Sigma Dry'n Shape System


  Πριν από μερικές εβδομάδες παρήγγειλα από τη Sigma το Dry'n Shape System. Υπάρχουν πολύ θετικές κριτικές για το προϊόν αυτό στο youtube, αλλά και σε άλλα blogs, κι έτσι αποφάσισα να το δοκιμάσω! Δε σας κρύβω πως έχω μεγάλη λατρεία στα πινέλα μου και μου αρέσει πολύ να τα φροντίζω! Αυτό λοιπόν φαινόταν ένα πολύ καλό δώρο γι'αυτά!


  Το Dry'n Shape System είναι ένα νέο επαναστατικό σύστημα, το οποίο σχεδιάστηκε για να στεγνώνει τα πινέλα και να τα επαναφέρει πίσω στο ολοκαίνουργιο σχήμα τους σε χρόνο ρεκόρ! (μέσα σε 4 έως 6 ώρες!) Το ύφασμα που χρησιμοποιείται είναι ειδικά κατασκευασμένο για να επιταχύνει την εξάτμιση του νερού και ασκεί την απαραίτητη πίεση ώστε να δίνει σχήμα στα πινέλα και να τα κάνει πάλι σαν καινούργια! Η θήκη αυτή είναι φτιαγμένη από καλής ποιότητας συνθετικό υλικό, είναι λεπτή και λειτουργική, κλείνει με μαγνητικά clips και έχει θέσεις για 12 πινέλα!


  Από τη στιγμή που την απέκτησα την χρησιμοποιώ κάθε φορά για να στεγνώσω τα πινέλα μου, οπότε πάμε να δούμε αν πραγματικά κάνει αυτό που υπόσχεται!
              

  Μόλις την παρέλαβα έπλυνα απευθείας τα πινέλα μου, τα τοποθέτησα στην ειδική θήκη και περίμενα υπομονετικά 6 ώρες για να δω αν πραγματικά θα στεγνώσουν!
  Το πρώτο που παρατήρησα ήταν πως δεν υπάρχουν θήκες που να ταιριάζουν τα πολύ μικρά πινέλα, όπως αυτά τοποθέτησης σκιάς και blending. Προφανώς επειδή, εξαιτίας του μεγέθους τους, στεγνώνουν έτσι κι αλλιώς αρκετά γρήγορα (θα προτιμούσα ωστόσο να υπάρχουν!).
  Έπειτα απο 6 ώρες άρχισα να βγάζω ένα ένα τα πινέλα για να δω αν έχουν στεγνώσει... Η αλήθεια είναι πως περίμενα να ενθουσιαστώ με το αποτέλεσμα, πράγμα που δυστυχώς δεν συνέβη! Τα περισσότερα, και συγκεκριμένα τα πιο μεγάλα πινέλα (όπως της πούδρας, το πινέλο για το contour , αλλά και τα F80 και F82 ), ήταν ακόμη νωπά, ειδικά στο εσωτερικό τους! Έτσι, αποφάσισα να τα αφήσω και κατά τη διάρκεια της νύχτας! Φυσικά το πρωί ήταν όλα στεγνά και το σχήμα τους ήταν ακριβώς όπως όταν τα αγόρασα!
  Σε γενικές γραμμές, νομίζω πως ο χρόνος που κάνουν τα πινέλα να στεγνώσουν, με τη χρήση του Dry'n Shape System, είναι σχεδόν ο ίδιος με πριν, που τα έπλενα και τα άφηνα να στεγνώσουν φυσικά! Παρ'όλα αυτά μπορώ να πω, πως από αυτή την αγορά έμεινα αρκετά ευχαριστημένη, δεδομένου ότι η συγκεκριμένη θήκη έχει για μένα πολλαπλές χρήσεις!

Πιο συγκεκριμένα:

ΘΕΤΙΚΑ:
  • είναι από πολύ καλής ποιότητας υλικό
  • είναι λεπτή και λειτουργική
  • είναι ιδανική για ταξίδια ως θήκη αποθήκευσης
  • επαναφέρει τα πινέλα στο αρχικό τους σχήμα
  • λειτουργεί και ως θήκη μεταφοράς, αν δεν έχετε ήδη κάποια
  • προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια (προτιμώ να στεγνώνουν τοποθετημένα στη θήκη, παρά εκτεθειμένα πάνω σε κάποιο ντουλάπι, όπως τα άφηνα πριν!)
  •  
    ΑΡΝΗΤΙΚΑ:
    • ο χρόνος που κάνουν να στεγνώσουν, με τη χρήση του Dry'n Shape System, δεν έχει κάποια ουσιαστική διαφορά από όταν στεγνώνουν φυσικά.
    • δεν υπάρχουν θέσεις για τα πολύ μικρά πινέλα 
    • το κόστος είναι 22,19 ευρώ ( +μεταφορικά)



        3 comments:

        1. Μπραβο σου για αυτην την αναρτηση! Αλλος ενας μυθος που καταρρίπτεται!!
          Εγώ προτίμησα να αγοράσω τη θήκη και είμαι υπερ-ευχαριστημένη!!

          ReplyDelete
        2. @Κερασία
          Την θήκη την έχω κι εγώ, σε μοβ, που είναι και το αγαπημένο μου χρώμα! Είναι πολύ βολική και πρακτική για τα ταξιδάκια μας!
          Φιλιά Κερασία μου...

          ReplyDelete
        3. κατι μου ειχε σφηριξει η Christina77 γιατι ψηνομουν να την παρω.... η θηκη που εχω ουτως η αλλως κανει και γιαυτο οποτε ευχαριστουμε γα το ποστ!!!

          ReplyDelete

        Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...