίστευτα απαλό και αρκετά ενυδατικό, πανεύκολο στην εφαρμογή, γλιστρά πάνω στα χείλη χαρίζοντάς τους πλούσιο χρώμα με μια μόνο κίνηση! Έχει πολύ καλή διάρκεια και δε θα χρειαστεί να το ανανεώνεις συχνά κατά τη διάρκεια της ημέρας, παρ'όλα αυτά, είναι το ιδανικό για να το έχεις πάντα μέσα στην τσάντα σου!

Ποιά είναι τα δικά σου αγαπημένα προϊόντα Max Factor? Ποιά είναι αυτά που δε θέλεις ποτέ να λείπουν από τη συλλογή σου? Μήπως έχεις ήδη δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω? Εντυπώσεις?

16 comments:

  1. Εντάξει όλα φοβερά! Τα βάζεις στο νεσεσέρ κι είσαι έτοιμη για κάθε περίπτωση! Υπέροχο post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε! Έχω αγαπήσει πολλά από τα νέα προϊόντα και είμαι σίγουρη πως θα ανακαλύψω κι άλλα! Σε φιλώ xxx

      Delete
  2. Είναι τόσο ωραίο το να μένει μια εταιρία ψηλά στα μάτια μας και ας έχουν περάσει χρόνια!! :)
    Φαίνονται όλα τέλεια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Συμφωνώ απόλυτα και χαίρομαι να βλέπω εταιρίες που αγαπώ να εξελίσσονται! Πλέον εκτιμώ ιδιαίτερα τα προϊόντα που μου προσφέρουν ευκολία και εξοικονόμηση χρόνου και νομίζω πως η Max Factor έχει πιάσει τον παλμό της καθημερινότητάς μας!

      Delete
  3. Τέλεια τα μολυβάκια που λειτουργούν και ως σκιές καθώς και το χρώμα του lip pencil! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν! Εχουν και τα δύο την ίδια φιλοσοφία...ευκολία στη χρήση και μεγάλη διάρκεια! Ρίξε μια ματιά στο wild shadow pencil No 05, ότι πρέπει για κάθε μέρα και τέλεια απόχρωση!

      Delete
  4. Max factor ήταν η πρώτη μου mascara! Α, και το πρώτο μου κρεμώδες ρουζ, σε μια μικρή συσκευασία με διάφανο καπάκι, άραγε να κυκλοφορεί ακόμα;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αν εννοείς τα miracle touch cream blushes, ναι κυκλοφορούν ακόμη! Η αλήθεια είναι πως δεν έχω δοκιμάσει όσες μάσκαρα θα ήθελα, δηλαδή όλες! χι χι!

      Delete
  5. wraia ta Shadow Pencils!!!!!!!!
    Δεν έχω δοκιμάσει κανένα από τα παραπάνω..αλλά γενικά μ'αρέσει πολυ η Max Factor σαν εταιρία!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τα shadow pencils είναι φοβερά! Πανεύκολα στην εφαρμογή και διαρκούν όλη μέρα! Ειδικά την καφέ-μπρονζέ απόχρωση την έχω λατρέψει! <3

      Delete
  6. Πολύ ωραία τα Shadow Pencils! Kαι μόλις παρατήρησα ότι δεν έχω τίποτα από Max factor..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τα shadow pencils πρέπει να τα δοκιμάσεις! Είμαι σίγουρη πως θα σε βολέψουν απίστευτα! Επίσης, αν είσαι στην αναζήτηση νέου foundation ρίξε μια ματιά στο face finity, πραγματικά έχει γίνει ένα από τα αγαπημένα μου!

      Delete
  7. To Color Elixir φαινεται απιθανο! Και δεν εχω τπτ απο Max Factor...εε οφειλω να του ριξω μια μαιτια!χαχαχα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οφείλεις και επιβάλλεται!! χι χι!! Έχουν και πολύ όμορφες αποχρώσεις! Ρίξε μια ματιά και στα wild shadow pencils, τα έχω βολευτεί πολύ...ειδικά το Νο 05!

      Delete
  8. Αυτά τα μολυβάκια για τα μάτια πόσο βολικά!!! Και τα συγκεκριμένα έχουν τέλεια χρώματα! Τις μασκαρα της max factor πραγματικά τις λατρεύω!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Απίστευτα βολικά! Τα έχω καταευχαριστηθεί! Έχεις ένα τέλειο μακιγιάζ στο άψε σβήσε! :-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...