Empties #3



 Τελευταία μέρα της άνοιξης και είμαστε πανέτοιμες να υποδεχθούμε το καλοκαιράκι! Το μήνα που μας πέρασε έβαλα σκοπό να τελειώσω ορισμένα προϊόντα περιποίησης! Πάμε να ρίξουμε μια ματιά;



La Roche Posay Effaclar Eau Micellaire: Καθαριστική λοσιόν για λιπαρό και ευαίσθητο δέρμα, η οποία δεν χρειάζεται ξέβγαλμα και δεν περιέχει σαπούνι, οινόπνευμα, χρωστικές και paraben! Τη χρησιμοποιούσα σαν τελευταίο βήμα, αφού είχα ολοκληρώσει το ντεμακιγιάζ μου και είχα πλύνει το πρόσωπό μου, ώστε να απομακρύνει τυχόν υπολείμματα! Αφαιρούσε την περιττή λιπαρότητα, ήταν πολύ απαλό με την επιδερμίδα μου και την άφηνε πολύ δροσερή! 

Bioten Skin Moisture Cleansing Gel: Gel καθαρισμού με νέκταρ κυδωνιού και βιταμίνη Ε για κανονικές/μεικτές επιδερμίδες! Το χρησιμοποιούσα κάθε πρωί και η υπέροχη δροσερή μυρωδιά του μου έφτιαχνε τη διάθεση! Πέραν αυτού, αν και δεν έκανε πολύ αφρό, καθάριζε ικανοποιητικά την επιδερμίδα μου και την άφηνε δροσερή και αναζωογονημένη! Η συσκευασία του δε με βόλεψε ιδιαίτερα γιατί έβγαζε συνεχώς περιττή ποσότητα, η οποία δυστυχώς πήγαινε χαμένη! 

Apivita Cleansing Gel Καθαρισμού μ πρόπολη & κίτρο: Πρόκειται για ένα gel καθαρισμού για λιπαρές/μεικτές επιδερμίδες, το οποίο αγόρασα σε travel size (75ml) μαζί με την τονωτική λοσιόν! Καταρχάς, μου άρεσε η mini συσκευασία του, αφενός γιατί σου δίνεται η ευκαιρία να δοκιμάσεις το προϊόν πριν αγοράσεις το full size, και αφετέρου γιατί είναι ιδανική για ταξίδια! Το χρησιμοποιούσα κυρίως το πρωί και άφηνε την επιδερμίδα μου καθαρή και σωστά ενυδατωμένη, χωρίς λιπαρότητα! Ωστόσο, έχετε υπόψιν σας πως η μυρωδιά του κίτρου είναι πολύ έντονη και μπορεί να σας ενοχλήσει!

Apivita Cleansing Τονωτική Λοσιόν Καθαρισμού με πρόπολη & κίτρο: Την αγόρασα και αυτή σε travel size, μαζί με το gel καθαρισμού, και σκοπεύω να αγοράσω το full size πολύ σύντομα! Πρόκειται για μια τονωτική λοσιόν για λιπαρές/μεικτές επιδερμίδες, η οποία άφηνε την επιδερμίδα μου πολύ δροσερή και ταυτόχρονα ένιωθα πως την "ηρεμούσε" μετά από κάθε χρήση! Η μυρωδιά της δε μου φάνηκε τόσο έντονη όσο του gel καθαρισμού, αντιθέτως μου άφηνε μια αίσθηση φρεσκάδας!


Avene Cleanance k: Μια ενυδατική-απολεπιστική κρέμα για λιπαρά δέρματα με τάση για ακμή! Τη χρησιμοποιούσα αποκλειστικά το βράδυ γιατί έχει αρκετά πλούσια σύσταση, αν και προορίζεται για λιπαρές επιδερμίδες! Μόλις την εφάρμοζα άρχιζα να αισθάνομαι μικρά τσιμπιματάκια κι έτσι ξεκίνησα να τη χρησιμοποιώ βράδυ παρά βράδυ, εώς ότου την αποδεχθεί η επιδερμίδα μου! Πέρα όμως από τα τσιμπιματάκια, δεν είδα κάποια αισθητή διαφορά στην επιδερμίδα μου!

La Roche Posay Effaclar k: Η αγαπημένη μου ενυδατική κρέμα, την οποία χρησιμοποιώ εναλλάξ με την effaclar duo, από την ίδια εταιρία! Προορίζεται για λιπαρά δέρματα με ατέλειες και υπόσχεται να εμποδίσει την επανεμφάνισή τους! Με όμορφο αλλά πολύ διακριτικό άρωμα και πολύ ελαφριά σύσταση, κάνει την επιδερμίδα μου να νιώθει φρέσκια, σωστά ενυδατωμένη και απαλλαγμένη από ατέλειες!

