Empties #4


Priorities Wild Rose body milk: Με ένα γλυκό άρωμα τριαντάφυλλου και υπέροχη ανάλαφρη σύσταση που απορροφάται άμεσα από την επιδερμίδα, είναι σίγουρα από τις αγαπημένες μου κρέμες σώματος και ίσως η πιο πολυφορεμένη! Είναι πολύ οικονομική και πλέον η συσκευασία της έρχεται με αντλία!

Corpus Musk foam bath: Πρόκειται για μια ελληνική εταιρία, την οποία ξεχώρισα από τη στιγμή που μύρισα την κρέμα σώματος βανίλια (για την ακρίβεια, παγωτό βανίλια!) Συνηθίζω να συνδυάζω την κρέμα σώματος με το αντίστοιχο αφρόλουτρο κι έτσι η μυρωδιά διαρκεί για περισσότερες ώρες!

Avon naturals coconut & papaya body lotion: Μια κρέμα σώματος με άκρως καλοκαιρινό δροσερό άρωμα και εξαιρετικά λεπτή σύσταση! Ο συνδυασμός της καρύδας με την παπάγια ξέφευγε λίγο από τα συνηθισμένα, χαρίζοντας μια νότα φρεσκάδας και ελαφριά ενυδάτωση στην επιδερμίδα!

Korres Jasmine showergel: Τα αφρόλουτρα του Κορρέ τα θεωρώ εξαιρετικά, έχοντας στο γιασεμί μια παραπάνω αδυναμία, μιας και είναι από τις αγαπημένες μου μυρωδιές για άνοιξη-καλοκαίρι!


Avene Cleanance gel: Αγαπημένο και εξαιρετικά αποτελεσματικό gel καθαρισμού, το οποίο καθαρίζει με ιδιαίτερη ευκολία την επιδερμίδα μου, ενώ ταυτόχρονα τη σέβεται και δε την αφυδατώνει! Διατηρεί την επιδερμίδα μου καθαρή και μακρυά από ερεθισμούς! Κατάλληλο και για ευασίθητες επιδερμίδες!

Biodema Sensibio H2O: Ένα πολυτελές νεράκι, το οποίο δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις! Το χρησιμοποιώ άλλοτε για να αφαιρέσω το μακιγιάζ μου και άλλοτε ως τόνερ για να απομακρύνω τυχόν υπολείμματα μετά τον καθαρισμό! Σταθερή αξία στην περιποίηση της επιδερμίδας μου καθώς είναι πολύ εύκολο στη χρήση και συμβάλλει στο να διατηρείται η επιδερμίδα μου καθαρή και λαμπερή!

Apivita natural serum Radiance: Μαζί με τις μάσκες ομορφιάς από την Apivita, τα serums είναι ο αγαπημένος μου τρόπος για να προσφέρω στην επιδερμίδα μου μια δόση εξτρά περιποίησης! Εξαιρετικά λεπτόρευστα, απλώνονται με ιδιαίτερη ευκολία και απορροφώνται στη στιγμή! Δες αναλυτικότερα εδώ!

Frezyderm eye balm: Κρέμα ματιών με ιδιαίτερα λεπτή σύσταση, η οποία απλώνεται σαν όνειρο στην περιοχή των ματιών και την ενυδατώνει τέλεια! Δεν αφήνει περιττή λιπαρότητα και αποτελεί ιδανική βάση για το concealer! Το full size έρχεται με αντλία, την οποία βρίσκω πιο βολική στη χρήση!

Avene Clean-Ac: Η Avene σίγουρα γνωρίζει πώς να περιποιείται την ευαίσθητη επιδερμίδα! Η συγκεκριμένη σειρά είναι αυτή που είχε τα καλύτερα αποτελέσματα και με βοήθησε πολύ κατά τη διάρκεια που έκανα θεραπεία για την ακμή και η επιδερμίδα μου ήταν ιδιαίτερα ξηρή και ευαίσθητη.

La Roche Posay hydraphase eyes: Σε αντίθεση με το eye balm της Frezyderm, η συγκεκριμένη κρέμα ματιών προσφέρει ελαφριά ενυδάτωση, ωστόσο ευχαριστήθηκα τη χρήση της τους καλοκαιρινούς μήνες γιατί απορροφάται στη στιγμή και μπορώ να προχωρήσω άμεσα στην εφαρμογή του concealer!


L'Oreal Elvive conditioner: Η πολυτελής υφή του και η μοναδική μυρωδιά του, σε συνδυασμό με την απίστευτα girly συσκευασία του, σε κερδίζουν από την πρώτη κιόλας επαφή μαζί του! Απλώνεται και ξεβγάζεται πανεύκολα και αφήνει τα μαλλιά μου εξαιρετικά απαλά και μυρωδάτα!

