Mac Subtle Breeze Mineralize Blush

 Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησής μου (εδώ), σχετικά με τις αγορές μου από τη συλλογή Naturally Collection της Mac, σήμερα θα σας δείξω το τρίτο προϊόν που αγόρασα, το οποίο είναι φυσικά ένα ρουζ! Το ρουζ που αγόρασα ονομάζεται Subtle Breeze και ανήκει στα mineralize blushes!

Mac Subtle Breeze

 Το Subtle Breeze είναι ένα πολύ ζεστό φωτεινό ροζ χρώμα, το οποίο είναι ιδανικό για ένα φυσικό καθημερινό look! Αν και ανήκει στην κατηγορία των mineralize blushes, δεν είναι εμφανές κάποιο έντονο shimmer μέσα σε αυτό! Δείχνει σχεδόν ματ όταν εφαρμόζεται στην επιδερμίδα, αφήνοντας μια διακριτική λάμψη, η οποία όμως δείχνει πολύ φυσική!

Mac Subtle Breeze swatch

 Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι η υφή του, η οποία είναι πραγματικά μεταξένια!! Έχει πολύ καλή απόδοση χρώματος, χωρίς να είναι υπερβολικά έντονο, οπότε μπορείτε να ρυθμίσετε την ένταση!

 Το μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να βρω στο συγκεκριμένο προϊόν είναι όσον αφορά την ποσότητά του! Τα ρουζ της βασικής συλλογής της Mac περιέχουν 6gr προϊόντος και τα mineralize blushes 3,5gr. Τα mineralize blushes των limited edition συλλογών περιέχουν 3,2gr.



15 comments:

  1. Anonymous27.3.12

    Εχω καταλαβει τα εξης... Καταρχας οτι εισαι blush maniac και δευτερον οτι πας να με κανεις κι εμενα με τις αναρτησεις σου! Ειναι πολυ ομορφο! Και το θελω κι εγω!

    ReplyDelete
  2. είναι τέλειο
    είχε πολύ ωραία blushes αυτή η συλλογή
    Και θα ξαναπώ ότι οι LE της ΜΑC είναι συνήθως πιο ακριβές ή/κι έχουν μικρότερη ποσότητα
    εμένα με εκνευρίζει αρκετά αυτό

    ReplyDelete
  3. Συμφωνώ,για το κόστος.Μακάρι να βγάζουν συχνότερα προσφορές,έτσι ώστε να μπορούν περισσότερα κορίτσια,να δοκιμάσουν τα προ'ι'όντα!!

    ReplyDelete
  4. einai yperoxo! to apolyta agapimeno mou roz blush apo mac einai to pink swoon,mipws auto ginei to epomeno? an mporouses na kaneis ena post me swatch apo ta 2 tous plai-plai 8a itan teleia! :)
    www.miouprincesslovespink.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Anonymous27.3.12

    Μαιρούλα μου,τι όμορφο χρώμα είναι αυτό??? Τέλειο κορίτσι με γεια σου......όσο για την ποσότητα θα συμφωνήσω μαζί σου,ελάχιστη σε σχέση με άλλα προιόντα και αρκετά πιο ακριβά!!!
    Φιλάαααααααακια......ματς-μουτς!

    ReplyDelete
  6. Πανέμορφο! Με γεια σου ;)
    Μου αρέσουν πολύ τα baked προϊόντα μακιγιάζ, είναι κρίμα που οι εταιρίες δεν τα προμοτάρουν περισσότερο!
    xx

    ReplyDelete
  7. Αυτο το ρουζ είναι υπέροχο, το είχα δοκιμασει αλλα τελικα δεν το πήρα...σνιφ...

    ReplyDelete
  8. Πολυ παιχνιδιαρικο ροζ ρουζ!καλοφορετο!!

    ReplyDelete
  9. Υπέροχο!!!Μπορεί να έχει λιγότερη ποσότητα, το οποίο με εκνευρίζει και εμένα αλλά τουλάχιστον με τη πρώτη εφαρμογή δείχνει τέλειο!!!!

    ReplyDelete
  10. @Christina
    Χαίρομαι που σου άρεσε Χριστινάκι μου! Πλέον το θεωρώ δεδομένο πως έχουμε τα ίδια γούστα! Πιστεύω θα μπορέσεις να το βρεις online! Έχω πλήρη επίγνωση της κατάστασής μου...χι χι! Λατρεύω τα ρουζ!!!

    @smugnificent
    Όντως είναι πολύ όμορφο! Κι εμένα μου άρεσε πολύ όλη η συλλογή! Με τα LE δεν έχω εξοικιωθεί ακόμη! Δεν μπορώ να δεχτώ πως θα μου αρέσει ένα κραγιόν πχ και μετα δε θα μπορώ να το ξαναβρω! Πάντως η τιμή σε σχέση με την ποσότητα με απογοήτευσε πολύ...

    ReplyDelete
  11. Αυτό το ρουζ έχει τόσο κουκλίστικο χρώμα! Πολύ θα ήθελα να το δοκιμάσω για μια μου φωτογράφιση!!!

    Dionysia – I am a fashionista
    http://i-am-a-fashionista.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. @myStickland
    Μόνο που τα LE εξαιρούνται από τις εκπτώσεις που βάζει κατά καιρούς η Mac! :-(

    @marina miouprincess
    Το pink swoon είναι πολύ ιδιαίτερο! Έχω κατά νου να κάνω μια ανάρτηση με τη συλλογή μου από ρουζ κάποια στιγμή...

    ReplyDelete
  13. @Natasa makeup-nails
    Χαίρομαι που σ'αρέσει Νατασάκο μου! Γενικά τα LE είναι ακριβά νομίζω...απλά με αυτή τη συλλογή υπέκυψα στον πειρασμό γιατί μου άρεσε πολύ! Φιλάκια πολλά xxx

    ReplyDelete
  14. πανέμορφο χρώμα,πραγματικά!

    ReplyDelete
  15. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα!!!! Πολύ ΤΕΛΕΙΟ και παιχνιδιάρικο το χρωματάκι του!Μπράβο επίσης για το καλογραμμένο αρθράκι σου! Καλοφόρετο θα ευχηθώ! Καλό βράδυ! Φιλιά!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...