NYX Cream Blushes


 Ξεκινώντας αυτό το post πρέπει να ομολογήσω πως στα ρουζ έχω μεγάλη αδυναμία... Εδώ και καιρό λοιπόν, ήθελα να δοκιμάσω κάποια σε κρεμώδη μορφή, ωστόσο ήμουν επιφυλακτική λόγω της λιπαρής επιδερμίδας μου, αλλά και της ιδιαιτερότητάς τους κατά την εφαρμογή! Σκέφτηκα λοιπόν, πως ένας αρκετά οικονομικός τρόπος για να τα δοκιμάσω θα ήταν από την εταιρία Nyx! Από τη Nyx είχα αγοράσει σε παλαιότερη παραγγελία μου τα powder blushes και είχα μείνει πολύ ικανοποιημένη! (μπορείτε να δείτε το Part 1 εδώ, καθώς και το Part 2 εδώ ). Πάμε λοιπόν να τα δούμε:

Nyx Cream Blush in BOHO CHIC

 Το Boho Chic είναι ένα πολύ όμορφο δροσερό ροζ χρώμα, ιδανικό για κάθε μέρα! Χαρίζει ένα τόνο υγείας και δείχνει πολύ φυσικό! Ιδανική απόχρωση για το καλοκαιράκι για ένα φρέσκο πρωινό μακιγιάζ!


Nyx Cream Blush in NATURAL

 Το Natural είναι ένα ζεστό ροδακινί-ροζ χρώμα! Πολύ φυσική απόχρωση, γίνεται ένα με την επιδερμίδα και έχω πολύ καλή χρωματική απόδοση, όπως όλα όσα δοκίμασα άλλωστε!

Nyx Cream Blush in ROSE PETAL

 Το Rose Petal είναι ένα τόνο πιο σκούρο σε σχέση με το Natural και βγάζει περισσότερο ροδακινί τόνους παρά ροζ! Θα είναι υπέροχο για ένα πολύ φυσικό αποτέλεσμα, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες!

Boho Chic - Natural - Rose Petal

Θετικά:
  • Δεν περιέχουν κάποιο είδος shimmer ή glitter (γεγονός που δεν τα καθιστά απαγορευτικά για τις λιπαρές επιδερμίδες).
  • Έχουν απαλή υφή και άριστη απόδοση χρώματος!
  • Χαρίζουν ένα πολύ φυσικό και φρέσκο αποτέλεσμα!
  • Βγαίνουν σε 12 διαφορετικές αποχρώσεις για να διαλέξετε!
  • Δεν απαιτείται η χρήση κάποιου πινέλου για την εφαρμογή τους, καθώς απλώνονται πολύ εύκολα ακόμη και με τα δάχτυλα!
  • Είναι πολύ οικονομικά, τουλάχιστον σε σύγκριση με αντίστοιχα προϊόντα άλλων εταιριών!    
Αρνητικά: 
  • Δεν έχουν πολύ μεγάλη διάρκεια! Θα σας πρότεινα να χρησιμοποιήσετε κάποιο powder blush πάνω από αυτά για να "σφραγίσετε" το αποτέλεσμα!

 Τα cream blushes της Nyx μπορείτε να τα βρείτε στο Cherry Culture στην τιμή των 5,50$, δηλαδή 4,32 ευρώ (+έξοδα αποστολής)!


Εσείς έχετε δοκιμάσει ρουζ σε κρεμώδη μορφή?




15 comments:

  1. Anonymous12.3.12

    Ειναι οντως πολυ πολυ ομορφα! Κι εγω δεν εχω δοκιμασει ρουζ σε μορφη κρεμας, δεν ξερω αν θα μου κατσει καλα. Θα το εχω στα υποψιν παντως.

    ReplyDelete
  2. poli wraia , tha ithela poli na dokimaso ena cream blusher , ala tha protimousa na menoun stin thesi tous oli mera !!!

