GBB Meeting With L'oreal Paris!


 Την Παρασκευή πραγματοποιήθηκε η συνάντηση των GBB στα γραφεία της L'oreal Paris! Η ομάδα της L'oreal μας επεφύλασσε μια υπέροχη υποδοχή και μια ακόμη πιο όμορφη παρουσίαση!
 Είχαμε την ευκαιρία να δούμε και να δοκιμάσουμε τα καινούργια τους προϊόντα, τα οποία δεν έχουν βγει ακόμη στην αγορά, αλλά και να  γνωρίσουμε τον Δημήτρη Γιαννέτο, ο οποίος μας έδωσε πολύτιμες συμβουλές μακιγιάζ και μας έλυσε μερικές από τις απορίες μας!

 Γνωριστήκαμε από κοντά με πολύ αγαπημένες bloggers και περάσαμε ένα υπέροχο απόγευμα! Ακολούθησε απολαυστικό καφεδάκι στο The Mall, όπου είχαμε την ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα, ενώ δεν έλειψαν οι εξορμήσεις σε γνωστά καταστήματα καλλυντικών! Ακολουθεί πλούσιο φωτογραφικό υλικό, ώστε να πάρετε μια μικρή γεύση από τη συνάντησή μας...!


Εγώ (Μαίρη) - Χριστίνα
Μαρία - Νατάσα - Ναταλία - Μυρόνα
Σοφία και Δέσποινα - Στέλλα - Βούλα
Κορίνα - Σταυρούλα - Όλγα
Βάσω - Αναστασία
Ντέπη - Χριστίνα - Στέλλα
Φανή - Εγώ (Μαίρη)
Μαρία - Νατάσα
Δάφνη - Άρτεμη
Όλγα - Βούλα
Εγώ (Μαίρη) - Νατάσα

 Φεύγοντας από τα γραφεία της L'Oreal έδωσαν στην καθεμιά μας μια τσαντούλα γεμάτη με υπέροχα δωράκια, πολλά από τα οποία δοκιμάζω πρώτη φορά και είμαι πολύ χαρούμενη!





  • Λακ Elnett Satin Diamant - Σταθερή αξία της L'Oreal και δική μου αγαπημένη επί σειρά ετών γιατί συνδιάζει δυνατό κράτημα χωρίς να κολλάει τα μαλλάκια μας!
  • Κώδικας Νεότητας Λάμψης - Τον χρησιμοποίησα το ίδιο κιόλας βράδυ και οι πρώτες εντυπώσεις ήταν άκρως θετικές, μιας και απορροφάται αμέσως χωρίς να αφήνει λιπαρότητα και έχει ένα διακριτικό αλλά υπέροχο άρωμα! Επίσης, έχει αντλία για να βγαίνει το προϊόν, γεγονός που εκτιμώ πολύ!
  • Elvive Conditioner Θρέψη και Λάμψη και Elvive Σαμπουάν Ενδυνάμωσης (με δράση αργινίνης) - Νομίζω πως ο συγκεκριμένος συνδιασμός είναι ό,τι πρέπει για αδύναμα και ταλαιπωρημένα μαλλάκια σαν τα δικά μου!
  • Μανό Color Riche (Νο 303) - Ένα υπέροχο φωτεινό πορτοκαλί χρώμα, που είμαι σίγουρη πως θα το ευχαριστηθώ πολύ τώρα που πλησιάζει το καλοκαιράκι! Το συγκεκριμένο είναι από τη νέα σειρά που λανσάρει η L'Oreal και περιέχει top coat για μεγαλύτερη διάρκεια και λάμψη!
  • Ένα κραγιόν Caresse (Νο 503) - Το λάτρεψα από την πρώτη στιγμή! Η υφή τους είναι μεταξένια και είναι απίστευτα ενυδατικά! Σίγουρα θα δοκιμάσω κι άλλες αποχρώσεις!


 Ήταν ένα πραγματικά υπέροχο απόγευμα! Χάρηκα τόσο πολύ που σας γνώρισα όλες! 
Ελπίζω σε πολλές και συχνότερες συναντήσεις!


Φιλάκια Πολλά xxx

18 comments:

  1. Υέροχα όλα!!
    Χαρήκαμε που σε γνωρίσαμε κ από κοντά αν κ δε προλάβαμε να τα πούμε!!Ελπίζουμε σε κάποια επόμεη συνάντηση!!

    Φιλιά!!!
    χχχχχ

    ReplyDelete
  2. Μαίρη χάρηκα πραγματικά που σε γνώρισα!!! !!!!!

    ReplyDelete
  3. Anonymous18.3.12

    Μαιρούλα μου γλυκιά,που αμέσως σε λάτρεψα,χάρηκα τόσο μα τόσο πολύ που σε γνώρισα που ελπίζω να βρεθούμε και σε άλλη συνάντηση!!!Πάντως ήταν όλα υπέροχα,και μια καλή ευκαιρία για νέες γνωριμίες με άλλες bloggers.....σου στέλνω πολλά πολλά φιλάκια κορίτσι μου,και σίγουρα δεν θα χαθούμε!!

