Pharmacy Haul!

 Πριν από μερικές ημέρες παρέλαβα δύο παραγγελίες που είχα κάνει από δύο online φαρμακεία! Θα μου πείτε γιατί από δύο; Αρχικά, έκανα μια παραγγελία από το pharmacy2go, το οποίο είναι το online φαρμακείο που συνήθως κάνω τις αγορές μου, αλλά επειδή δεν ήταν διαθέσιμο το Sensibio H2O από την Bioderma, παρήγγειλα και από το pharmacy295, από το οποίο έμεινα το ίδιο ικανοποιημένη και βρήκα ακόμη πιο φθηνά το Sensibio (10,85€ τα 500ml)! Και τα δύο online φαρμακεία έχουν δωρεάν μεταφορικά με παραγγελίες άνω των 39€ και η παράδοση γίνεται την επόμενη κιόλας ημέρα!


Sun Screen Velvet SPF 50 από τη Frezyderm: Μια αντηλιακή κρέμα προσώπου διαφορετική από τις άλλες! Μου τη σύστησε η φαρμακοποιός μου και μόλις τη δοκίμασα ξετρελάθηκα!  Είναι ιδανική για ανοιχτούς φωτότυπους, φωτοευαίσθητο δέρμα και δέρματα με ατέλειες! Αφήνει μια βελούδινη αίσθηση, δεν αφήνει λευκή χροιά, προσφέρει ματ αποτέλεσμα και αποτελεί ιδανική βάση για το μακιγιάζ!

Sensibio H2O από την Bioderma: Διάλυμα καθαρισμού και ντεμακιγιάζ προσώπου και ματιών! Δεν περιέχει άρωμα και είναι ιδανικό για ευαίσθητες επιδερμίδες! Με έκανε να ξεχάσω όλα όσα χρησιμοποιούσα πριν από αυτό! Όσες δεν το έχετε δοκιμάσει ακόμη, το προτείνω με κλειστά μάτια!

Anthelios XL SPF 50+ από την La Roche Posay: Αντηλιακό σώματος σε σπρέι, το οποίο δεν περιέχει άρωμα και είναι ανθεκτικό στο νερό! Το δοκίμασα το περασμένο καλοκαίρι και το επέλεξα και φέτος γιατί μου αρέσει που απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει λιπαρότητα, όπως τα περισσότερα!

Dry Shampoo από την Klorane: Ξηρό σαμπουάν με εκχυλίσματα τσουκνίδας για την ρύθμιση της λιπαρότητας του τριχωτού. Μειώνει τη συχνότητα ανάμεσα στα λουσίματα και μπορεί να μεταφερθεί και να χρησιμοποιηθεί παντού! Δεν έχω χρησιμοποιήσει ξανά ξηρό σαμπουάν και δεν ξέρω αν μου αρέσει η ιδέα αλλά είπα να δοκιμάσω αυτό της Klorane, για το οποίο έχω ακούσει τα καλύτερα!

Eau Thermale από την Avene: Ιαματικό νερό από την Avene! Δροσιστικό, καταπραϋντικό και ιδανικό για ευαίσθητες επιδερμίδες! Απαραίτητο για τις καυτές μέρες που έρχονται και σωτήριο για την παραλία!

Effaclar Duo από την La Roche Posay: Ενυδατική κρέμα κατά των σοβαρών ατελειών και των φραγμένων πόρων! Την είχα χρησιμοποιήσει και παλιότερα, αλλά η effaclar k ταίριαξε καλύτερα στην επιδερμίδα μου! Επειδή όμως οι ανάγκες της επιδερμίδας μας αλλάζουν συνεχώς, είπα να τη δοκιμάσω ξανά!


Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα?
Τι υπάρχει στη shopping list σας αυτό τον καιρό??