Garnier Ultra Lift: Αντιρυτιδική κρέμα και ορός μαζί, σε μια πολύ πρωτότυπη συσκευασία με αντλία! Τη χρησιμοποιούσα το διάστημα που έκανα μια θεραπεία για την ακμή, η οποία προκαλούσε ξηρότητα στην επιδερμίδα μου και έμεινα ικανοποιημένη αφού ενυδάτωνε σωστά την επιδερμίδα μου και την άφηνε απίστευτα απαλή! Δεν είδα κάποια αισθητή διαφορά στις λεπτές γραμμές του προσώπου μου!

L'Oreal Τριπλή Φροντίδα Ημέρας: Μια ενυδατική κρέμα ημέρας για κανονικές/μεικτές επιδερμίδες, με όμορφο διακριτικό άρωμα και πλούσια σύσταση, η οποία ενυδατώνει σε βάθος την επιδερμίδα! Πιστεύω πως οι κανονικές προς ξηρές επιδερμίδες θα την ευχαριστηθούν περισσότερο!



Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα?
Ποιά προϊόντα τελειώσατε πρόσφατα??


15 comments:

  1. μου άρεσε πολύ το π΄ρωτο προιόν που ανέφερες και από τα υπόλοιπα έχω δοκιμάσει μόνο το gel της bioten!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τα προιόντα της La Roche Posay τα χρησιμοποιώ χρόνια και τα εμπιστεύομαι απόλυτα! Θεωρώ πως η χρήση μιας λοσιόν μετά τον καθαρισμό είναι απαραίτητη! Το gel της Bioten μου άρεσε αλλά δε με βόλεψε η συσκευασία! Ίσως το αγοράσω ξανά και το βάλω σε κάποιο μπουκαλάκι με αντλία!

      Delete
  2. Θελω να δοκιμασω το LRP..και ποσα πολλα τελειωσες!! Εγω ενα body butter και ενα make up...ειμαι αδιορθωτη!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μη νομίζεις, πολλά από αυτά ήταν μισοτελειωμένα!! Η λοσιόν της La Roche Posay είναι πολύ καλή! Προς το παρόν χρησιμοποιώ το Bioderma στη θέση της!

      Delete
  3. Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε! :-)

      Delete
  4. καλησπερα δεν εχω δοκιμασει καποιο απο τα προιοντα αλλα θα ηθελα να δοκιμασω το gel καθαρισμου της bioten. σε λιγες μερες θα ανεβασω και εγω τα δικα μου empties.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το gel της Bioten είναι ιδανικό για τον πρωινό καθαρισμό! Μετά από μια γεμάτη μέρα με μακιγιάζ σίγουρα ένιωθα πως χρειάζομαι κάτι πιο "δυνατό" για να νιώσω πλήρως καθαρό το πρόσωπό μου! Το άρωμά του με κέρδισε από την πρώτη κιόλας χρήση! Ότι πρέπει για να ξεκινήσεις τη μέρα σου! Περιμένω...μ'αρέσει πολύ να διαβάζω empties :-)

      Delete
  5. Έχω δοκιμάσει την Effaclar k η οποία έχει καλή σύσταση αλλά η duo μου αρέσει περισσότερο. Η λοσιόν προπόλη-κίτρο δε μου πολύ άρεσε ούτε το τζελ αλλά τρελαίνομαι με το λεβάντα και ελιά και δε λείπει ποτέ από το νεσεσέρ μου

    ReplyDelete
  6. Το gel της Bioten μ'αρέσει πάρα πολύ! Επίσης θέλω να δοκιμάσω κάποιον καθαρισμό από Apivita γιατί έχω ακούσει πολύ καλά λόγια!

    ReplyDelete
  7. Μόνο το gel της Bioten έχω δοκιμάσει, αλλά συμμερίζομαι απόλυτα την άποψη σου-λες κι έγραψα εγώ όσα λες!

    Αν θες, πέρνα μια βόλτα από το blog μου, μόλις το ξεκίνησα! :)

    http://motherofpearlreflections.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  8. Καθαριστικό bioten και cleanance K μου αρέσουν κι εμένα πολύ! Το καθαριστικό το βάζω σε μπουκάλι με αντλία γιατί κι εμένα δε με βολεύει αυτή η συσκευασία. Φιλί!

    ReplyDelete
  9. To Effaclar Eau Micellaire & της bioten τα έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τέλους και μου άρεσαν πολύ! Πρόσφατα μου τελειώσε η Effaclar k που την λάτρεψα γιατί βοήθησε πολύ την επιδερμίδα μου! Θα είναι και στα δικά μου empties! Παλιότερα είχα πάρει την L'Oreal Τριπλή Φροντίδα Ημέρας αλλά δεν ξετρελάθηκα, γιατί δεν έχει κάτι το διαφορετικό από άλλες κρέμες! :)

    ReplyDelete
  10. Anonymous27.6.13

    που μπορω να βρω τα travel sizes της apivita; εχω τα κανονικα αλλα θελω να τα αγορασω για τις διακοπες. ευχαριστω εκ των προτερων.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ τα βρήκα στο φαρμακείο της γειτονιάς μου! Φαντάζομαι θα έχει σε όσα φαρμακεία έχουν προιόντα της Apivita! Όντως, αυτές οι συσκευασίες είναι πολύ βολικές για ταξίδι!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...