I Love Clinique!

 Γειά σας κορίτσια! Ελπίζω να περάσατε πολύ όμορφα όλες αυτές τις μέρες, να βρήκατε χρόνο να ξεκουραστείτε και να διασκεδάσετε! Σήμερα θα ήθελα να σας δείξω δύο προϊόντα τα οποία έχουν κερδίσει μια ξεχωριστή θέση στην καθημερινή μου περιποίηση! Τα προϊόντα στα οποία αναφέρομαι δεν είναι άλλα από την moisture surge και την all about eyes της Clinique!



 Moisture Surge: Πρόκειται για μια ενυδατική κρέμα προσώπου, η οποία από την πρώτη κιόλας εφαρμογή έγινε η αγαπημένη μου! Η σύστασή της είναι σε μορφή gel, έχει πολύ λεπτή υφή και απορροφάται άμεσα από την επιδερμίδα! Προσφέρει πλούσια ενυδάτωση και αφήνει την επιδερμίδα απαλή και αναζωογονημένη χωρίς ίχνος λιπαρότητας, γεγονός που την καθιστά ιδανική και για λιπαρές επιδερμίδες!

Moisture Surge by Clinique

 Στο παρελθόν, χρησιμοποιώντας άλλες κρέμες ελαφριάς υφής, προσπαθώντας να μην εντείνω τη λιπαρότητα στο πρόσωπό μου, διαπίστωσα πως στην πραγματικότητα δεν μου προσέφεραν την ενυδάτωση που χρειαζόμουν!  Πλέον, χρησιμοποιώντας την Moisture Surge αισθάνομαι την επιδερμίδα μου πλήρως ενυδατωμένη καθ'όλη τη διάρκεια της ημέρας και το πρόσωπό μου έχει επανακτήσει τη φρεσκάδα του!

Tip: H Moisture Surge μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως μάσκα! Απλώστε μια γεναιόδωρη δόση από την κρέμα σε καθαρό πρόσωπο και αφήστε την για 10-15 λεπτά! Έπειτα, κάντε απαλό μασάζ στο πρόσωπό σας έως ότου απορροφηθεί πλήρως! Αμέσως θα αισθανθείτε το πρόσωπό σας απαλό και πλήρως ενυδατωμένο!

All About Eyes
 Πρόκειται για μια ενυδατική κρέμα, η οποία υπόσχεται να μειώσει το πρήξιμο, τις σακούλες, τους μαύρους κύκλους και τις λεπτές γραμμές στην περιοχή των ματιών! Τη συγκεκριμένη είναι η δεύτερη φορά που την αγοράζω, οπότε μπορείτε να καταλάβετε πως έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη! Η σύνθεσή της είναι παρόμοια με αυτή της moisture surge, καθώς είναι και αυτή σε μορφή κρέμα-gel! Μόλις την απλώνω αφήνει στα μάτια μου μια βελούδινη αίσθηση και κάνει την εφαρμογή του concealer παιχνιδάκι!


All About Eyes by Clinique

 Τέλος, θα ήθελα να σας δείξω τι περιείχε το κουτάκι bonus που μου έδωσαν με τις αγορές μου! Τα προϊόντα είναι όλα σε travel size, το οποίο το βρίσκω πολύ χρήσιμο γιατί έτσι σου δίνεται η ευκαιρία να δοκιμάσεις κάποια προϊόντα για πρώτη φορά, αλλά και να τα πάρεις μαζί σου σε κάποιο ταξιδάκι!



 Το bonus κουτάκι μου λοιπόν περιείχε
  • moisture surge 15ml, σε πολύ βολική συσκευασία - ιδανική για travel makeup bags!
  • liquid facial soap 30ml, το οποίο δεν έχω δοκιμάσει για να σας πω την άποψή μου!
  • all about eyes serum 6ml, πολύ δροσιστικό για την περιοχή των ματιών αλλά μόλις στεγνώσει κολλάει αρκετά  με αποτέλεσμα το concealer να μη στρώνει με τίποτα!
  • high impact mascara, σκοπεύω σύντομα να αγοράσω και το κανονικό μέγεθος!
  • superbalm moisturizing gloss 7ml στην απόχρωση 01 Apricot! Μου άρεσε πολύ το συγκεκριμένο χρώμα, δεν κολλάει στα χείλη και έχει πολύ καλή διάρκεια!


