Favorites Of 2011


  Μιας και είμαστε ένα βήμα πριν υποδεχτούμε τη Νέα Χρονιά, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τα αγαπημένα μου προϊόντα, όσον αφορά το μακιγιάζ και την περιποίηση, για το 2011!  


  • Naked Palette by Urban Decay - Υπέροχη παλέτα! Λατρεύω τα χρώματα, λατρεύω την ποιότητά της, το design της και τις επιλογές που προσφέρει!
  • Eyeshadow Primer Potion by Urban Decay - Καταπληκτικό προϊόν! Βοηθά τις σκιές να μείνουν στη θέση τους και αναλλοίωτες για πολλές ώρες! Το κατατάσσω στα must haves, ειδικά για λιπαρές επιδερμίδες!
  • Anti-Blemish Solutions Liquid Makeup By Clinique - Ιδανικό για επιδερμίδες με τάση ακμής! Δεν προκαλεί ερεθισμούς, καλύπτει τις κοκκινίλες και τα τυχόν σπυράκια! Παρέχει μέτρια κάλυψη και λατρεύω το πόσο ελαφρύ το αισθάνομαι στο πρόσωπό μου! Προσφέρει πολύ φυσικό αποτέλεσμα!
  • Mac Mineralize Skinfinish Natural in Medium - Αντικατέστησε όλες τις πούδρες που χρησιμοποιούσα στο παρελθόν για να αντιμετωπίσω τη λιπαρότητα στο πρόσωπό μου! Έχει πολύ φυσικό αποτέλεσμα και προσφέρει μέτρια κάλυψη.
  • Double Wear Concealer SPF 10 by Estee Lauder - Είμαι πολύ ικανοποιημένη από το συγκεκριμένο concealer! Καλύπτει τέλεια τους μαύρους κύκλους, δεν τονίζει τις λεπτές γραμμές και έχει μεγάλη διάρκεια!
  • Gingerly Blush by Mac - Είναι το πρώτο ρουζ που αγόρασα από τη Mac και έχει γίνει από τα αγαπημένα μου! Ταιριάζει πολύ με το χρώμα της επιδερμίδας μου και είναι πολύ ευκολοφόρετο!
  • Nyx Blush in Natural - Πραγματικά το λατρεύω!! Χαρίζει ένα πολύ γλυκό απαλό ροζ χρώμα, ό,τι πρέπει για κάθε μέρα! Είναι και πολύ οικονομικό! (μπορείτε να δείτε περισσότερα εδώ).
  • Round Top Synthetic Kabuki by Sigma - Από την αρχή ήξερα πως θα το λατρέψω! Το χρησιμοποιώ καθημερινά για να την εφαρμογή του foundation και προσφέρει την πληρέστερη κάλυψη με το πιο φυσικό τελείωμα! Όλη η σειρά των Sigmax Brushes είναι άριστης ποιότητας, στο συγκεκριμένο όμως έχω μια παραπάνω αδυναμία!
  • Masterpiece Max by Max Factor in black - Έχει πολύ βολικό βουρτσάκι και η σύστασή της δεν είναι πολύ υγρή! Ξεχωρίζει και δίνει πολύ όγκο στις βλεφαρίδες, σχεδόν με το πρώτο πέρασμα!
  • All About Eyes by Clinique - Είναι η πρώτη κρέμα ματιών που χρησιμοποίησα! Μου αρέσει πολύ η αίσθηση πολυτέλειας που αφήνει στα μάτια μου όταν την εφαρμόζω! Έχει βοηθήσει πολύ στην καταπολέμηση των μαύρων κύκλων και του πρηξίματος, ενώ κάνει την εφαρμογή του concealer παιχνιδάκι!
  • Effaclar K by La Roche Posay - Ιδανική για λιπαρή επιδερμίδα με ατέλειες! Απορροφάται αμέσως και δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας! Νομίζω πως η συγκεκριμένη κρέμα κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται! Εξυγιαίνει τους φραγμένους πόρους και προστατεύει την επιδερμίδα από την επανεμφάνιση των ατελειών!
  • Deep Cleaning Mask with Green Clay by Apivita - Απολέπιση, ενυδάτωση και ρύθμιση της λιπαρότητας! Κι όλα αυτά με 90% φυσικά συστατικά! Εκτιμώ πολύ το γεγονός πως η Apivita έχει μια μάσκα για κάθε τύπο δέρματος αλλά και για τις διαφορετικές ανάγκες κάθε προσώπου! Και σε πολύ προσιτή τιμή! 
  • Ac-Norm  Active Foam Plus by Frezyderm - Αφρός καθαρισμού για ευαίσθητες επιδερμίδες με τάση ακμής. Έχει σμηγματορρυθμιστική και αντιφλεγμονώδη δράση. Ρυθμίζει τη λπαρότητα χωρίς να στεγνώνει το δέρμα, έχει ''ευγενική'' σύσταση, είναι απίστευτα απαλός και έχει πολύ όμορφο άρωμα!
  • Fix+ by Mac - Μυρίζει υπέροχα και είναι τόσο αναζωογονητικό! Το χρησιμοποιώ κυρίως μετά την εφαρμογή του foundation, για να σφραγίσω το αποτέλεσμα, αλλά και γιατί με κάνει να νιώθω το πρόσωπό μου πιο ανάλαφρο! Επίσης, το χρησιμοποιώ όταν θέλω να δώσω σε ορισμένες σκιές μεγαλύτερη ένταση!


  Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα για τη χρονιά που μας πέρασε!
Ελπίζω να σας άρεσαν...
                       
Φιλάκια Πολλά      



10 comments:

  1. Μαρεσαν πολύ τα αγαπημένα σου για το 2011!
    Αντε καλή χρονιά να χουμε!!
    χοχο

    ReplyDelete
  2. Poli omorfa ta agapimena sou gia to 2011. M'aresei poli to blog sou!

    *followed
    ifigeniainthecity.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Polu kala ta agaphmena sou!8elw na dokimasw ths MAC to mineralize skin finish alla de 3erw akoma poio...ennow to natural einai men to pio basic, alla ta alla einai toooso omorfa! Pouf!
    Skeftomai epishs na parw thn All About Eyes, alla ena deigmataki pou eixa dokimasei de mou eixe afhsei thn kaluterh entupwsh, giati eixe afhsei liparothta.
    Kalh xronia kai kalo upoloipo ebdomadas! :D

    ReplyDelete
  4. @Ria
    Εγώ πάντως σου το προτείνω ανεπιφύλακτα! Το έχω στο χρώμα medium και δε μοιάζει με τίποτα από όσα έχω δοκιμάσει! Γίνεται ένα με την επιδερμίδα μου! Πιστεύω πάντως, πως το natural είναι το καταλληλότερo για να ξεκινήσει κανείς!
    Όσο για την all about eyes, δεν θα την χαρακτήριζα λιπαρή. Εξάλλου, δεν θα προτιμούσα κάποια που να στεγνώνει την περιοχή κάτω από τα μάτια...

    Φιλιά xxx

    ReplyDelete
  5. Όλα είναι ένα και ένα!! Χρησιμοποιώ και εγώ την συγκεκριμένη μάσκα και είμαι ξετρελαμένη..
    Η Effaclar K by La Roche Posay (επειδή έχω και εγώ λιπαρή επιδερμίδα και εμφανίζω 1 2 σπυράκια) την βάζεις τοπικά για τα εξαφανίσεις κάποιο σπυράκι ή την χρησιμοποιείς γενικά κάθε μέρα?

    By the way σ'ευχαριστώ για το follow, Ανταποδίδω :*

    ReplyDelete
  6. Anonymous3.1.12

    Καλημερα!! Καλη χρονια!!
    Πολυ ωραια τα αγαπημενα σου!! :-) Εχω δοκιμασει το minerelize skinfish και το blusher απο τη mac. Εννοειται οτι αγαπω masterpiece max απο max factor! Ολα μου τα πινελα ειναι kabuki (φοβεραααααα). Και τελος ο,τι εχει να κανει σχεση με apivita το λατρευω!

    New follower! :-)

    kiss kiss

    ReplyDelete
  7. @Claire D.T
    Την Effaclar K την βάζω σε όλο το πρόσωπο πρωί-βράδυ! Για τοπική εφαρμογή, η La Roche-Posay έχει την Effacler A.I. (την οποία δεν έχω χρησιμοποιήσει για να σου πω εντυπώσεις).
    Από Apivita και η μάσκα με την προπόλη είναι πολύ καλή, που τη δοκίμασα πρόσφατα!
    xxx

    ReplyDelete
  8. Να μαι και εγω...Σου εύχομαι καλή χρονιά και σε καλωσορίζω στη παρέα του δικού μας -πια- mystickland!!
    θα τα λέμε συχνά!!
    φιλιά!<3
    υ.γ. μου αρέσει η συγκεκριμένη ανάρτηση..θα δοκιμάσω οπωσδήποτε το Α.Ι.της La Roche-Posay..γιατί έχω ακούσει πολύ καλά λόγια!!
    thanx for sharing...

    ReplyDelete
  9. Την κρέμα ματιών της Clinique σκεφτόμουν να τη δοκιμάσω, αφού σου αρέσει κιόλας θα έχω το νου μου να την πάρω μόλις βάλει καμιά προσφορά! Και το fix+ θέλω να δοκιμάσω, έχω ακούσει τόσα καλά λόγια!

    ReplyDelete
  10. @NatalieDouka
    Το Fix+ είναι υπέροχο!
    Τελευταία ψεκάζω το πινέλο του makeup πριν την εφαρμογή και στρώνει απίστευτα! xxx

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...