Too Faced Milk Chocolate Soleil Bronzing Powder!

 Ομολογώ πως παλιότερα χρησιμοποιούσα σπάνια bronzers, κυρίως όταν άρχιζα να μαυρίζω, ώστε να εξισορροπήσω το χρώμα του προσώπου μου, με αυτό που είχε χαρίσει ο ήλιος στο υπόλοιπο σώμα μου!
 Από τη στιγμή όμως που εξοικειώθηκα με τη χρήση τους, συνειδητοποίησα πόσο πιο ολοκληρωμένο δείχνει το μακιγιάζ μου και από τότε τα έχω εντάξει στην καθημερινή ρουτίνα μου!

 Το Too Faced Chocolate Soleil κυκλοφορεί σε δύο αποχρώσεις! Η συγκεκριμένη είναι η απόχρωση milk, η πιο light εκδοχή του original, η οποία απευθύνεται κυρίως σε ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες! Επέλεξα αυτή την απόχρωση για να τη χρησιμοποιώ κυρίως το χειμώνα, που είμαι πιο ανοιχτόχρωμη, μιας και τους πιο ζεστούς μήνες δεν αποχωρίζομαι το bronze goddess της Estee Lauder (δείτε εδώ).


 Ανοίγοντας το θα βρείτε ένα καθρέφτη (στο μέγεθος της συσκευασίας) και το bronzer, το οποίο είναι αρωματισμένο με μια λαχταριστή μυρωδιά σοκολάτας, την οποία λάτρεψα από την πρώτη στιγμή!
 H συγκεκριμένη πούδρα έχει μια πολύ φυσική ελαφριά bronze απόχρωση, η οποία δεν περιέχει πορτοκαλί υποτόνους, όπως άλλα bronzers που δίνουν ψεύτικο αποτέλεσμα! Δε θα βρείτε ίχνος glitter ή shimmer, καθώς είναι εντελώς ματ, ενώ εφαρμόζεται και απλώνεται σαν όνειρο!
 Χαρίζει στο πρόσωπο το απαραίτητο χρώμα, ώστε να έχετε ένα πολύ φυσικό ηλιοκαμμένο εφέ, χωρίς να φαίνεστε  παραμαυρισμένη και είναι ιδανικό για να κάνετε σκιάσεις (contouring).


 Το Too Faced Milk Chocolate Soleil είναι ιδανικό για ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες αλλά και για όλες εσάς που δεν είστε εξοικειωμένες με τη χρήση του bronzer! Με μια πολύ απαλή απόχρωση, που συγχωρεί τυχόν λάθη, και δίνει στην επιδερμίδα ένα υγιές και φρέσκο αποτέλεσμα, το έχω πραγματικά λατρέψει!



Ποιό είναι το αγαπημένο σας bronzer?
Xρησιμοποιείτε bronzer σε καθημερινή βάση?



22 comments:

  1. my HG bronzer for contouring, I cannot live without <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι πολύ που είναι κοινό μας αγαπημένο! Ειδικά το χειμώνα, που είμαι τόσο ανοιχτόχρωμη, δε το αποχωρίζομαι! Δίνει τόσο φυσικό αποτέλεσμα!!! Φιλάκια Μυρώνα μου!!

      Delete
  2. Το παρατήρησα χθες στο βίντεο της προλαλήσασας smugnificent και φαίνεται ομολογουμένως λαχταριστό!!!
    Δεδομένου ότι είμαι κι εγώ ασπρουλιάρα, ειδικά από δω κι ύστερα τα bronzer είναι must!
    Και μια κλασική ερώτηση την εποχή της κρίσης: Θυμάσαι τιμή;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Λαχταριστή απόχρωση και ακόμη πιο λαχταριστή μυρωδιά!!! Εάν είσαι ανοιχτόχρωμη, σίγουρα θα το λατρέψεις! Μίσησέ με, αλλά το είχα αγοράσει πριν μερικούς μήνες από Sephora με 40% έκπτωση και από τη χαρά μου δε συγκράτησα την αρχική τιμή!

