Vichy Aqualia Thermal Night Spa


 Επιστρέφοντας από τις καλοκαιρινές μας διακοπές, η επιδερμίδα του προσώπου μας έχει ανάγκη από μια δόση εξτρά περιποίησης, ώστε να μπορέσει να ξαναβρεί τους ρυθμούς της και να καταφέρει να επανορθώσει τις φθορές του καλοκαιριού! Η βαθιά και αποτελεσματική ενυδάτωση θα μας βοηθήσει να προσφέρουμε στην επιδερμίδα μας τα ποσοστά υγρασίας που έχασε κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και θα επαναφέρει την ελαστικότητα, την απαλότητα και τη λάμψη στο πρόσωπό μας!

Η νέα Vichy Aqualia Thermal Night Spa* υπόσχεται να μας χαρίσει μια μοναδική εμπειρία χαλάρωσης και ευεξίας και να μας προσφέρει αποτελεσματική περιποίηση και φροντίδα, ανάλογη ενός spa!

 Κατά τη διάρκεια της νύχτας, η επιδερμίδα μας γίνεται πιο δεκτική στα δραστικά συστατικά των προϊόντων περιποίησης, αυξάνεται η παραγωγή κολλαγόνου και η διαδικασία κυτταρικής ανανέωσης εντείνεται! Η Vichy, εμπνευσμένη από το ιαματικό νερό και το μοναδικό κέντρο Vichy Spa στη Γαλλία, δημιούργησε τη νέα αυτή σύνθεση που δρα τη νύχτα! Έτσι, μας δίνεται η δυνατότητα να απολαύσουμε καθημερινά όλα τα ευεργετικά οφέλη ενός spa, σε συνδυασμό με μια πλούσια κρέμα νύχτας!

 Η νέα ειδική σύνθεση της Aqualia Thermal Night Spa συνδυάζει όλα τα ευεργετικά στοιχεία του ιαματικού νερού με διπλάσια ποσότητα υαλουρονικού οξέος, 40% περισσότερη γλυκερίνη, 3% φυτικά έλαια και ενισχύεται με Aquabioryl, που χαρίζει άμεσα βαθιά αίσθηση ενυδάτωσης και άνεσης!


 Το έντονο θαλασσί της χρώμα, το ευχάριστο δροσερό της άρωμα και η πολυτελής γυάλινη συσκευασία της των 75 ml, με κέρδισαν από την πρώτη κιόλας επαφή μαζί της! Η ανάλαφρη αλλά ταυτόχρονα πλούσια gel υφή της δεν θυμίζει σε τίποτα τις βαριές κρέμες νύχτας που έχουμε συνηθίσει!
 Απλώνεται πολύ εύκολα και απορροφάται άμεσα από την επιδερμίδα, προσφέροντάς της ενισχυμένη ενυδάτωση διαρκείας καθώς και μια υπέροχη αίσθηση δροσιάς! Θρέφει την επιδερμίδα, ενώ ταυτόχρονα της χαρίζει άμεση τόνωση και μοναδική απαλότητα, χωρίς περιττές γυαλάδες και λιπαρότητα! Από τις πρώτες εφαρμογές βλέπω ήδη την επιδερμίδα μου πιο λαμπερή και ξεκούραστη!


 Η Vichy Aqualia Thermal Night Spa δεν είναι απλά μια κρέμα νύχτας! Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως μάσκα ομορφιάς, μια με δύο φορές την εβδομάδα, για μια δόση εξτρά περιποίησης! Εφαρμόστε μια γενναία ποσότητα και αφήστε τη να δράσει για 10 λεπτά περίπου! Έπειτα, αφαιρέστε την περιττή ποσότητα με ένα βαμβάκι ή κάντε απαλό μασάζ με τα δάχτυλά σας μέχρι να απορροφηθεί πλήρως!

