My Wishlist! - April '12

 Γειά σας κορίτσια! Σήμερα θα μιλήσουμε για επιθυμίες! Νομίζω πως όλες μας λίγο πολύ επιθυμούμε κατά καιρούς να αποκτήσουμε ορισμένα προϊόντα! Άλλα τα σημειώνουμε, άλλα ξεχνιούνται με την πάροδο του χρόνου, άλλα τελικά τα αγοράζουμε και άλλα όχι!  Αποφάσισα λοιπόν αυτές μου τις επιθυμίες να τις μοιράζομαι μαζί σας! Ελπίζω μονάχα να μη κάνω μια τέτοια ανάρτηση κάθε βδομάδα! 


1. Estee Lauder Double Wear Foundation
 Υπάρχουν πολύ θετικές κριτικές για το συγκεκριμένο foundation! Είναι oil free, που σημαίνει πως δε θα προσδίδει λιπαρότητα στην ήδη λιπαρή επιδερμίδα μου, και χαρίζει μέτρια προς πλήρη κάλυψη!

2. Mac eyeshadows
 Μεγάλος πειρασμός! Θα ήθελα να ρίξω μια ματιά σε ορισμένες που δεν είχα υπόψιν μου έως τώρα! Σας αναφέρω κάποιες ενδεικτικά: wedge, symmetry, soba, cork, swiss chocolate, malt και handwritten!

3. Too Faced Matte Eye Shadow Collection
 Νομίζω πως δεν χρειάζονται λόγια, μιας και οι παλέτες της Too Faced είναι πραγματικά υπέροχες! 'Εχω ξεχωρίσει την Matte Eye, η οποία περιέχει 9 ματ σκιές σε καταπληκτικά χρώματα για ατελείωτα looks! 

4. Korres Aloe Vera After Sun
 Το καλοκαιράκι πλησιάζει και πρέπει να μας βρει πλήρως οργανωμένες! Μετά την έκθεση στον ήλιο λοιπόν, θα πρέπει να είμαστε εφοδιασμένες με κάποια κρεμούλα after sun,  η οποία θα καταπραϋνει την αίσθηση καψίματος, θα ανακουφίσει και θα ενυδατώσει την επιδερμίδα μας!

5. High Impact Mascara by Clinique
 Την δοκίμασα πρόσφατα σε travel size από ένα κουτάκι bonus που μου έδωσαν μαζί με τις αγορές μου (εδώ) και αμέσως με κέρδισε το υπέροχο μαύρο χρώμα της και ο όγκος που δίνει στις βλεφαρίδες μου!

6. Radiance Natural Serum by Apivita
 Αποφάσισα να συμπεριλάβω ένα serum στην καθημερινή περιποίηση του προσώπου μου, μιας και υπόσχονται μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων, αφού διεισδύουν ακόμη στα βαθύτερα στρώματα της επιδερμίδας μας! Έτσι, είπα να ξεκινήσω με το φυσικό ορό λάμψης της Apivita (που όλες μας γνωρίζουμε και εμπιστευόμαστε χρόνια!), ο οποίος περιέχει μύρτιλλο και βιταμίνη C!



'Εχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα?
Εσείς συνηθίζετε να φτιάχνεται wishlists?



22 comments:

  1. Αααααχχχ....η ζωη μου ολη ειναι ενα Wishlist :-Ρ χιχιχι

    Πολυ ωραια πραγματακια!! Εχω δοκιμασει σκιες MAC, μασκαρα Clinique κ σερουμ Apivita κ ολα αυτα ειναι αγαπημενα μου!
    Σκια προτεινω swiss chocolate για πιο ζεστο-εντονο ή cork για πιο απαλο. Ημουν αναμεσα σε wedge, , soba, cork κ cork δαγκωτο!
    Η High Impact ειναι απο τις καλυτερες
    Το σερουμ εχω το μπλε κ μου αρεσει πολυ! Παραξενη υφη αλλα μ'αρεσει!
    Το After Sun το ειχα κοιταξει περσι κ μου αρεσε αλλα πηρα της Apivita με το συκο..δες το κ αυτο γιατι κανει τρομερη δουλεια κ μυριζει θεικα

    http://beautyincrisis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Πολύ ωραία πράγματα! Αν ξεκινήσω την δικιά μου wishlist ασε 3 ποστ θέλω!!
    Για το foundation της Estee Lauder θα σου έλεγα πρώτα να πάρεις δείγμα, γιατί εγώ που το πήρα έκλαιγα τα λεφτουδάκια μου γιατί έκανε δυσχρωμίες, και moy είπαν αρκετές ότι είχαν πρόβλημα!

    ReplyDelete
  3. πολύ καλογραμμένη ανάρτηση!
    άσε κ γω κάθε βδομάδα άλλη λίστα κάνω! ;)
    Το σέρουμ το έχω δοκιμάσει είναι πολύ πολύ καλό' και φυσικά οι mac σκιές είναι τέλειες... =)

    ReplyDelete
  4. @beautyincrisis
    Αχ σ'ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις σου όσον αφορά τις σκιές από Mac!Για την αγορά κάποιου serum ψάχνομαι τελευταία!Η ανάρτησή σου σχετικά με αυτόν της Apivita ήταν καθοριστική!Έχω πάρει σε δείγμα τον λάμψης, αλλά και τον ενυδάτωσης για να τους δοκιμάσω...Το after sun της Apivita μυρίζει σύκο?

