Moroccanoil (Oil Treatment)

  Την τελευταία φορά που πήγα στο κομμωτήριο ζήτησα από την κοπέλα που με χτενίζει να μου προτείνει μια θεραπεία για αναδόμηση, μιας και από το καλοκαίρι τα μαλλιά μου ήταν αρκετά ξηρά και είχαν την τάση να σπάνε, ειδικά στις άκρες... Εκείνη λοιπόν μου πρότεινε το Μoroccanoil (oil treatment)!


  Από τότε βάζω μια πολύ μικρή ποσότητα στις άκρες των μαλλιών μου, ακριβώς πριν τα στεγνώσω, και μπορώ να πω πως τα αποτελέσματα είναι κιόλας εμφανή! Είμαι πολύ ικανοποιημένη από το προϊόν αυτό, το οποίο δεν σας κρύβω πως θεωρώ θαυματουργό! Πραγματικά έχει μεταμορφώσει τα μαλλιά μου, τα οποία φαίνονται πιο υγιή και λαμπερά!!

Ας δούμε όμως πώς λειτουργεί:

  Ένα από τα πιο σημαντικά συστατικά του Moroccanoil είναι το αργανέλαιο. Το αργανέλαιο προέρχεται από τα καρύδια του Argan, το οποίο είναι ένα δέντρο που φυτρώνει μόνο στο νοτιοδυτικό μέρος του Μαρόκου! Αυτό το πολύ θρεπτικό λάδι, το οποίο πλέον αποτελεί διάσημο μυστικό ομορφιάς, το χρησιμοποιούσαν οι γυναίκες του Μαρόκου για να φροντίζουν το δέρμα τους και τα μαλλιά τους για αιώνες! Το λάδι αυτό είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που προστατεύει τα μαλλιά από την υπεριώδη ακτινοβολία και είναι πλούσιο σε βιταμίνες! Επιπλέον, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο δέρμα (π.χ. στο πρόσωπο), καθώς προσφέρει ενυδάτωση και βοηθά στην ανανέωση των κυττάρων!

Οδηγίες χρήσης:

  Αφού λούσετε τα μαλλιά σας, αδειάστε μια μικρή ποσότητα από το λάδι (σε μέγεθος φουντουκιού) στις παλάμες σας και εφαρμόστε το σε νωπά μαλλιά, από τη μέση ως τις άκρες. Η εφαρμογή του στη ρίζα των μαλλιών μπορεί να προκαλέσει λιπαρότητα, οπότε καλύτερα να την αποφύγετε!Το Moroccanoil είναι μια αποτελεσματική θεραπεία,  κατάλληλη για όλους τους τύπους μαλλιών και δεν περιέχει αλκοόλ!

Το Moroccanoil:
  •  προσφέρει λάμψη χωρίς λιπαρότητα
  • συμβάλλει στη μείωση του φριζαρίσματος
  • διατηρεί την υγρασία των μαλλιών
  • αναδομεί τα ταλαιπωρημένα μαλλιά
  • χαρίζει στα μαλλιά μια υγιή αίσθηση χωρίς να τα ''βαραίνει''
  •  προστετεύει από τη θερμότητα και την υπεριώδη ακτινοβολία
  • απορροφάται άμεσα από την τρίχα και δεν κολλάει
  • έχει πολύ ευχάριστο άρωμα!

  Αγόρασα το μικρό μπουκαλάκι (25ml) από το κομμωτήριό μου 14 ευρώ! Το συγκεκριμένο μέγεθος, δεδομένου πως κάθε φορά εφαρμόζουμε πολύ μικρή ποσότητα, θα διαρκέσει 4-6 μήνες (ανάλογα με το μήκος των μαλλιών), οπότε δεν το θεωρώ καθόλου ακριβό σαν προϊόν!
  Αν κι εσείς ψάχνετε το μαγικό προϊόν που θα μεταμορφώσει και θα δώσει λάμψη και ζωντάνια στα μαλλιά σας, ίσως πρέπει να δώσετε στο Moroccanoil μια ευκαιρία!

  Το Moroccanoil μπορείτε να το βρείτε σε επιλεγμένα κομμωτήρια σε όλη την Ελλάδα! Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την διεύθυνση:
 Επίσης, μπορείτε να το παραγγείλετε και online από κάποιο online store, όπως: www.feelunique.com, www.hqhair.com και www.lookfantastic.com!







10 comments:

  1. Kai tis Kerastase Elixir Ultime einai poli kalo !! xo

    ReplyDelete
  2. @ glittermeup
    Το έχω ακούσει αλλά προς το παρόν τουλάχιστον είμαι πολύ ικανοποιημένη με το Moroccanoil!
    Θα το έχω υπόψιν πάντως...