    ReplyDelete
  4. @Debbie89
    Κι εγώ χάρηκα μικρούλα μου!
    Σίγουρα θα έχουμε κι άλλη ευκαιρία να τα πούμε περισσότερο! Φιλιά xxx

    @makeupbymarias
    Κι εγώ Μαράκι μου χάρηκα πολύ πολύ!Ελπίζω να τα ξαναπούμε πολύ σύντομα!Είμαστε και γειτονάκια εξάλλου! Φιλάκια πολλά

    @Natasa makeup-nails
    Αχ Νατασάκο μου, τελικά έχουν δίκιο! Εσείς οι Θεσσαλονικιές έχετε άλλον αέρα!!! Σίγουρα δεν θα χαθούμε! Σε φιλώ πολύ xxx

    ReplyDelete
  5. Ήταν όλα πολύ ωραία! Επιτέλους τα είπαμε και λίγο από κοντά αλλά ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα και καλύτερα. Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα

    ReplyDelete
  6. Καταπληκτικά ήταν!!! Πολύ χάρηκα που σας γνώρισα όλες κ ελπίζω να τα ξαναπούμε πολύ σύντομα!!! :)

    ReplyDelete
  7. Εμείς δεν προλάβαμε να τα πούμε αλλά δεν πειράζει, είμαι σίγουρη ότι θα έχουμε πολλές πολλές τέτοιες συναντήσεις γιατί κάθε φορά περνάμε τέλεια! :D Μεγειά σου όλα τα πραγματάκια!!

    ReplyDelete
  8. τέλεια όλα!!!!άντε και πιστεύω να τα πουμε ξανά σύντομα!!!!!φιλιά!

    ReplyDelete
  9. @smugnificent
    Γλυκιά μου Μυρόνα!!! Εγώ να δεις πόσο χάρηκα! Ελπίζω να τα ξαναπούμε πολύ πολύ σύντομα! xxx

    @Olga
    Εγώ θα το ξαναπώ! Σε περίμενα μελαχρινή! χιχι! Περιμένω καφεδάκι πολύ σύντομα! xxx

    @NatalieDouka
    Είμασταν τόσες πολλές!! Σίγουρα θα έχουμε και άλλη ευκαιρία! xxx

    @siabeautyandmakeup
    Αναστασάκι μου ήταν όντως πολύ όμορφα! Εις το επανιδείν λοιπόν! Φιλάκια xxx

    ReplyDelete
  10. Είμαι σίγουρη ότι περάσατε υπέροχα!Κρίμα που η απόσταση δε μου επέτρεψε να είμαι κι εγώ εκεί!

    ReplyDelete
  11. όλες οι φωτογραφίες υπέροχες!!!!
    περάσαμε τέλεια!!!!!
    θα χαρώ πολύ να σας ξαναδώ όλες!!! <3

    ReplyDelete
  12. πολυ σας καμαρωνω στις φωτο!ειστε πολυ λαμπερες και ομορφες ολες!
    xxx

    ReplyDelete
  13. Υπέροχο χρωματάκι το κραγιόν!!

    ReplyDelete
  14. Anonymous19.3.12

    Μερικες παλιες γνωριμες φατσουλες και αλλες καινουριες... Φανταζομαι ποσο καλα περασατε, ήταν το ιδιο απολαυστικη και για μενα η συναντηση στη Θεσ/κη. Το κραγιονακι ειναι τελειο και σου παει πολυ! Με γεια!

    ReplyDelete
  15. @Δάφνη
    Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα γλυκιά Δάφνη! Ελπίζω να τα ξαναπούμε πολύ σύντομα!!! Φιλάκια xxx

    @Rafalena
    Ευχαριστούμε ευχαριστούμε!!!
    Είσαι πολύ γλυκιά!! xxx

    @Claire D. T
    Εμένα μου άρεσαν αυτά τα κραγιόν γενικότερα! Είναι πολύ ενυδατικά, σχεδόν σαν lip balm! Το χρώμα που μου έτυχε το λατρεύω και πιστεύω πως είναι ιδανικό για κάθε μέρα!

    @Christina
    Αχ χριστινάκο μου, πόσο θα'θελα να ήσουν κι εσύ μαζί μας! Περάσαμε όντως πολύ όμορφα! Φιλάκια πολλά αγαπημένη μου! xxx

    ReplyDelete
  16. Χάρηκα που τα είπαμε. Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα και για περισσότερη ώρα.

    ReplyDelete
  17. Eisaste oles koukles !!! :) xo

    ReplyDelete
  18. Great photos! I love it :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...