TBS Honeymania Collection + Colour Crush Lipsticks


Μεθυστική μυρωδιά. Η νέα σειρά Honeymania περιέχει θρεπτικό αγνό μέλι από το Δίκαιο Εμπόριο με Κοινότητες στην Αιθιοπία. Το μέλι, εκτός από την υπέροχη γλυκιά γεύση του, είναι και ένα φυσικό ενυδατικό συστατικό, γνωστό για την ικανότητά του να θρέφει την επιδερμίδα, αφήνοντάς την απίστευτα απαλή! Όλα τα προϊόντα της μοναδικής σειράς Honeymania, είναι εμπλουτισμένα με τα θρεπτικά αυτά συστατικά, χαρίζοντάς μας την απολαυστική αίσθηση μιας πολυτελούς ενυδάτωσης! Το άρωμα της σειράς ντελικάτο, δροσερό και λουλουδάτο, με νότες από μέλι ανθέων και γλυκό μέλι! Lip balm, eau de toilette, body butter, body scrub, shower gel...διάλεξε τον τρόπο και βούτηξε στο μέλι!


Βάλε χρώμα! Η μόνιμη σειρά Colour Crush Lipstick περιλαμβάνει 24 νέες εκθαμβωτικές αποχρώσεις! Χωρίζεται σε τρεις κατηγορίες, ώστε να μπορείς εύκολα να βρεις αυτό που σου ταιριάζει ανάμεσα σε έντονα εντυπωσιακά κόκκινα, ρομαντικά γλυκά ροζ και εκλεπτυσμένα καθημερινά nudes! Το πλούσιο χρώμα τους και το διακριτικό λαμπερό τελείωμά τους, σε συνδυασμό με την αισθησιακή πολυτελή ενυδάτωση που θα προσφέρουν στα χείλη σου, είμαι σίγουρη πως θα σε εντυπωσιάσουν και θα μεσολαβήσουν στο να αποκτήσεις εντυπωσιακά ζουμερά χείλη, όποιο κι αν είναι το στυλ σου!



Εσύ έχεις δοκιμάσει κάτι από τις δύο ολοκαίνουργιες σειρές των The Body Shop?
Μήπως έχεις ήδη βρει την αγαπημένη σου απόχρωση Colour Crush??
 
 

20 comments:

  1. Τα χρώματα είναι τέλεια! Ένα κι ένα! Έχω ήδη βάλει στο μάτι κάποια! :)

    ReplyDelete
  2. για αλλη μια φορα μας ενθουσιασε η Body shop...τρελαινομαι για τη μυρωδια του μελιου

    Vaso by mybeautymap.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οι μυρωδιές των The Body Shop είναι μοναδικές και αξεπέραστες! Αν και λίγο δύσπιστη αρχικά, γιατί δεν τρελαίνομαι για τη μυρωδιά του μελιού, τελικά διαψεύστικα πλήρως και δηλώνω ξετρελαμένη!!! :-)

      Delete
  3. Θέλω να δοκιμάσω τα κραγιόν τους.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να τα δοκιμάσεις οπωσδήποτε! Με τόσες αποχρώσεις δε θα ξέρεις τι να πρωτοδιαλέξεις :-)

      Delete
  4. Εχω δοκιμασει και τις δυο σειρες...τωρα θα μου πεις really!!Αφου τα ξερεις! πολυ μου αρεσουν!! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχα φυσικά και τα ξέρω!! Κι εγώ λάτρεψα και τις δύο σειρές!! <3

      Delete
  5. Ένα σου λέω, κάνω λίστα με τα επόμενα χρώματα κραγιόν που θα πάρω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νομίζω πως είμαστε ακριβώς στην ίδια φάση... χι χι!

      Delete
  6. Τα πιο σκούρα κραγιόν τους θέλω να δοκιμάσω, γιατί τα nude δε με ξετρέλαναν. Το body butter όμως τέλειο! Πολύ ωραίο post και χάρηκα που σε γνώρισα κι από κοντά ρε Μαράκι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Με τον ερχομό του Οκτώβρη είμαι πανέτοιμη για φθινοπωρινές αποχρώσεις και νέες δοκιμές! :-) Κι εγώ χάρηκα πολύ κουκλίτσα μου! <3

      Delete
  7. Αχ τι ωραίες φωτογραφίες, ήθελα πολύ να έρθω αλλά τελείωσα αργά στην δουλειά και δεν προλάβαινα ν' ανέβω...ζηλεύωωωωωω! Το body butter είναι πρώτο στην wish list.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η σειρά Honeymania μυρίζει κολασμένα! Το body butter είναι must αλλά θα σου προτείνω και το edt, δεδομένου πως είναι μια λουλουδάτη δροσερή μυρωδιά που μπορεί να φορεθεί άνετα όλες τις ώρες! Κρίμα...θέλω πολύ να σε γνωρίσω ;-)

      Delete
  8. Λατρεύω την μυρωδιά του body butter!
    Το έχω στο γραφείο μου και κάθε τόσο το ανοίγω και το μυρίζω!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κάτι μου θυμίζει αυτό που λες...νομίζω το παθαίνουμε κάθε φορά που η TBS βγάζει μια καινούργια σειρά!! ;-)

      Delete
  9. Ευτυχώς που δεν έχω λεφτά αυτές τις ημέρες..
    Δεν θα μπορούσα να καταλήξω στην απόχρωση <3

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πίστεψέ με, είναι πιο δύσκολο απ'όσο νομίζεις! :-) Κάτι μου λέει, πως καμιά δε μπορεί να διαλέξει μόνο ένα!! <3

      Delete
  10. Σε λίγες μέρες θα επισκεφθώ σίγουρα ένα κατάστημα Βody Σhop και θα τα δοκιμάσω ΟΛΑ!! Τρελαίνομαι για τα αρώματά της (έχω κάνει και review στο blog μου, αν θες να το τσεκάρεις:D) και ήδη ψάχνω την φθινοπωρινή μου μυρωδιά! Τα κραγιόν δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά φαίνονται πολύ ωραία!!!!
    Μπέτυ http://mintfloraldiary.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Λατρεύω τις μυρωδιές των TBS! Σου προτείνω να δοκιμάσεις το moringa! Σίγουρα να δοκιμάσεις και τα καινούργια κραγιόν! Υπέροχα!

      Delete
  11. Θα θελω ολα .....υπεροχα

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...