What's In My Bag?


Πριν από λίγο καιρό η αγαπημένη μου Χριστίνα, από το my secret boudoir, με προσκάλεσε να της δείξω τι έχω μέσα στην τσάντα μου και φυσικά δε θα μπορούσα να της χαλάσω το χατήρι!
 Σήμερα λοιπόν, που βρήκα λίγο παραπάνω χρόνο, είπα να κάνω αυτή την ανάρτηση, μιας και δε σας κρύβω πως μου αρέσουν πολύ τέτοιου είδους αναρτήσεις! Η παραπάνω τσαντούλα είναι αυτή που φοράω περισσότερο τον τελευταίο καιρό, την οποία μου έκανε δώρο ο αγαπημένος μου σε μια εκδρομούλα μας στην Αρκαδία και με βολεύει πολύ!Πάμε όμως να δούμε και το περιεχόμενό της...


  • Πορτοφόλι, πάντα σε χρώμα κόκκινο, για να είναι πάντα γεμάτο!
  • Καραμελίτσες Halls Vita-C, οι αγαπημένες μου, σε σημείο εθισμού!
  • Κλειδιά από το σπίτι και το αυτοκινητάκι μου!
  • Γυαλιά ηλίου Tom Ford, πολύ καλής ποιότητας, τα οποία με έχουν βολέψει πολύ!
  • Τέλος, τσαντάκι για τα καλλυντικά μου από τη Mac! Μια πολύ πρόσφατη αγορά μου, με την οποία είμαι πολύ ευχαριστημένη! Είναι πολύ κομψό και χωράει μέσα τα πάντα!

 Όπως βλέπετε, όντως χωράει μέσα τα πάντα!!

  • Μία πούδρα από την Avon για φρεσκάρισμα κατά τη διάρκεια της ημέρας!
  • Ένα μπουκαλάκι, με το αγαπημένο μου άρωμα, Ultra Violet από Paco Rabanne!
  • Ένα μικρό πουγκάκι με λαστιχάκια, φουρκέτες, pom pon και μερικές μπατονέτες
  • Μερικά σωτήρια ντεπόν για τον πονοκέφαλο και παυσίπονα για τις δύσκολες μέρες
  • Ένα μικρό σημειωματάριο και ένα στυλό (στο οποιο δε έχω σημειώσει ποτέ τίποτα!)
  • Αρωματικά μαντηλάκια και φυσιολογικό ορό για τα ευαίσθητα ματάκια
  • Ένα μικρό καθρεφτάκι με κόκκινα χειλάκια από την Oriflame (δεν είναι γλύκα?)
  • Μια κρέμα για τα χεράκια, η συγκεκριμένη είναι της Ducray
  • Το Caffeine Roll-On, το οποίο για είναι ιδανικό για μέσα στην τσάντα!
  • Δύο lip balms, το ένα του Korre και το άλλο της Apivita!
  • Μια μικρή λίμα (για παν ενδεχόμενο) και ένα μολύβι για τα φρύδια από τη Seventeen
  • Τη Masterpiece Max μάσκαρα της Max Factor σε μίνι συσκευασία
  • Το αγαπημένο μου lipstick από τη Revlon, το Fashion's Night Pout! (δείτε εδώ)
  • Δύο lipgloss σε μίνι συσκευασία, το ένα της Avon και το άλλο της Seventeen
  • Και τέλος, ένα μολύβι ματιών από τη Mac σε καφέ απόχρωση

 Η αλήθεια είναι πως είναι αρκετά, και ομολογώ πως γράφοντάς τα μου φάνηκαν ακόμη περισσότερα, ωστόσο πιστεύω πως είναι τα βασικά και  προτιμώ να τα έχω μαζί μου τις ώρες που λείπω από το σπίτι... (Σημ: στις παραπάνω φωτογραφίες δεν φαίνεται το αγαπημένο μου iphone, όπως και τα γαντάκια και η ομπρελίτσα που έχω μαζί μου πολλές φορές το χειμώνα)

 Σε αυτό το σημείο λοιπόν θα ήθελα, κι εγώ με τη σειρά μου, να μάθω τι έχουν μέσα οι τσάντες των κοριτσιών με τα παρακάτω blogs:









16 comments:

  1. Σ'ευχαριστούμε!Σύντομα θα ετοιμάσουμε και εμείς το ανάλογο post:-)Έχεις πολύ ωραία πραγματάκια στη τσάντα σου! Φιλάκια

    ReplyDelete
  2. και από σένα περισσότερα κουβαλάω χαχα, ρεζίλι θα γίνω με το δικό μου ποστ. :-)

    ReplyDelete
  3. @smugnificent
    Έχουν πλάκα τα συγκεκριμένα post, αλλά και ενδιαφέρον! Εγώ ήδη, βλέποντας άλλων κοριτσιών, σκέφτομαι να συμπληρώσω μερικά ακόμη! Χι χι περιμένω να δω και το δικό σου! Φιλάκια!

