Online Pharmacy

 Ξεκινώντας αυτή την ανάρτηση, πρέπει να σας πω πως λατρεύω το online shopping!! Αρχικά ήμουν αρκετά επιφυλακτική, μιας και ήταν κάτι καινούργιο για μένα! Από τη στιγμή όμως που εξοικιώθηκα με την όλη διαδικασία, το προτιμώ τις περισσότερες φορές, κυρίως λόγο έλλειψης χρόνου!

 Πριν από κάποιες μέρες, η αγαπημένη μου Κερασία είχε κάνει μια ανάρτηση σχετικά με ένα online φαρμακείο, όπου εξιστορούσε την εμπειρία της  καθώς και το πόσο ευχαριστημένη έμεινε από την εξυπηρέτηση! Η αλήθεια είναι πως ήθελα από καιρό να βρω ένα online φαρμακείο που να καλύπτει τις ανάγκες μου! Μπήκα λοιπόν στον πειρασμό να επισκεφθώ το συγκεκριμένο και  πραγματικά χαίρομαι πολύ που το έκανα!

 Επισκέφθηκα το pharmacy2go και οι εντυπώσεις μου είναι άκρως θετικές! Η σελίδα τους είναι σωστά δομημένη (με τα προϊόντα χωρισμένα ανά είδος και ανά εταιρία!), βρήκα όλα τα προϊόντα που χρειαζόμουν και σε πολύ χαμηλότερες τιμές σε σχέση με τα φαρμακεία της γειτονιάς μου!
 Η παραγγελία ήρθε την επόμενη κιόλας μέρα και δεν επιβαρύνθηκα έξοδα αποστολής, αφού η παραγγελία μου ήταν άνω των 39€! Επίσης, όπως αναφέρω και στη wishlist μου (εδώ) θα ήθελα να δοκιμάσω ένα serum της Apivita! Τους ζήτησα λοιπόν ένα δειγματάκι από τον ορό ενυδάτωσης και ένα από τον λάμψης για να τους δοκιμάσω και φυσικά ήρθαν κι αυτά μαζί με την παραγγελία μου!



  Στις φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τα προϊόντα που παρήγγειλα, τα οποία απευθύνονται στην περιποίηση της επιδερμίδας του προσώπου! Τα περισσότερα δεν τα δοκιμάζω πρώτη φορά, πράγμα που σημαίνει πως έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη! Αναλυτικά reviews έρχονται πολύ σύντομα!!!



Εσείς προτιμάτε το online shopping?
Κάνετε τις αγορές σας από κάποιο online φαρμακείο?



20 comments:

  1. Anonymous27.4.12

    Με γεια, με γεια! Κι εγω ειμαι λατρης των διαδυκτιακων αγορων, τοσο που μερικες φορες κομπλαρω οταν παω να ψωνισω απο μαγαζι! Εχω ξεχασει πως ειναι ενα πραγμα! Υπαρχουν πολλα φαρμακεια που ειναι πολυ καλα και σε εξυπηρετηση αλλα και σε τιμες και συμφερει να αγορασεις απο κει. Εγω ολα τα του φαρμακειου ετσι τα παιρνω πλεον, δεν με συμφερει αλλιως. Περιμενω να μου πεις για οσα πηρες! Φιλια!

    ReplyDelete
  2. Εγώ έχω κάνει μια παραγγελία από ένα άλλο online φαρμακείο (εδώ και 1 εβδομάδα & δεν έχει έρθει ακόμα!) και μέχρι στιγμής δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένη από την εξυπηρέτηση οπότε την επόμενη φορά θα προτιμήσω το pharmacy2go.

    ReplyDelete
  3. Κι εγώ μία από τα ίδια!! Τα φαρμακευτικά τα αγοράζω κυρίως online.. Περιμένουμε reviews για τα προϊόντα!!

    ReplyDelete
  4. @Christina
    Το online shopping μου έχει λύσει τα χέρια!Πραγματικά, δεν προλαβαίνω να βγαίνω όλη την ώρα στα μαγαζιά και όταν έχω χρόνο δεν έχω όρεξη ή προτιμώ το καφεδάκι μου!Πάντως στις τιμές υπάρχει μεγάλη διαφορά!

    ReplyDelete
  5. @NatalieDouka
    Η εξυπηρέτηση κάνει τη διαφορά!Στο pharmacy2go μόλις έκανα την παραγγελία, έπειτα από 5 λεπτά με πήραν τηλ. για να επιβεβαιώσουν την παραγγελία και για τις λεπτομέρειες της αποστολής!Επίσης,από όσα online φαρμακεία κοίταξα ήταν το οικονομικότερο!(τουλάχιστον στα προϊόντα που ήθελα εγώ να παραγγείλω)

    ReplyDelete
  6. Αγαπημένη μου είμαι η αγαπημένη σου??? <3 <3

    Συντομα παω και γω για δευτερη μαζικη παραγγελία!!!