23 comments:

  1. Πολύ όμορφα όλα τα Clinique σου!! Να τα χαρείς!! Εγώ έχω το σαπουνάκι και την μάσκαρα, η οποία μου αρέσει πολύ, ειδικά το βουρτσάκι της!! Το σαπούνι δεν με πολυενθουσίασε προσωπικά, επειδή έχω και λιπαρό δέρμα δεν μου φάνηκε να κάνει δουλειά...Φιλιά!!

    ReplyDelete
  2. Την All About Eyes θέλω πολύ να τη δοκιμάσω! Το δωράκι είναι τέλειο, πεθαίνω για κάτι τέτοια!

    ReplyDelete
  3. τελειες οι αγορες σου, αλλα και το δωρακι!!να σε ρωτησω, απο ποιο καταστημα στο δωσανε?

    ReplyDelete
  4. Anonymous18.4.12

    Πολυ ομορφο δωρακι! Η κρεμουλα προσωπου φαινεται να εχει πολυ ωραια υφη. Μου αρεσουν αυτες οι κρεμες, αν και τελευταια το δερμα μου εχει αλλαξει ριζικα και χρειαζεται πιο εντονη ενυδατωση. Παρολ' αυτα δεν αντεχω στο προσωπο μου αυτη την ενοχλητικη γυαλαδα που αφηνουν μερικες κρεμες.

    ReplyDelete
  5. Πολύ όμορφα όλα! Με γειά σου!Είχα δοκιμάσει και τις δύο αυτές κρεμούλες και μου άρεσαν αρκετά.Φοβερό και το κουτάκι bonus που σου έδωσαν δώρο...μου άρεσουν πολύ αυτές οι μικρές συσκευασίες που μπορείς να δοκιμάσεις τα προιόντα και να έχεις έτσι μια άποψη γι'αυτά!

    Φιλάκια πολλά xxx

    ReplyDelete
  6. Θα την κοιτάξω τη συγκεκριμένη ενυδατική. Ψάχνω εδώ και καιρό μια που να ενυδατώνει αποτελεσματικά! Ωραία τα δωράκια σου ;)

    ReplyDelete
  7. Anonymous18.4.12

    Αχ τι όμορφα όλα! Όταν μου δίνουν τέτοια πακετάκια σα μικρό παιδάκι κάνω, απλά τα λατρεύω

    ReplyDelete
  8. την κρεμα μου την ειχαν δωσει σε δειγμα και την χρησιμοποιησα σαν μασκα.ειναι πολυ δροσερη!να τα χαρεις ολα,με γεια σου!

    ReplyDelete
  9. Anonymous18.4.12

    Κορίτσι όλα είναι τέλεια με γειά σου!!! Δυστυχώς λόγω του προβλήματος μου θα ήθελα να την δοκιμάσω αλλά πιστεύω,πως για καλοκαιράκι να είναι μια χαρά.......σίγουρα θα ήθελα να δοκιμάσω τη ματιών,οπότε θα την κοιτάξω την επόμενη φορά!!φιλιά Μαιρούλα μου,φιλάκιααααααα

    ReplyDelete
  10. Τις κρεμούλες θα ήθελα πολύ να τις δοκιμάσω.. Έχω ξανακούσει καλά λόγια γι'αυτές!!

    ReplyDelete
  11. @Menia
    Κι εμένα μου άρεσε πολύ η μάσκαρα!Για το σαπουνάκι δεν έχω ακούσει τα καλύτερα, γι'αυτό δε το έχω δοκιμάσει ακόμα!Θα το χρειαστώ όμως σε κάποιο ταξιδάκι λόγω μεγέθους!