Beauty Tip: Πριν την εφαρμογή της ως μάσκα ομορφιάς, ξεκινήστε κάνοντας ένα ελαφρύ peeling, το οποίο θα καθαρίσει σε βάθος την επιδερμίδα, απομακρύνοντας τα νεκρά κύτταρα, και θα την βοηθήσει να δεχθεί με μεγαλύτερη ευχαρίστηση και αποτελεσματικότητα τα οφέλη από την εφαρμογή της!



Πώς σας φαίνεται η ιδέα ενός καθημερινού σπιτικού spa?
Τι περιλαμβάνει η δική σας νυχτερινή φροντίδα?


Bloglovin | Facebook | Twitter


15 comments:

  1. Ακούγεται πολύ πολύ ενδιαφέρουσα! Ισως της δώσω κάποια στιγμή μια ευκαιρία!
    Μαίρη
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νομίζω πως μια ευκαιρία την αξίζει και με το παραπάνω! Φιλάκια Μαίρη μου xxx

      Delete
  2. Πολύ ωραίο ποστ!! Εγώ το βράδυ καθαρίζω το πρόσωπο μου με την απολεπιστική κρέμα καθαρισμού korres και μετά βάζω ενυδατική της Bioten.
    rixnontas1matia.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Τα προϊόντα Κορρές τα αγαπώ αλλά η συγκεκριμένη κρεμούλα της Vichy αισθάνομαι ότι μου προσφέρει το κάτι παραπάνω! Φιλιά κούκλα xxx

      Delete
  3. Ακουγεται πολυ ενδιαφερον!! Θελω να τη δοκιμασω οπωσδηποτε!! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να τη δοκιμάσεις και να μας πεις εντυπώσεις! Εμένα βοήθησε πολύ την επιδερμίδα μου και μ'αρέσει που μπορώ να τη χρησιμοποιώ και ως μάσκα! Φιλάκια πολλά Ειρηνάκι μου :-)

      Delete
  4. δοκιμασα ενα δειγματακι και μου αρεσε αρκετα...αλλα νομιζω οτι εχω ενα προβλημα με τα Προϊοντα vichy και με τσουζουν λιγο...
    δες αν θες το μπλογκακι μου..ειμαι καινουρια,,φιλακια xxx
    http://mybeautymap.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλό είναι όταν εντάσσουμε ένα νέο προϊόν στην περιποίηση του προσώπου μας να το χρησιμοποιούμε μέρα παρά μέρα στην αρχή, μέχρι να το συνηθίσει η επιδερμίδα μας! Πάντως η συγκεκριμένη ενδύκνειται και για ευαίσθητα δέρματα! Έρχομαι επίσκεψη... Φιλιά πολλά xxx

      Delete
  5. Αν και είναι η πρώτη κρέμα νυκτός που χρησιμοποιώ, μου αρέσει πάρα πολύ. Ξεχωρίζει η υφή της και ο τρόπος χρήσης της. Εξαιρετικό ποστ Μαιρούλα μου. Μπράβο!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Μαιρούλα!! Η υφή της είναι πράγματι μοναδική! Νιώθω σαν να απλώνω νερό στην επιδερμίδα μου! Σε φιλώ xxx

      Delete
  6. Φαινεται πραγματικα καλη!!! Ισως τη δοκιμάσω οταν τελειώσουν κάποιες απο τις δικές μου! Σε τι τιμούλα την πηρες εσυ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σίγουρα είναι μια πολύ αξιόλογη επιλογή! Να τη δοκιμάσεις με την πρώτη ευκαιρία! Σε online φαρμακείο θα την βρεις 17-18 ευρώ! Φιλιά πολλά xxx

      Delete
  7. είναι στη wishlist μου μόλις ξεμείνω από αυτές που χρησιμοποιώ τώρα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τέλεια! Είμαι σίγουρη πως θα την ευχαριστηθείς! Μόλις τη δοκιμάσεις περιμένουμε εντυπώσεις! Φιλάκια πολλά Μυρόνα μου!

      Delete
  8. Φαίνεται πολύ καλή ιδέα για να επαναφέρουμε την επιδερμίδα μας μετά το καλοκαίρι!! Μου αρέσει και το χρώμα της!! Ιδιαίτερο! :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...