Mac Naturally Collection - Lipsticks

 Πριν από λίγο καιρό η Mac είχε λανσάρει την Naturally Collection, με την οποία είχα ενθουσιαστεί πολύ, μιας και χαρακτηριζόταν από τα πολύ φυσικά και ευκολοφόρετα χρώματά της, που προσωπικά προτιμώ ιδιαιτέρως για το καθημερινό μου μακιγιάζ! Η συλλογή αυτή περιελάμβανε τέσσερα κραγιόν, από τα οποία διάλεξα και απέκτησα τα δύο! Το sweet sunrise και το a perfect day!


 Το sweet sunrise είναι ένα πολύ απαλό ροδακινί-ροζ χρώμα! Το τελείωμά του είναι lustre, είναι πολύ ενυδατικό (δεν μου στεγνώνει καθόλου τα χείλη) και έχει πολύ καλή απόδοση χρώματος! Είναι ιδανικό για καθημερινά looks και πολύ κολακευτικό, ειδικά για τις ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες!

Mac Sweet Sunrise on lips


 Το A Perfect Day έχει μια πολύ φυσική nude-μπεζ απόχρωση! Το τελείωμά του είναι amplified, είναι πάρα πολύ κρεμώδες και η απόδοση χρώματός  του είναι άριστη! Είναι πάρα πολύ ενυδατικό και πιστεύω πως θα κολάκευε τις περισσότερες επιδερμίδες!

Mac A Perfect Day on lips

 Πολύ όμορφες και πολύ φυσικές αποχρώσεις! Έχουν πολύ καλή διάρκεια πάνω στα χείλη και αυτή τη μυρωδιά βανίλιας που πραγματικά λατρεύω!

A Perfect Day - Sweet Sunrise
A Perfect Day - Sweet Sunrise (with Flash)

  Από τη συγκεκριμένη collection έκανα ακόμη μια αγορά, την οποία θα σας δείξω σε επόμενη ανάρτησή μου! Ελπίζω να σας άρεσαν!


Εσείς κάνατε κάποια αγορά από τη Naturally Collection της Mac?



13 comments:

  1. Anonymous25.3.12

    Μαιρούλα μου, είναι υπέροχες και οι δυο αποχρώσεις που επέλεξες....είμαι φαν περισσότερο του nude,αλλά και το ροζουλί μια χαρά μου φάνηκε!!Με γεια σου κορίτσι καλοφόρετα....φιλιά ατελείωτα!!

    ReplyDelete
  2. Και τα 2 είναι ωραία χρώματα αλλά το a perfect day είναι τέλειο. :)) Καλοφόρετα!

    ReplyDelete
  3. πολύ όμορφα και τα δύο, καλοφόρετα! Γενικά πολύ ωραία συλλογή. Εγώ αγόρασα τη MSF Redhead και πολύ μου άρεσε

    ReplyDelete
  4. Anonymous25.3.12

    Ειναι τελεια και τα δυο! Εχουμε τα ιδια γουστα οντως Μαιρη. Και τα 2 τα εχω στη λιστα ηδη για αργοτερα. Πηρα κι εγω 2 κραγιονακια απο MAC, θα τα βγαλω συντομα!

    ReplyDelete
  5. Με γεια σου :)
    Έχουν πολύ όμορφα χρώματα!!

    ReplyDelete
  6. Πολυ όμορφες και ευκολοφόρετες αποχρώσεις! Εγω πήρα το Blonde msf.

    ReplyDelete
  7. υπεροχα και πολυ ευκολοφορετα!μεγεια σου!

    ReplyDelete
  8. @Natasa makeup-nails
    Σ'ευχαριστώ πολύ Νατασάκο μου!
    Φιλάκια πολλά xxx

    @smugnificent
    Σ'ευχαριστώ πολύ καλή μου! Η αλήθεια είναι πως τις MSF τις κοιτούσα κι εγώ αλλά τελικά δεν το αποφάσισα... :-(

    @Christina
    Χαίρομαι που σου άρεσαν Χριστινάκι μου! Τώρα που έρχεται καλοκαιράκι ίσως τολμήσω κάτι πιο έντονο! Περιμένω να δω τις επιλογές σου να πάρω ιδέες!!

    ReplyDelete
  9. Πολύ όμορφα και τα δύο!! Με γεια σου!! xx

    ReplyDelete
  10. Ερωτεύτηκα το sweet sunrise!Απίθανο!Η απόχρωση που λατρεύω!
    Έχειs βραβειάκι!
    http://siabeautyandmakeup.blogspot.com/2012/03/blog-post_26.html

    ReplyDelete
  11. Πολύ ωραία και τα δύο, με γειά σου!Έχω πάρει και γώ το A perfect day και είμαι πολύ ευχαριστημένη με αυτή την αγορά.Εκείνη την μέρα που πήγα να το πάρω μου είχε πεί η κοπέλα πως γινόταν χαμός με το συγκεκριμένο,το ζητούσαν δηλαδή περισσότερο απ'ολα τα άλλα!Σου πάνε πολύ και οι δύο αποχρώσεις,να τις χαρείς:-)

    Φιλάκια πολλά xxx

    ReplyDelete
  12. @siabeautyandmakeup
    Μα δεν είναι πολύ γλυκό το sweet sunrise? Κι εγώ το λατρεύω...

    @Beautymagnets
    Ευχαριστώ πολύ! Έχεις δίκιο για το a perfect day! Αυτά τα χρώματα εξαφανίζονται πολύ γρήγορα! Εγώ πήρα το τελευταίο!! Φιλάκια xxx

    ReplyDelete
  13. τα θέλω ολα!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...