    @NatalieDouka
    Η all about eyes είναι πραγματικά υπέροχη!Κι εγώ με το κουτάκι ξετρελάθηκα...!!

    ReplyDelete
  12. @sissi
    Το συγκεκριμένο κουτάκι bonus μου το έδωσαν στο Sephora Περιστερίου!Το έδιναν με αγορές από 55ευρώ και άνω...

    @Christina
    Χριστινάκι μου, η moisture surge είναι ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει έως τώρα και σαν υφή και σαν αποτέλεσμα ενυδάτωσης!Προσωπικά το ματ τελείωμά της με έκανε να τη λατρέψω!

    ReplyDelete
  13. @Beautymagnets
    Σ'ευχαριστώ πολύ!Απ'όσο γνωρίζω,τα συνηθίζει η clinique κάτι τέτοια κουτάκια bonus και μ'αρέσουν πολύ!!

    @Evi
    Ζήτησε ένα δειγματάκι να την δοκιμάσεις!Εγώ προσωπικά τη λατρεύω!Ωστόσο, το τελείωμά της είναι ματ, οπότε αν έχεις ξηρή επιδερμίδα μπορεί να μη σε ξετρελάνει...

    ReplyDelete
  14. πολυ ωραια προιοντα! αγαπω γενικα καθετι απο την clinique ειναι εγγυηση οπως κ να το κανουμε...
    εχω δοκιμασει σε δειγμα την πρωτη κρεμα ειναι καλη μου αρεσε κ αυτο που παντα μαρεσει ειναι ολα αυτα τα καλουδια σε μικρο μεγεθος !

    ReplyDelete
  15. @Ελένη Κερσένογλου
    Κι εγώ ξετρελάθηκα από τη χαρά μου!!!Μη σου πω πως στην αρχή πιο πολύ χαίρεσαι με τα δωράκια παρά με αυτά που αγόρασες!!

    @Άννα
    Κι εμένα μου άρεσε πολύ σαν μάσκα, αν και λόγω της λιπαρής επιδερμίδας μου προτιμώ να κάνω πιο πολύ μάσκες απολέπισης παρά ενυδάτωσης!

    ReplyDelete
  16. @Natasa makeup-nails
    Σ'ευχαριστώ πολύ Νατασάκο μου!Για το καλοκαιράκι θα είναι ό,τι πρέπει!Είναι πολύ ελαφριά και δροσερή!Φιλάκια xxx

    ReplyDelete
  17. @caramellitsa
    Κι εγώ τώρα τελευταία έχω μια αδυναμία στα προϊόντα της Clinique!Ό,τι έχω δοκιμάσει δε με έχει απογοητεύσει..!

    ReplyDelete
  18. για την κρέμα ματιών με ψηνεις πολύ γιατί ψάχνω κάποια που να μου ταιριάζει. Ωραία συσκευασία :-)

    ReplyDelete
  19. Εμενα μου αρεσε πολυ το χρωμα του lip gloss!
    Miss Starshiny

    ReplyDelete
  20. Κάνε μια βόλτα από το blog μας έχεις βραβειάκι :)
    http://sistersbeaute.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award.html

    ReplyDelete
  21. Great blog! I love clinique products too:)

    Hugs from Finland,

    - Alice

    http://stylist-diaries.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. i all about eyes ontws voithaei stis leptes grammes kai tou maurous kuklous? psaxnw mia me autes tis idiotites, exw tin TBS apo ti seira nutrirganics (etsi nomizw grafetai) kai thewrw oti den kanei tpt. Prepei na tin xrisimopoieis kathimerina gia na deis apotelesmata?
    Gen
    http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η all about eyes έχει βοηθήσει πολύ την περιοχή κάτω από τα μάτια μου!Νομίζω πως αν τη δοκιμάσεις δεν θα απογοητευτείς!Εγώ την χρησιμοποιώ καθημερινά μαζί με την ενυδατική μου!Φιλιά xxx

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...