Makeup Favorites 2017


Ο πρώτος μήνας του 2018 πλησιάζει ήδη προς το τέλος του.. Νέα όνειρα, στόχοι, υποσχέσεις και μια ανυπόμονη ελπίδα για όλα όσα θέλουμε να μας φέρει η νέα χρονιά! Απομόνωσε και κράτησε μόνο τις όμορφες στιγμές, χαμογέλασε και άρπαξε την ευκαιρία να αλλάξεις ό,τι μέχρι χθες σε κρατούσε πίσω.. Σήμερα λοιπόν, αφήνουμε στην άκρη όσα δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες μας και μιλάμε για ομορφιά και για τα πιο αγαπημένα προϊόντα μακιγιάζ της χρονιάς που μας πέρασε! Τι ξεχώρισα, τι χρησιμοποίησα περισσότερο και ποιά προϊόντα δεν έλειπαν από το καθημερινό μου νεσεσέρ το 2017..


Το Nars Sheer Glow foundation θα μπορούσα με ευκολία να το χαρακτηρίσω "το αγαπημένο μου foundation όλων των εποχών"! Με βελούδινη σύνθεση που απλώνεται σαν όνειρο, προσφέρει ομοιομορφία και κάλυψη που μπορείς να προσαρμόσεις ανάλογα με τις ανάγκες σου, ενώ αφήνει ένα εξαιρετικά φυσικό φινίρισμα! Μια ακόμη αγαπημένη ανακάλυψη ήταν το Hourglass Vanish Seamless Finish foundation stick που κάνει την εφαρμογή του foundation παιχνιδάκι! Με ανάλαφρη κρεμώδη φόρμουλα, απλώνεται πανεύκολα και σου επιτρέπει να το χρησιμοποιήσεις με ακρίβεια στα σημεία που το χρειάζεσαι περισσότερο! Ιδανικό για touch-ups, αν και η διάρκειά του δε θα σε απογοητεύσει. Για έξτρα κάλυψη, δοκίμασα αρκετά concealers αλλά αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο ήταν το Kat Von D Lock-It concealer. Με υψηλής περιεκτικότητας χρωστικές, προσφέρει έντονη κάλυψη, ενώ η σύνθεσή του είναι λιγότερο ρευστή σε σύγκριση με άλλα concealers και αυτό θεωρώ πως είναι και το κλειδί για την εντυπωσιακή του διάρκεια!

Στη συνέχεια, δίνω διάσταση, βάθος και τονίζω τις γωνίες του προσώπου μου. Το Benefit Hoola quickie contour stick είναι εξαιρετικά εύκολο στη χρήση και εφαρμόζεται πανεύκολα με ένα πινέλο, ένα beauty blender, ακόμη και με τα δάχτυλα. Με εξαιρετικά κρεμώδη σύνθεση και ιδανική απόχρωση, αφήνει ένα απόλυτα φυσικό φινίρισμα και διαρκεί πολλές ώρες! Από την άλλη, το Nars Laguna bronzer είναι κλασσικό αγαπημένο και πίστεψέ με, ο μύθος του επαληθεύεται σε κάθε εφαρμογή! Η απόλυτη απόχρωση για να μιμηθείς το χάδι του ήλιου στο πρόσωπό σου και να αναδείξεις τα ζυγωματικά σου! 

Για να δώσω χρώμα και ένα τόνο φρεσκάδας στο μακιγιάζ μου, έχω δύο αγαπημένες επιλογές. Το Urban Decay Aftreglow 8 hour powder blush στην απόχρωση "video" -δυστυχώς δεν υπάρχει στην Ελλάδα- είναι η απόλυτα φυσική-ροδακινί απόχρωση που ταιριάζει με τα περισσότερα μακιγιάζ μου! Με ματ φινίρισμα και μεταξένια υφή, απλώνεται ομοιόμορφα και η διάρκειά του θα σε εκπλήξει! Σε φυσικούς τόνους κινείται και το Hourglass Ambient Lighting powder blush στην απόχρωση mood exposure. Η Hourglass φημίζεται για τις φίνες πούδρες της και τα ρουζ της δεν αποτελούν εξαίρεση! Πολυτελές, ανάλαφρο και πολυδιάστατο, συνδυάζει σε απόλυτη αρμονία την περίφημη Ambient Lighting powder με το χρώμα, δημιουργώντας ένα αέρινο λαμπερό αλλά άκρως φυσικό φινίρισμα που γίνεται ένα με την επιδερμίδα!


Πριν ξεκινήσω το μακιγιάζ των ματιών μου, εφαρμόζω πάντα μια πολύ μικρή ποσότητα από το Too Faced Shadow Insurance, ένα μαγικό προϊόν που σταθεροποιεί τις σκιές που θα εφαρμόσω στη συνέχεια, εντείνει την ένταση του χρώματός τους και βοηθά το μακιγιάζ μου να παραμένει αναλλοίωτο για πολλές ώρες! 