      Delete
  3. εγώ χρησιμοποιώ όλο το χρόνο το bronze goddess, το θεωρώ από τα πιο όμορφα Bronzer που κυκλοφορούν αλλά μου αρέσει να δοκιμάζω κι άλλα κ αυτό είναι εδώ κ καιρό στη λίστα! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το Bronze Goddess είναι η καλοκαιρινή μου αγάπη! Πράγματι, από τα καλύτερα bronzers που κυκλοφορούν! Το Too Faced, από την άλλη, το βολέυτηκα πολύ το χειμώνα και είναι το καλύτερο για τους μήνες που είμαι πιο λευκή! Είμαι σίγουρη πως θα σου αρέσει...κι αυτή η μυρωδιά σοκολάτας αχχχ!!! Σε φιλώ xxx

      Delete
  4. Υπέροχο χρώμα! Τέλειο για ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το χρώμα είναι όντως φοβερό και το ιδανικότερο για ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες! Δείχνει πολύ φυσικό και είναι πολύ εύκολο στη χρήση, λόγω της απόχρωσής του!

      Delete
  5. λεω να ειναι το επομενο που θα παρω!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει! Όταν το δοκιμάσεις περιμένουμε εντυπώσεις!! Φιλάκια

      Delete
  6. axxxxx uperoxo!!!!!!
    to agapimeno mou einai to Estee Lauder Bronze Goddess Soft Matte bronzer!!8eiko!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το Bronze Goddess το λατρεύω! Το χρησιμοποιώ ασταμάτητα όλο το καλοκαίρι! Απλά το Too Faced είναι πιο "εύκολο" για το χειμώνα που είμαι πολύ ανοιχτόχρωμη! Δε χρειάζεται να έχω ελαφρύ χέρι, συγχωρεί λάθη και φαίνεται απίστευτα φυσικό!

      Delete
  7. ειναι πολύ ωραιο αλλα κι εγω χρησιμοποιω αυτο της estee lauder!αλλα δε χανεις και τιποτα να το δοκιμασεις!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το bronze goddess της Estee Lauder το λατρεύω για το καλοκαιράκι, δηλαδή όταν θα έχω πάρει ήδη λίγο χρωματάκι! Βλέπεις, το χειμώνα είμαι αρκετά ανοιχτόχρωμη και το Too Faced είναι πολύ φυσικό και ταιριάζει τέλεια στα χρώματά μου! Χαίρομαι πάντως που σου άρεσε! Φιλάκια xxx

      Delete
  8. Ax εγω ειμαι εθισμενη με το pink leopard by too faced.... To χρησιμοποιω απο τον μαρτιο κ το εχω λατρεψει.
    φιλια
    Μααιρη

    fairymakeuptales.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ααα το γλυκοκοιτούσα και το pink leopard αλλά τελικά με κέρδισε το Chocolate Soleil! Γενικά, προτιμώ τα ματ bronzers αλλά Θα ήθελα να δοκιμάσω και αυτό! Για καλοκαίρι θα είναι ότι πρέπει! Έχουν φοβερή ποιότητα πάντως και το pink leopard έχει και φοβερό σχεδιάκι!! Τα φιλιά μου xxx

      Delete
  9. Γενικά δεν χρησιμοποιώ bronzers αλλά αυτό φαίνεται καλό.

    Σε προσκαλώ στο giveaway μου κορίτσι!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Παλιότερα κι εγώ το παρέλλειπα αλλά είδα μεγάλη διαφορά στο μακιγιάζ μου, οπότε πλέον χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά! Αν δε χρησιμοποιείς γενικά bronzers, αυτό είναι μια καλή επιλογή για να ξεκινήσεις, μιας και έχει πολύ ελαφρύ και φυσικό χρώμα! Σ'ευχαριστώ για την πρόσκληση, πάω να λάβω μέρος :-)

      Delete
  10. Το φοβάμαι το bronzer γιαυτό και έχω κολλήσει με ένα του body shop το οποίο ξέρω πια, μετά από τόσο καιρό... Καμιά φορά χρησιμοποιώ το blush Harmony της MAC που είναι έτσι σκούρο. Αλλά τώρα που μου έδωσες μία "σίγουρη" εναλλακτική θα το δοκιμάσω. Ίσως είναι το επόμενο μου:))

    ReplyDelete
  11. Αχ σταμάτα πια να με κολάζεις!!! Το θέλω!!! ♥
    Πόσο υπέροχη η φωτογραφία σου ;-)

    Φιλάκια πολλααα

    ReplyDelete
  12. I really want to try this out, I love bronzer! :)

    Natasha Carly x
    Pretty Little Lives

    ReplyDelete
  13. Anonymous6.3.14

    μήπως θυμάσαι την τιμή του?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...