    ReplyDelete
  3. polu wraia anartish mprabo:):)

    ReplyDelete
  4. Anonymous30.12.11

    Αυτο το λαδακι ειναι θαυματουργο! Μου το εβαζε η κομμωτρια μου επειδη τα μαλλια μου ταλαιπωρουνται απο το ντεκαπαζ. Τελικα το αγορασα κι εγω! Ειναι σουπερ, ενυδατωνει τη τριχα χωρις ομως να αφηνει αυτη την αντιαισθητικη λιπαροτητα. Ειναι λιγο ακριβουτσικο αλλα αξιζει, αλλωστε δεν θελει μεγαλη ποσοτητα για να κανεις σωστη χρηση. Επισης να πω, οτι μολις βρηκα το blog σου και μου αρεσει πολυ, αλλωστε εχουμε και παρομοιο θεμα στην εικονιτσα! :) Καλη συνεχεια!

    ReplyDelete
  5. @Christina
    Χριστινάκι εμένα η κομμώτριά μου με διαβεβαίωσε πως τα 25ml θα κρατήσουν 4-5 μήνες! Επίσης, μου είπε, πως το καλοκαίρι έπαιρναν όλες τα 100ml γιατί είναι super ως aftersun και γενικά όπου υπάρχει ξηρότητα (αγκώνες,φτέρνες κ.α.) αλλά προς το παρόν το έχω χρησιμοποιήσει μόνο στα μαλλιά!
    Το blog μου υπάρχει μόνο δύο εβδομάδες! Ωστόσο, σας παρακολουθούσα και σας διάβαζα καιρό πριν αποφασίσω να κάνω κι εγώ το δικό μου blog!
    Πολύ ατμοσφαιρικό το θέμα σου και Super η εικόνα!
    Φιλιά

    ReplyDelete
  6. Eγω χρησιμοποιώ το Εlixir-Kerastase..και είμαι αρκετά ικανοποιημένη..Θα ήθελα όμως να δοκιμάσω και το συγκεκριμένο..μήπως ξέρεις αν υπάρχει κάποια εταιρία στην Ελλάδα, που μπορώ να το προμηθευτώ (online?)..ευχαριστώ προκαταβολικά!!

    ReplyDelete
  7. @myStickland
    Στην Ελλάδα είναι εμπορικός αντιπρόσωπος ο Παναγιώτης Βρεττάκος στην Πάτρα(2610-453742),
    τον οποίο δεν γνωρίζω!
    Ίσως όμως μπορεί να σου πει που θα το βρεις...
    Online μπορείς να το βρεις στο feelunique
    Τα μεταφορικά είναι δωρεάν!
    Ελπίζω να βοήθησα... xxx

    ReplyDelete
  8. ευχαριστώ πολύ πολύ...θα το κοιτάξω και εγω, γιατί σε ενα site που ψωνίζω τα προ'ι'όντα μαλλιών μου, δεν το έχει!

    ReplyDelete
  9. Kαλημερα και συγχαρητηρια για το blog σου, ειλικρινα επειδη εχω τρελα με τα μαλλια μου θα σας πω οτι εχω χρησιμοποιησει ολα τα λαδια και προιοντα των επωνυμων εταιριων elixir kerastase, mythic loreal, miracle shartzokf και μεταξια chi κλπ,ολα ειναι νερουλα και ειναι μονο για πολυ λεπτα μαλλια χωρις στην ουσια να προσφερουν θεραπεια ή σωστη ενυδατωση.Μονο το chi ηταν καπως καλο αλλα ηθελε προσοχη στην ποσοτητα γιατι βαραινει το μαλλι.Εγω προσωπικα τα προιοντα της moroccanoil απ την στιγμη που τα δοκιμασα κολησα απ το αποτελεσμα, φανταστητε οτι ημουν φανατικη της kerastase αλλα τελικα τα προιοντα της ειναι κατ εμε υπερτιμημενα και τιποτα παραπανω αλλωστε τοσα χρονια ολο τα ιδια και τα ιδια και ολο αντιγραφες.Το λαδακι της moroccanoil καταρχην ειναι τρομερα συμπυκνωμενο και περνας πολυ καιρο δεν εχει οινοπνευμα και το βαζω παντου ακομα και οταν κανω βαψιμο ή ανταυγιες, επισης γλιτωσα τa extension μου γιατι τα ενυδατωνει απιστευτα και δεν σπανε, τρομερο προιον ολα σε ενα.Μην μιλησω για την κρεμα ενυδατωσης που εχει, ουτε για την μασκα!!! Κοριτσια αυτη η εταιρια τουλαχιστον μου δινει στα μαλλια οτι υποσχεται και ολα της τα προιοντα εχουν αυτο το λαδι Αργκαν που κανει θαυματα στο μαλλι.Ας ειναιν καλα οποιος το εφερε γιατι ειχα καιρο να χρησιμοποιησω τοσα καλα προιοντα μαλλιων.

    ReplyDelete
  10. Anonymous19.3.13

    πολυ καλο ποστ! ενδιαφερον! εχω κανει παραγγελια και περιμενω πως και πως να μου ερθει! :)

    stellasbeautyworld.blogspot.gr

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...