Η Lancome Grandiose mascara με το καινοτόμο βουρτσάκι και το πλούσιο μαύρο χρώμα, βρίσκεται στις top επιλογές μου, αφού χαρίζει εντυπωσιακή καμπύλη, ένταση και σαγηνευτικό βλέμμα! Την πρώτη θέση μοιράζεται μαζί με την υπερ-αγαπημένη μου Lancome Hypnose Drama mascara, η οποία χαρίζει άμεσα δραματικό αποτέλεσμα, δίνει όγκο και διαχωρίζει υπέροχα τις βλεφαρίδες, ενώ το αξεπέραστο μήκος είναι εγγυημένο! Η Lancome δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ στο θέμα μάσκαρα και η  νέα προσθήκη Lancome Monsieur Big masscara είναι σίγουρα από τις πρώτες που θέλω να δοκιμάσω τη νέα χρονιά!

Έχω μεγάλη αδυναμία στις παλέτες σκιών και όλες όσες έχω στη συλλογή μου έχουν μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου! Αν όμως μου ζητούσες να επιλέξω μόνο μια, αυτή θα είναι η Tom Ford Cocoa Mirage eye quad! Τέσσερις αποχρώσεις με αξιοθαύμαστη απόδοση, βελούδινη υφή και πολυτελές φινίρισμα, που μου επιτρέπουν να δημιουργήσω από το πιο πρωινό φυσικό μακιγιάζ μέχρι το πιο βραδινό τολμηρό smoky eye! 

Το "κεφάλαιο φρύδια" είναι αυτό στο οποίο κάνω τους περισσότερους πειραματισμούς! Σκιές φρυδιών, μολύβια, pomades, μάσκαρα.. έχω δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα, προκειμένου να αποκτήσω γεμάτα αλλά με φυσικό τρόπο φρύδια. Το Burberry Effortless Eyebrow definer είναι αυτό που ξεχώρισα και χρησιμοποίησα περισσότερο. Το λοξό του σχήμα σε συνδυασμό με την πουδρέ σύνθεσή του, κάνει το γέμισμα των φρυδιών ευκολότερο από ποτέ! Στη συνέχεια εφαρμόζω τo Charlotte Tilbury Legendary Brows eyebrow gel, μια μάσκαρα φρυδιών με το πιο μικροσκοπικό βουρτσάκι που έχεις δει ποτέ! Το μυστικό της ωστόσο δεν βρίσκεται στο βουρτσάκι της αλλά στη μαγική της σύνθεση που μόλις την εφαρμόσεις χαρίζει ομοιομορφία, κάνει τα φρύδια να δείχνουν πυκνότερα και τα κρατά στη θέση τους όλη μέρα!

Χρώμα στα χείλη... Ακόμη ψάχνεις τον τέλειο συνδυασμό; Το Charlotte Tilbury Pillow Talk lip cheat, ένα από τα best-sellers του brand και η απόλυτη nude-ροζ απόχρωση, με κέρδισε από την πρώτη εφαρμογή και έγινε ένα από τα πιο αγαπημένα προϊόντα της συλλογής μου! Η ιδανική απόχρωση για να σχηματίσεις τα χείλη σου, να τα κάνεις να δείχνουν πιο "γεμάτα" και η καλύτερη επιλογή πριν από το καθημερινό σου κραγιόν, αφού όχι μόνο θα δημιουργήσει μια ομοιόμορφη βελούδινη βάση αλλά θα αυξήσει θεαματικά και τη διάρκειά του! Το μαγικό συνδυασμό συμπληρώνει το Charlotte Tilbury Pillow Talk Matte Revolution lipstick. Mε βελούδινο-ματ φινίρισμα, προσφέρει άνεση και αξιοθαύμαστη διάρκεια. Δε θα μπορούσα όμως να μην αναφερθώ και στο Nars Dolce Vita sheer lipstick, που βρίσκεται μόνιμα μέσα στην τσάντα μου! Η βελούδινη υφή, το ζουμερό του χρώμα και η ενυδατική του σύνθεση μου επιτρέπει να το ανανεώνω οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, ακόμη και χωρίς καθρέφτη.


Αλήθεια, έχουμε κοινά αγαπημένα; Ποιά προϊόντα ξεχώρισες εσύ τη χρονιά που μας πέρασε; Βάλε μας ιδέες με τις δικές σου επιλογές γιατί η νέα χρονιά είναι η καλύτερη ευκαιρία για νέες δοκιμές.. δε συμφωνείς;

1 comment:

  1. Υπέροχη ανάρτηση, φανταστικές φωτογραφίες!! Έχω ήδη βάλει αρκετά προϊόντα στη Wishlist μου, για το 2018 :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...