Orofluido beauty elixir: Ένα πολυτελές μείγμα τριών οργανικών φυσικών ελαίων, το οποίο ενισχύει τη φυσική υγεία των μαλλιών, χαρίζοντάς τους λάμψη και μεταξένια υφή! Λάτρεψα το άρωμά του και το ότι απορροφάται άμεσα, χωρίς να αφήνει λιπαρότητα ή να βαραίνει τα μαλλιά μου, ωστόσο δεν λάτρεψα την τιμή του, αφού μπορώ να έχω εξίσου καλά αποτελέσματα με άλλα πιο οικονομικά λαδάκια!

Gabotine: Σικάτο, εκλεπτυσμένο και πολύ αγαπημένο! Συνδεδεμένο με τα φοιτητικά μου χρόνια και με την καλύτερή μου φίλη, που πλέον μένουμε σε διαφορετικές  πόλεις! Μπορεί να φορεθεί ανεξαρτήτως εποχής και ώρας και είναι από τα αρώματα που δε θέλω να λείπουν από τη συλλογή μου!

Garnier bb cream (light): Μια από τις αγαπημένες μου bb creams και μια από τις πιο συχνές επιλογές μου για καθημερινή χρήση! Έχει λεπτόρευστη σύσταση και μια μικρή ποσότητα αρκεί για να χαρίσει στην επιδερμίδα μου ομοιόμορφη όψη και μέτρια κάλυψη, αφήνοντας ματ αποτέλεσμα που διαρκεί!

Avon ideal shade pressed powder (fair): Ιδανική επιλογή για το σετάρισμα του foundation και την απομάκρυνση της περιττής λιπαρότητας! Με λιτή κομψή μαύρη συσκευασία και βολικό καθρέπτη, είναι ό,τι πρέπει για μέσα στην τσάντα και ένας καλός σύμμαχος για touch-ups κατά τη διάρκεια της ημέρας!


Εσείς ποιά προϊόντα τελειώσατε τελευταία?
Μήπως έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω??

14 comments:

  1. Εχω δοκιμάσει αρκετά από τα παραπάνω προιόντα και συμφωνώ σε όλα!!
    Ειδικά για το bioderma,το gel Avene και το Eye balm apo Frezyderm το οποίο σκέφτομαι να αγοράσω σε full size!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι πολύ που έχουμε κοινά αγαπημένα! Το eye balm της Frezyderm θα το αγοράσω κι εγώ κάποια στιγμή...η συσκευασία με την αντλία είναι υπέροχη και θα είναι πολύ πιο εύχρηστη!

      Delete
  2. Avene χρησιμοποιώ κι εγώ πολύ για την επιδερμίδα και δεν την αλλάζω με τίποτα! Αυτό το body lotion από την Avon πρέπει να μυρίζει θεικά! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αγαπώ Avene και δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ! Τα body lotions της Avon μου αρέσουν για την ανάλαφρη υφή τους και γιατί έχει μεγάλη ποικιλία στις μυρωδιές...

      Delete
  3. Λατρεύω όλα τα Avene αλλά και το conditioner της Elvive. Αυτό το αφρόλουτρο με musk το θέλω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η Avene είναι σταθερή αξία, ειδικά το gel το αγαπώ! Το αφρόλουτρο musk μυρίζει θεϊκά! Από Corpus να δοκιμάσεις οπωσδήποτε και την κρέμα σώματος βανίλια!! Θα τη λατρέψεις!

      Delete
  4. καταπληκτικα προϊοντα..εχουμε πολλα κοινα αγαπημενα...θελω πολυ να δοκιμασω καποιο απο τα αφρολουτρα του κορρε..εχουν τελειες μυρωδιες..

    Vaso by mybeautymap.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Βάσω μου! Χαίρομαι πολύ που έχουμε κοινά αγαπημένα! Τα αφρόλουτρα του Κορρέ είναι υπέροχα και νομίζω πως αυτό το διάστημα τα βρίσκεις στα φαρμακεία 1+1 δώρο!

      Delete
  5. καταπληκτικα ολα!!τι να πω για Avene τα αποτελεσματα που βλεπεις ειναι αξιοθαυμαστα και σε πολυ καλη τιμη για την τοσο υπεροχη ποιοτητα τους!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου! Η Avene είναι από τις εταιρίες που εμπιστεύομαι απόλυτα, ειδικά όταν η επιδερμίδα μου δεν είναι στα καλύτερά της!

      Delete
  6. Πρόσφατα δοκίμασα τα serum της Apivita και ενθουσιάστηκα.

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι πολύ που το ακούω Φρόσω μου! Τα serums της Apivita είναι από τα αγαπημένα μου και η επιδερμίδα μου πραγματικά τα λατρεύει! <3

      Delete
  7. πολύ όμορφα όλα!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Χαρά μου! <3

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...