17 comments:

  1. Με γεια όλα! Πολύ ωραίες αγορές! Περιμένω εντυπώσεις απ'το ξηρό σαμπουάν της Klorane, δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κούκλα μου! Έχω ακούσει τα καλύτερα για το ξηρό σαμπουάν της Klorane! Φυσικά και θα ακολουθήσουν εντυπώσεις!! Φιλάκια xxx

      Delete
  2. Η Effaclar Duo βοηθάει και στα σημάδια της ακμής?
    Και ποια θεωρείς ότι είναι η διαφορά της με την effaclar k?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η effaclar duo εξαλείφει τις σοβαρές ατέλειες του δέρματος, ενώ η effaclar k εμποδίζει την επανεμφάνισή τους! Έχω χρησιμοποιήσει και τις δύο για μεγάλο χρονικό διάστημα και προτιμώ λιγάκι παραπάνω την effaclar k, κυρίως γιατί έχει πιο λεπτόρευστη σύσταση (είναι η πιο light εκδοχή)! Από θέμα αποτελεσματικότητας νομίζω πως η effaclar duo είναι καλύτερη, ειδικά εάν υπάρχουν σοβαρές ατέλειες! Όσον αφορά τα σημαδάκια της ακμής, και οι δύο θα βοηθήσουν και φυσικά θα ξεθωριάσουν με βοηθό το χρόνο ;-)

      Delete
    2. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση.. Θα τις κοιτάξω και τις δύο αν και μάλλον θα δοκιμάσω την effaclar duo για αρχή!! :)

      Delete
    3. Τίποτα κοριτσάκι μου! Ελπίζω να σε βοήθησα! Πάντως, όταν η ακμή μου ήταν σε έξαρση, μου είχε συστήσει η δερματολόγος μου να βάζω την effaclar k το πρωί και την effaclar duo το βράδυ! Φιλάκια πολλά xxx

      Delete
  3. Ένα κι ένα αυτά που πήρες!! Το frezyderm θα το πάρω κι εγώ φέτος είμαι πολύ περίεργη να το δοκιμάσω!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Λίνα μου! Το αντηλιακό προσώπου της Frezyderm με έχει ενθουσιάσει!! Στα περισσότερα φαρμακεία υπάρχουν testers! Μια δοκιμή θα σε πείσει!! :-)

      Delete
  4. Είμαι λάτρης του Sensibio!Δεν το αλλάζω με κανένα άλλο. Δεν το ήξερα ότι μπορείς να το βρεις σ' αυτήν την τιμή. Εγώ το αγοράζω 15!
    Αλλά και το ιαματικό νερό της Avene με συντροφεύει τα καλοκαίρια.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Στα online φαρμακεία βρίσκεις πολύ καλές τιμές και συνήθως κάνω μαζικές αγορές ώστε να μην επιβαρύνομαι με τα έξοδα αποστολής! Το Sensibio είναι αναντικατάστατο και για μένα :-)

      Delete
  5. Πάρα πολύ καλά τα πήρες πιστεύω. Από αυτά έχω δοκιμάσει το bioderma και το anthelios Και τα εμπιστεύομαι απόλυτα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είμαι ευχαριστημένη από τις τιμές που υπάρχουν online! Πλέον επισκέπτομαι τα φαρμακεία της περιοχής μου μόνο για ασπιρίνες! :-) Το Anthelios με βόλεψε πολύ πέρσυ, κυρίως γιατί δεν κολλάει! Σου στέλνω τα φιλιά μου!

      Delete
  6. bioderma,anthelios kai spray avene ειναι στα all time favourites μου!απλα τα αγαπω!με γεια σου ολα κοπελα μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Στελλίτσα μου! Όρισμένα προϊόντα είναι σταθερές αξίες!! Φιλάκια xxx

      Delete
  7. Όμορφο review ομορφιάς! Ξεχωρίζουμε το αντηλιακό!

    Γραφτήκαμε στο blog σου να ενημερωνόμαστε.
    Σε περιμένουμε και στο δικό μας!

    Kisses!
    chicates

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!! Έρχομαι επίσκεψη!!! :-)

      Delete
  8. Έχω δοκιμάσει και τις δύο κρέμες της La roche που αναφέρεις. Όντως κάνουν πολύ καλή δουλειά. Φιλιά πολλά κουκλίτσα!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...