    ReplyDelete
  4. σ'ευχαριστώ πολύ για το tag!! θα το ετοιμασω οσο πιο συντομα γινεται! :)

    ReplyDelete
  5. thank u tha to kano mesa stin evdomada - ena updated one. x

    ReplyDelete
  6. Thank you για το tag!
    Θα αναρτησω τα δικα μου αδυτα μεσα στην εβδομαδα.

    xxx

    ReplyDelete
  7. πω πω... πως μ'αρέσουν αυτά τα ποστ!!!!!!!!!!!!! είσαι όμως κλασσική γυναίκα!!!!!!!!Μπορείς να βρεις τα πάντα στην τσάντα της.... χαχαχαχα
    μια από τα ιδια κ γω!

    ReplyDelete
  8. Και εγω πεθαινω γι'αυτα τα ποστ!!!
    Πολυ μου αρεσε το δικο σου:-)

    Το τσαντακι απο τα MAC τι τιμη ειχε περιπου??Πολυ ωραιο κ βολικο!

    ReplyDelete
  9. @beautyincrisis
    Σ'ευχαριστώ! Απολογούμαι για την παράλλειψή μου να σε κάνω tag! Σε κάνω τώρα λοιπόν(!) και περιμένω και το δικό σου ανάλογο post!
    Σημ: το τσαντάκι από τα Mac έχει 29€(!) με την έκπτωση 25% πάει 21,75€(!) Ξέρω είναι ακριβούτσικο αλλά το κοιτούσα καιρό ώσπου δεν συγκρατήθηκα!

    ReplyDelete
  10. Τι λες τωρα, εννοειται κακως απολογεισαι!!! Σ'ευχαριστω παντως παρα πολυ:-) Το σκεφτομουν να το κανω κ εγω..

    Το τσαντακι το ειχα δει κ εγω κ μ'αρεσε παρα πολυ!! Ειναι λιγο ακριβουτσικο αλλα εγω ειδικα σε καταλαβαινω;-)

    ReplyDelete
  11. Και λίγα κουβαλάς θα έλεγα...Καλά όταν είδα την πρώτη φωτογραφία είπα μέσαα μου..δεν υπάρχει αυτη η τσάντα..δεν εχει τιποτα μέσα!!! Μετά που άνοιξες και το νεσεσεράκι σου ανακουφίστηκα λιγάκι!! χαχαχαχαχα

    ReplyDelete
  12. @Κερασία
    Η αλήθεια είναι πως πριν λίγο καιρό τύχαινε να κουβαλάω και περισσότερα, κυρίως επειδή αμελούσα να τα τακτοποιήσω! Από τη στιγμή όμως που πήρα το τσαντάκι είπα: "Μαίρη, ότι χωράει μέσα αυτο!" κι έτσι το μόνο που μου έμενε ήταν να το παραφουσκώσω!!! Χι χι

    ReplyDelete
  13. Ευχαριστώ πολύ που το έδωσες και σε εμένα :) Θα φροντίσω να κάνω το ποστ σύντομα!!
    Παρεμπιπτόντως λατρεύω το άρωμα που έχεις πάντα μαζί σου!!

    ReplyDelete
  14. Anonymous20.2.12

    Συμφωνω κι εγω με τη Κερασια. Ειπα απιστευτο! Δεν μπορει! Αλλα μετα επανηλθα στη πραγματικοτητα μιας γυναικειας τσαντας!

    ReplyDelete
  15. Anonymous21.2.12

    To kinito sou pou einai??? Ego ayta pou exo mesa stin tsanta mou panta einai mono 3 pragmata, kinito kleidia, portofoli and good to go.
    Exeis kai ena brabeiaki apo mena. Filia!

    ReplyDelete
  16. Anonymous21.2.12

    Geia sou Mairi!!! Exeis ena brabeiaki kai apo mena. Nomizo oti 8a sou aresei...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...