Hervana blush by Benefit


 Περίοδος εκπτώσεων και είπα να κάνω ένα-δυο δωράκια στον εαυτό μου...! Επισκέφθηκα λοιπόν το Mall, καθώς ήθελα ήταν να δω τα προϊόντα της Benefit από κοντά για πρώτη φορά! Ήταν κάτι που ήθελα από καιρό, κι όπως καταλαβαίνετε ήμουν πολύ ενθουσιασμένη (και είμαι ακόμη!)


 Φτάνοντας εκεί, το μάτι μου έπεσε απευθείας στο Coralista! Ένα πραγματικά υπέροχο κοραλί-ροζ χρώμα, το οποίο περιέχει ένα πολύ όμορφο αλλά διακριτικό shimmer!Εξαιτίας όμως της λιπαρής επιδερμίδας μου, δεν προτιμώ τα ρουζ που περιέχουν shimmer... Θεωρώ επίσης πως το συγκεκριμένο θα ήταν τέλειο για το καλοκαίρι, οπότε μπήκε στη wishlist μου για κάποιους μήνες αργότερα...


 Το αμέσως επόμενο που είχα στη wishlist μου ήταν το Hervana, το οποίο και απέκτησα και δεν μπορώ να σας κρύψω τη χαρά μου!!! Αρχικά με εντυπωσίασε η συσκευασία του! Ένα πολύ όμορφο κουτάκι που όταν το ανοίγεις έχει ένα πολύ χρήσιμο καθρεφτάκι, καθώς και ένα πινελάκι, το οποίο, για να πω την αλήθεια, δεν το έχω χρησιμοποιήσει...ωστόσο καλό είναι να υπάρχει σε περίπτωση ανάγκης!


 Το Hervana είναι φτιαγμένο από τέσσερις διαφορετικές αποχρώσεις, οι οποίες επαναλαμβάνονται κυκλικά, σαν ανεμόμυλος! Για να το χρησιμοποιήσετε θα πρέπει να κάνετε κυκλικές κινήσεις με το πινέλο σας, ώστε να αναμειχθούν όλα τα χρώματα μαζί!Το αποτέλεσμα είναι ένα υπέροχο απαλό ζεστό ροζ, με μια πολύ διακριτική, σχεδόν ανεπαίσθητη λάμψη, η οποία όμως δεν δίνει έμφαση στους πόρους! Η υφή του είναι πραγματικά βελούδινη, αυτό όμως που μου έκανε τρομερή εντύπωση είναι η μυρωδιά του! Μια υπέροχη απαλή μυρωδιά λουλουδιών, η οποία δεν με αφήνει να πάρω τα χέρια μου από πάνω του!

Hervana by Benefit Swatch

 Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη με την ποιότητα και το υπέροχο χρώμα του συγκεκριμένου ρουζ, το οποίο φυσικά έχει γίνει μέρος του καθημερινού μου μακιγιάζ, καθώς δεν μπορώ να μην ομολογήσω πως είναι πλέον το αγαπημένο μου!!!

 **Το Hervana κοστίζει 32€ και μπορείτε να το βρείτε στα καταστήματα Sephora.



14 comments:

  1. Ενδιαφέρον φαίνεται. Με τα benefit έχω γενικά μια love and hate, το ίδιο προϊόν μπορεί να μου αρέσει αλλά να το θεωρώ και υπερεκτιμημένο κι έτσι δεν έχω ξαναγοράσει, αν και ομολογουμένως αυτά τα κουτάκια είναι τρισχαριτωμένα. Και μόνο η συσκευασία φωνάζει: "αγόρασέ με"!
    xxx

    ReplyDelete
  2. Latrevo Benefit , mia etairia pou pandote ta proinda tous kanoun auto pou lene kai aksizoun ta lefta !! xo

    ReplyDelete
  3. looooove benefit! super cute packaging nad great products!!
    www.miouprincesslovespink.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Με γεια σου! Φαίνεται λαχταριστό σαν γλειφιτζούρι! Μου αρέσει που μοβίζει λίγο, τόσο-όσο. Πολύ trendy απόχρωση!

    ReplyDelete
  5. Tέλειο χρώμα το ρουζ!!!Φοβερή επιλογή!!

    ReplyDelete
  6. Υπέροχο χρώμα :) Με γεια σου κοπέλα μου!!

    ReplyDelete
  7. Anonymous7.2.12

    Το Hervana το ειδα κι εγω live στο Sephora και μου αρεσε πολυ! Κι εκτος αυτου μοσχοβολαει! Με γεια σου!

    ReplyDelete
  8. Anonymous8.2.12

    Και εγώ το είδα είναι υπέροχο,με γειά σου!!! Βέβαια,και η υπόλοιπη συλλογή τους είναι υπέροχη....φιλιά κορίτσι!

    ReplyDelete
  9. To Ηervana ειναι ηδη στην wish list μου!! Φαινεται τέλειο! Με γεια σου!! xxx

    ReplyDelete
  10. @mariza
    Δεν έχεις άδικο Μαρίζα μου...
    Ανάμεσα σε αυτά που μου άρεσαν και ήθελα να δοκιμάσω ήταν και το pore fessional, αλλά όταν ρώτησα τιμή ταράχτηκα! Στα ρουζ όμως δεν μπορώ να αντισταθώ...

    @cbsg5861
    Το όμορφο με αυτό το ρουζ είναι πως ανάλογα με το που θα επικεντρώσεις το πινέλο μπορείς να πετύχεις διαφορετική απόχρωση!
    Πού να δεις η μυρωδιά του... Το κάνει ακόμη πιο λαχταριστό!

    Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!
    Είναι γεγονός πως δεν ήξερα τι να πρωτοδιαλέξω!
    Τα ρουζ πάντως είναι πολύ ξεχωριστά!
    Σας φιλώ xxx

    ReplyDelete
  11. ma ti uperoxh suskeuasia einai auth?se prodiathetei na ta agoraseis!megeies!!polla filia!
    http://styleflakes.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. πω πω μου αρέσει πάρα πολυ! νομίζω μπήκε στην wish list μου!

    ReplyDelete
  13. katapliktiko!!!me geia sou!!!to xrwma einai yperoxo!!!!
    :D
    xoxo
    …All in Style…!

    ReplyDelete
  14. and this post is in my Spread the news section ... take a look :)

    http://cuteandgirlydms.blogspot.com/2012/02/hello-beauties-5-6-post-blog.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...