Urban Decay - Naked Basics

 

Η Urban Decay είναι γνωστή για τις εκπληκτικές παλέτες σκιών της, για την φοβερή ποιότητά τους και φυσικά για τις Naked και Naked2, οι οποίες έγιναν ανάρπαστες σε όλο τον κόσμο! Όταν άκουσα πως κυκλοφόρησε η Naked Basics, η οποία περιλαμβάνει εξ'ολοκλήρου ματ σκιές σε φυσικές αποχρώσεις, αμέσως σκέφτηκα: "Μαίρη, αυτή είναι για σένα!" και φυσικά δεν έκανα λάθος!

 Η συσκευασία της είναι λιτή αλλά πολύ προσεγμένη και σε απίστευτα βολικό μέγεθος! Εξαιρετικά ελαφριά, ιδανική για μέσα στην τσάντα αλλά και η καλύτερη επιλογή για κάποιο ταξίδι! 


 Ανοίγοντάς την, θα βρείτε έξι σκιές σε κανονικό μέγεθος και έναν καθρέφτη στο μέγεθος της παλέτας! 


   Οι σκιές που περιέχει έχουν εκπληκτική ποιότητα, φοβερή απόδοση χρώματος και ασύγκριτη σταθερότητα! Βελούδινες στο άγγιγμα, με πλούσιο χρώμα, απλώνονται και δουλεύονται πανεύκολα!


 Όλες οι σκιές της παλέτας κινούνται σε φυσικές αποχρώσεις, ώστε να ταιριάζουν σε όλες μας! Μια πραγματικά αξιολάτρευτη παλέτα που μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε αμέτρητα μακιγιάζ!

 Οι αποχρώσεις που περιέχει είναι: Venus (απαλό μπεζ-λευκό με ημι-ματ τελείωμα), Foxy (ανοιχτό μπεζ με κίτρινους υποτόνους, ματ), Walk of shame (ανοιχτό απαλό φυσικό ροζ, ματ), Naked 2 (taupe, γκρι-καφέ, ματ), Faint (ζεστό καφέ, ματ), Crave (έντονο μαύρο, ματ).




Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια παλέτα της Urban Decay?
Πώς σας φαίνεται η Naked Basics? Θα την επιλέγατε?




19 comments:

  1. Τη θέλω πάρα πολύ τη Naked Basics!Φαίνεται καταπληκτική!!Έχω τη Naked 2 και είναι τόσο μα τόσο αγαπημένη παλέττα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πράγματι, είναι μια καταπληκτική παλέτα! Νομίζω πως από τις τρεις Naked, η Basics είναι η αγαπημένη μου γιατί περιέχει αποχρώσεις που όλες μας πρέπει να έχουμε στη συλλογή μας και είναι εξ'ολοκλήρου ματ!

      Delete
  2. Αλήθεια είναι πως είναι μια πολύ βολική παλέτα με ευκολοφόρετα χρώματα και πολύ καλή επιλογή για ταξίδι....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει κι εσένα Λυγερή μου!Σίγουρα στα επόμενα ταξίδια μου θα την πάρω μαζί μου, αν και τη χρησιμοποιώ και σε καθημερινή βάση!Θεωρώ πως είναι μια απαραίτητα και βασική παλέτα για κάθε συλλογή!

      Delete
  3. Έχω στην κατοχή μου την naked και την naked basics.μου αρέσουν πάρα πολύ και οι 2.τρομερά χρώματα και ποιότητα.πρώτα δοκιμάσα την basics,καθώς δεν διεθετα μια ματ φυσική παλέττα και ήταν η ιδανική.Και αφού μου αρεσε η ποιότητα της,αποφάσησα να επενδύσω και στην naked :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ααα εσύ το πήγες αντίστροφα!! Όλες οι παλέτες της Urban Decay έχουν εξαιρετική ποιότητα και ειδικά τις naked τις λατρεύω!!! Καλοφόρετες κούκλα μου! Φιλιά xxx

      Delete
  4. Μα σταματήστε πια...!θα με παρασυρετε!Έχω τις δύο naked και είπα να αποφύγω την basics....Βέβαια η τιμή είναι σούπερ και ειδικά με την προσφορά που είχε βάλει το Σεφορά σις παλέτες....Είναι πολύ βολικό και το μέγεθος της πάντως!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αν έχεις ήδη τις δύο naked, τότε σίγουρα γνωρίζεις τη φοβερή ποιότητά τους! Δεν είναι κρίμα να μην ολοκληρώσεις την "naked συλλογή"? Εξάλλου οι πειρασμοί είναι για να υποκύπτουμε!! χι χι

      Delete
  5. Είναι τέλεια η Basics! Και η Naked 2 όμως. Δεν ξέρω ποια μ'αρέσει πιο πολύ! Πολύ ωραίο review!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κούκλα μου! Η Naked2 είναι φοβερή αλλά τελευταία προτιμώ περισσότερο τις ματ αποχρώσεις, οπότε χρησιμοποιώ περισσότερο την basics! Φιλάκια xxx

      Delete
  6. axxx einai para polu wraia!arxika den mou arese gt exw idi polles skies se fusiko xrwma...alla vlepontas twra ta swatches m'aresei!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι ακριβώς κι εγώ! Όταν την πρωτοείδα online, σκέφτηκα πως δεν την χρειάζομαι αλλά όταν την είδα από κοντά άλλαξα γνώμη! Όταν βρεθείς στα Sephora ρίξτης μια ματιά, είμαι σίγουρη πως θα ενθουσιαστείς!

      Delete
  7. Την έχω και τη λατρεύω! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ το ίδιο! Χαίρομαι πολύ που συμφωνούμε! Είναι όντως αξιολάτρευτη!!!

      Delete
  8. Είναι η μοναδική παλέτα που θέλω να δοκιμάσω από αυτήν την εταιρία!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει και εύχομαι να την αποκτήσεις σύντομα! Από την Urban Decay σίγουρα θα έπαιρνα ξανά την Naked2 και την Basics!

      Delete
  9. αχ βαχ πολυ με διαολιζει τουτη η παλετα!αν πετυχω εκπτωση δεν βλεπω να μου γλυτωνει.καλοφορετη!

    ReplyDelete
  10. αγαπω αγαπω αγαπω! απο τοτε που την πηρα την χρησιμοποιω συνεχεια. εχω ηδη αρχισει μαλιστα να βλεπω σε μερικα χρωματα μειωση αλλα την εχω ευχαριστηθει τοσο πολυ που δε με νοιαζει...!!! θελω και την naked1 βεβαια =)

    ReplyDelete
  11. Την πήρα κι εγώ και είναι φανταστική!!! Όλες οι ματ-γήινες αποχρώσεις μαζί!!! Σούπερ!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...