    ReplyDelete
  5. @ Daydreamer
    To Double Wear το έχω πάρει σε δείγμα και μου άρεσε πολύ!Δεν παρατήρησα κάτι αρνητικό!Ωστόσο, είναι διαφορετικό να δοκιμάζεις κάτι μια-δύο φορές από το να το χρησιμοποιείς καθημερινά...Τι εννοείς ακριβώς όταν λες δυσχρωμίες??

    ReplyDelete
  6. @ Argyrousa
    Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Αργυρούσα!Προσωπικά,η συγκεκριμένη ανάρτηση με βοήθησε πολύ γιατί συμπεριέλαβα μόνο αυτά που πραγματικά επιθυμώ αλλά και τους λόγους που με κάνουν να τα επιθυμώ!Το serum το δοκίμασα πρώτη φορά χθες βράδυ και ενθουσιάστηκα!

    ReplyDelete
  7. πολυ ωραια η λιστα!δεν ξερω να σου πω αλλα ευχομαι να τα αποκτησεις και ακομη περισσοτερα!:)

    ReplyDelete
  8. Anonymous23.4.12

    Αχ Μαιρούλα μου τι μου κάνεις τώρα!!!που συνεχώς βάζω και βάζω σε αυτήν τη λίστα πράγματα που μετά αναρωτιέμαι τελικά τα χρειάζομαι όλα αυτά??πάντως σε όλες μας υπάρχει αυτή η λίστα αλλά πολλές φορές ξεφεύγουμε κιόλας βρε παιδάκι μου!!καλά οι σκιές mac είναι εκπληκτικές.....πολύ ωραίο πόστ κοριτσάκι μου,μπράβο!! φιλάκια πολλά πολλά....

    ReplyDelete
  9. Anonymous23.4.12

    Καλα το πας Μαιρουλα, δεν θες και πολλα! Του Κορρε το after sun ειναι υπεροχο αλλα αν θες εχω να σου προτεινω υπεροχοτερο και βιολογικο!

    ReplyDelete
  10. Την μάσκαρα την έχω δοκιμάσει και εγώ και είναι όντως πολύ καλή!!
    Πέρνα μια βολτούλα από το blogaki μου, έχεις βραβείο :)

    ReplyDelete
  11. Το serum φαίνεται ενδιαφέρον, σίγουρα θα το δοκιμάσω κάποια στιγμή. Η παλέττα ειναι πολυ όμορφη! Όσον αφορα στα Mac, πολυ ωραίες οι αποχρώσεις που αναφέρεις και ευκολοφόρετες! Πάντως, αν ψάχνεις για natural αποτέλεσμα και οι naked παλετες της urban decay ειναι πολυ καλή επιλογή και οικονομική, σκέψου πως με 40 ευρώ σε Mac παίρνεις μόλις 3 σκιές!

    ReplyDelete
  12. Τέλειο wishlist!
    Μποπώ να πω, οτι η μάσκαρα της Clinique είναι πολύ καλή!

    Σε προσκαλώ να ρίξεις μια ματιά και στο δικό μου blog:
    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. @Rafalena
    Σ'ευχαριστώ πολύ!!!Είσαι πολύ πολύ γλυκιά!!! xxx

    @Natasa makeup-nails
    Νατασάκο μου περιμένω να δω και τη δική σου wishlist!Πίστεψέ με,αν μπεις στη διαδικασία να τα γράψεις,το ξεκαθάρισμα θα γίνει από μόνο του!Φιλάκια πολλά xxx

    ReplyDelete
  14. @Christina
    Χριστινάκι μου προσπαθώ να δείξω σύνεση αλλά μου βάζεις φωτιές!!Ξέρεις πως εμπιστεύομαι την κρίση και το γούστο σου, οπότε περιμένω ένα όνομα μονάχα... ;-)

    @Claire D. T
    Ααα σ'ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!!Η μάσκαρα θα είναι η επόμενη αγορά μου μόλις τελειώσω αυτές που έχω ήδη ανοιχτές... Φιλιά!

    ReplyDelete
  15. Anonymous23.4.12

    Το ειχα παρουσιασει σε μια αναρτηση αλλα εχει χαθει με τα πολλα σκαμπανεβασματα. Θα το ξανακανω για να το δειτε.

    ReplyDelete
  16. @ScrapgalGR
    Κι εγώ για το serum έχω μεγάλες προσδοκίες...έχω πάρει το λάμψης και το ενυδάτωσης σε δείγμα να τα δοκιμάσω!Προς το παρόν έχω δοκιμάσει το ενυδάτωσης,το οποίο είναι υπέροχο!Θα ακολουθήσει σύντομα αναλυτικό review!Έχω ήδη τη Naked 1,ωστόσο θα προτιμούσα να περιείχε περισσότερες ματ αποχρώσεις!

    ReplyDelete
  17. Επισκέψου το blog μου έχεις βραβειάκι!!!! :)

    ReplyDelete
  18. Hi! Ενα βραβείο για σένα βρίσκεταιστο blog μου
    http://inbeautywonderland.blogspot.com/!
    BTW ονειρεμενη η wishlist σου
    Kisses Maria

    ReplyDelete
  19. αλήθεια σου βγήκε καλή η μάσκαρα της Clinique...εγω δεν εχω και την καλύτερη εντύπωση,μου φάνηκε οτι δεν έδινε πολύ όγκο!α!είμαστε γειτονάκια!μένεις ψηλά Πετρούπολη?

    ReplyDelete
  20. @Alexandra @Beauty wonderland
    Σας ευχαριστώ πολύ πολύ κορίτσια!!!

    ReplyDelete
  21. αααχ κ γω τα θελω αυτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  22. Oi skies tis "Too Faced" prepei na einai yperoxes gia kathimerino look.
    http://nailsartgr.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...