    Εννοειται θεμε reviews ειδικα για τα la roche posay. Και αυτο της bioderma..να παρω αυτό που πηρες ή το ροζ? Τι λες?

    ReplyDelete
  7. Anonymous27.4.12

    @Natalie απο το pharmacy4u την εκανες τη παραγγελια?

    ReplyDelete
  8. Θα το τσεκάρω οπωσδήποτε!! Όταν θες να πάρεις αρκετά πράγματα και όχι 1-2, συμφέρει τρελά να τα πάρεις από online φαρμακείο! :) x

    ReplyDelete
  9. @Kerasia
    Οι αδυναμίες δεν κρύβονται Κερασάκι μου γλυκό!!!Το Bioderma το πράσινο είναι για λιπαρές επιδερμίδες,οπότε θα σου πρότεινα το κόκκινο που προτιμούν οι περισσότερες!Κοίταξε και το Effaclar gel,αυτό είναι τα διπλάσια ml και συμφέρει πολύ!!!Σε φιλώ γλυκά xxx

    ReplyDelete
  10. Θα το κοιτάξω οπωσδήποτε! Περιμένουμε τα review σου. :)

    ReplyDelete
  11. Συμφωνώ και εγω όσον αφορά τις αγορές απο τα online φαρμακεία..Βα σικά συμφέρουν πολύ περισσότερο αν έχεις να κάνεις μαζικές αγορές και είναι πολύ καλή περίπτωση γιατί μπορεί να ψωνίζεις με την ησυχία σου.Έχω και εγω αγοράσει αρκετά πράγματα απο το pharmacy4u και έμεινα πολύ ευχαριστημένη.Επίσης θα ήθελα να σας προτείνω και τo parapharmacie.gr,που κατά καιρούς έχει πολύ συμφέρουσες προσφορές.Μπορείτε να τσεκάρετε εδω:
    http://mystickland.blogspot.com/2012/02/blog-post_08.html..
    για το ανάλογο post..Φιλάκια!!

    ReplyDelete
  12. Με γειες! Πωωωω νιώθω λες και τα ψώνισα εγώ όλα αυτά, δεν είναι τέλειο το online shopping? Σαν να σου έρχεται δωράκι στο σπίτι!!!
    xx

    ReplyDelete
  13. τι ωραια πραγματα αγορασες!μονο φαρμακα πλεον αγοραζω απο τα κλασσικα φαρμακεια.για ολα τα υπολοιπα προτιμω τα e-φαρμακεια που εχουν πολυ καλες τιμες και στελνουν και δειγματακια.:)
    περιμενουμε review απο τα προιοντα.πολλα φιλια.

    ReplyDelete
  14. Ενώ κάνω αγορές online, απο φαρμακείο δεν έχω ψωνίσει γιατι έχω ένα μεγάλο κοντά στο σπίτι μου που κάνει συχνά προσφορες κλπ. Πάντως, με εντυπωσίασε το service που περιγράφεις, μπράβο τους!

    ReplyDelete
  15. Λατρευω το online shopping!ειμαι ομως αρκετα τυχερη,αφου εδω στο Παρισι ειναι γεματο τεραστια φαρμακια με τελειες προσφορες και προιοντα.love it!

    ReplyDelete
  16. kai to parapharmacie einai poli kalo me oikonomikes times kai paketa prosforas :) Apo tote pou anakalipsa to ena farmakeio edw pou meno pou exei sistima me karta kai mazeueis pontous kai otan ftaseis ena poso sou dinoun doro kati den ksero ti ... ala pandos ksero oti online einai 100% pio oikonomika ta proinda :) xo

    ReplyDelete
  17. Mporeis na dokimaseis k to parapharmacie.gr :)

    http://jennysbeautyproductreviews.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. ax teleia,den hxera auto to site!tha paraggeilw kai egw thn epomenh fora!

    sophie xx

    http://blogstylethings.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Με γεια σου :)
    Αυτό το ντεμακιγιάζ από Bioderma το είχα και εγώ.. Τέλειο είναι!!

    Έχω έναν μικρό διαγωνισμό στο blogaki μου.. Πέρνα μια βόλτα!
    http://notebookofclaire.blogspot.com/2012/04/my-first-giveaway.html

    Πολλά φιλιά

    ReplyDelete
  20. καλο μηνα!!!
    δεν εχω αγορασει ποτε απο online φαρμακειο αν κ δεν ειναι κακη ιδεα!
    εχει τοσα πραγματα που δεν ξερεις ποιο να διαλεξεις!!

    πολυ ωραια οσα πηρες θα ηθελα να παρω κατι τωρα για το καλοκαιρι απο la roche posay :)

    φιλακιααα

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...