    ReplyDelete
  3. Anonymous12.3.12

    Εχω το golden και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Δεν έχω δοκιμάσει απο άλλες εταιρίες, αλλα αυτό μου φαίνεται πολύ καλό

    ReplyDelete
  4. Έχω ακούσει πολυ καλα πράγματα για τα creamy blushes της nyx, είναι και πολυ οικονομικά, νομίζω ήρθε η ώρα να τα δοκιμάσω!

    ReplyDelete
  5. Λατρεύω τα cream blush και νομίζω σου χα γράψει και τότε ότι θέλω να δοκιμάσω της NYX.

    Ε τα δοκίμασα και έμεινα και γω πολύ ευχαριστημένη :-) Καλοφόρετα

    ReplyDelete
  6. το Rose petal μου αρεσε πιο πολυ απ'ολα, φανταστικό χρώμα! δεν εχω δοκιμάσει τα συγκεκριμένα αλλα γενικα εχω ακουσει τα καλυτερα..

    ReplyDelete
  7. exw kapoia cream blushes apo stila k mou aresoun poli, dinoun poli fisiko apotelesma. auta apo nyx den ta exw dokimasei, alla fainontai teleia, poli omorfa xrwmata auta pou dialekses!

    ReplyDelete
  8. πανεμορφα χρωματα!!δεν εχω την εμπειρια για να χρησιμοποιησω κρεμωδες ρουζ και φοβαμαι μη βγαινω σαν τον κλοουν.Θελουν ειδικο τροπο για να τα φορεσεις?απλωνονται ευκολα?παντως τα ζηλεψα ειναι η αληθεια.καλοφορετα.

    ReplyDelete
  9. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!Χαίρομαι που σας αρέσουν!Η αλήθεια είναι πως στην αρχή ήμουν λιγάκι διστακτική, μιας και δεν ήξερα αν θα με βολέψουν στην εφαρμογή! Εγώ χρησιμοποιώ το F50 της Sigma για την τοποθέτηση (ή οποιοδήποτε πινέλο με συνθετικές τριχούλες που να μην είναι πολύ πυκνό) και έπειτα το απλώνω με τα δάχτυλά μου!
    Προσωπικά το βρίσκω πιο πολύ διασκεδαστικό παρά δύσκολο! Νομίζω πάντως πως τα συγκεκριμένα, ακριβώς επειδή είναι αρκετά οικονομικά, είναι ιδανικά για όσες δεν έχουν εμπειρία με τα cream blushes! Εγώ έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη!!

    ReplyDelete
  10. ι ωραιο ποστ!! Και τι ωραια χρωματα!! Kρεμωδη ρουζ εχω δοκιμασει απο Bobbi Brown και MAC και τα βολευομαι πολυ γιατι γινονται ενα με το δερμα και φαινονται σαν εσωτερικη λαμψη! Αλλα δυστυχως η διαρκεια τους ειναι ενα θεμα...

    http://beautyincrisis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Τι ωραία χρώματα!!

    ReplyDelete
  12. Πολύ ωραία χρώματα έχουν!! :)
    Εγώ μιας και έχω λιπαρή επιδερμίδα που ώρες ώρες είναι ξηρή (λόγο φαρμακευτικής αγωγής) θα ήθελα να δοκιμάσω σε τέτοια μορφή κάποιο ρουζ αλλά δεν μου φαίνονται κατάλληλα για εμένα!!

    ReplyDelete
  13. Και πάνω που θα ρωτούσα αν εχουν διάρκεια...διστάζω πολύ να αγοράζω ρουζ γιατι κάθε φορά τη πατάω και πεταω τα λεφτουδακια μου. Απο αυτα που εχω κανενα δεν εχει διαρκεια!!!! Ελεος!!
    Μεγεια σου πατνως.

    ReplyDelete
  14. panemorfa xrwmata!!! <3

    ReplyDelete
  15. εγω δοκιμασα αυτο ακριβως και μ φανηκε πολυ σκληρο. σαν κραγιον που δεν απλωνεται στο μαγουλο! δεν μπορω να τα τοποθετησω στο μαγουλο με τα δαχτυλα με ποναει το μαγουλο! δεν ξερω αν χρειαζεται καποιο πινελο για καλυτερη χρηση :-(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...