Benefit - They're Real Mascara



 Ήμουν καιρό στην αναζήτηση μιας καλής μάσκαρα, ωστόσο πρέπει να σας πω πως ποτέ δεν το είχα πάρει πολύ ζεστά το θέμα! Συνήθως χρησιμοποιούσα ορισμένες από την Oriflame ή την Avon (τις οποίες θα σας δείξω κάποια στιγμή).Δοκίμασα την Masterpiece Max από την Max Factor, από την οποία και έμεινα αρκετά ικανοποιημένη, μιας και τη θεωρώ ιδανική για καθημερινή χρήση!
 Ωστόσο ήθελα να δοκιμάσω και να επενδύσω σε κάποια καλύτερη, αλλά και πάλι βλεποντας online τόσες κριτικές ομολογώ πως μπερδεύτηκα! Η λύση όμως ήρθε από μόνη της κατά την επίσκεψή μου στα Sephora του Mall, που είχα πάει με σκοπό να επισκεφθώ το stand της Benefit (όπου και απέκτησα το αγαπημένο μου ρουζ, το Hervana, το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ)!


 Σχεδόν αμέσως την προσοχή μου έκλεψε η They're Real mascara, καθαρά από θέμα design! Μου άρεσε πολύ η μεταλλική συσκευασία της! Η πωλήτρια φυσικά μου μίλησε με τα καλύτερα λόγια γι'αυτήν, αν και δεν χρειάστηκε πολύς κόπος για να με πείσει...κι έτσι την αγόρασα!
 Σε αυτό το σημείο πρέπει να σας πω πως οι βλεφαρίδες μου δεν είναι ούτε πυκνές ούτε μακριές, οπότε καταλαβαίνετε πως οι απαιτήσεις μου ήταν κάπως αυξημένες!


 Ας ξεκινήσουμε όμως από το βουρτσάκι της, το οποίο είναι πολύ ιδιαίτερο, καθώς έχει στο τελείωμά του μια μπαλίτσα, η οποία βρίσκεται εκεί ώστε να μας βοηθήσει να βάψουμε και τις πιο κοντές βλεφαρίδες (ειδικά αυτές που βρίσκονται κοντά στην εσωτερική γωνία του ματιού).


 Βγάζοντας το βουρτσάκι από τη συσκευασία, στην κορυφή όπου βρίσκεται η μπαλίτσα, συσσωρεύεται προϊόν, πράγμα λογικό και αναμενόμενο! Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να αφαιρέσετε το περίσσιο προϊόν είτε καθαρίζοντας το βουρτσάκι πάνω στο ίδιο το μπουκαλάκι είτε σε ένα κομμάτι χαρτί! 

ΘΕΤΙΚΑ 
  • Ξεχωρίζει τις βλεφαρίδες -  Η σύνθεσή της δεν είναι πολύ υγρή κι έτσι δεν τις κολλάει!
  • Μακραίνει και γυρίζει τις βλεφαρίδες - Δίνει μάκρος, ωστόσο αφήνει τις βλεφαρίδες απαλές χωρίς να τις  στεγνώνει!
  • Δίνει όγκο και ένταση -  Λατρεύω το απόλυτο μαύρο χρώμα της και το ότι κάνει τις βλεφαρίδες μου να φαίνονται πολλαπλάσιες, χωρίς ίχνος από τα ενοχλητικά κομπάκια!
  • Εύκολη αφαίρεση -  Αν και μένει στη θέση της καθ'όλη τη διάρκεια της ημέρας, όταν έρχεται η στιγμή να την αφαιρέσω αφαιρείται πανεύκολα!
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Βουρτσάκι - Δεν χρησιμοποιώ την μπαλίτσα που βρίσκεται στην κορυφή του, ούτε έχω ανακαλύψει ακόμη το σωστό τρόπο χρήσης της!
  • Η τιμή της - δεδομένου πως πιθανόν να υπάρχουν και πιο οικονομικές, σε άλλες εταιρίες, που δίνουν το ίδιο αποτέλεσμα!

 Την χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση και είμαι απόλυτα ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα! Δεν ξέρω αν κάνει τις βλεφαρίδες να φαίνονται σαν ψεύτικες αλλά σίγουρα δίνει στις δικές μου ακριβώς αυτό που χρειάζονται! Σίγουρα θα την αγοράσω ξανά!


Εσείς την έχετε δοκιμάσει? Ποιά είναι η αγαπημένη σας μάσκαρα?


12 comments:

  1. duskolo pragma i epilogi autou tou aparaititou gia to makigiaz proiontos...exo dokimasei arketes ...kai exo dokimasei sigoura oles sxedon tis etairies...an 8eleis perisoteres plirofories ...apla e-mail me ...!!!8a tin dokimasa kai autin pou les...en kairo ...mia pou den tin exo ksanaparei...
    xoxo

    ReplyDelete
  2. Αχα ακουγετ ενδιαφερουσα επιλογη!

    ReplyDelete
  3. Anonymous24.2.12

    Δεν την έχω δοκιμάσει αλλά ακούω πολύ καλές κριτικές από πάντού,για την συγκεκριμένη......την έχω δει στο stand της Benefit,αλλά μου φάνηκε κάπως τσιμπημένη η τιμή της!!

    ReplyDelete
  4. To mpalaki pou einai stin akroula (akou epaggelmatiki perigrafi twra, ts ts, telospantwn) nomizw einai gia na pianei tis mikroskopikes vlefaridoules stin esw k eksw gwnia tou matiou den pianontai me to kanoniko vourtsaki, eite epeidi einai mikres, eite logw tis kampilis tou matiou.
    Pantws exw akousei iperoxa pragmata gia autin ti mascara, emena i agapimeni mou einai i High Impact tis Clinique,foveri!

    ReplyDelete
  5. Πρέπει να είναι πολύ καλή.. Ακούω συνεχώς καλά λόγια γι'αυτήν!! :)

    ReplyDelete
  6. @Makrina Zografou
    Ποιά είναι η αγαπημένη σου? (από αυτές που έχεις δοκιμάσει έως τώρα?)
    @Y
    Γνωρίζω ποιά θα έπρεπε να είναι η χρησιμότητα αυτής της μπαλίτσας αλλά προσωπικά εμένα δεν με βολεύει! Ίσως δεν το έχω καταφέρει ακόμη αλλά όταν τη χρησιμοποιώ μεταφέρει αρκετό προϊόν και τις κολλάει! Την High Impact της Clinique μου την έδωσαν σε δειγματάκι... Πολύ καλή αλλά και πάλι δεν την συγκρίνω με την They're Real!

    ReplyDelete
  7. εχω 2-3 αγαπημενες μεχρι στιγμης...
    high impact clinique, η μασκαρα της mufe (ειδικα οι χρωματιστες), της clarins (εχω την μπλε απιστευτο χρωμα) επισης ειχα δοκιμασει και του κορρε καποια στιγμη και με βλεπω να ξαναγυρναω εκει... (με εχει πιασει μια μανια με ελληνικα προιοντα, οσο καλο η κακο (λογω μανιας) ειναι αυτο)

    ReplyDelete
  8. Anonymous1.3.12

    Πριν λιγο καιρο σε μια βολτα στα Sephora με αλλες αγαπημενες bloggers αγορασα κι εγω μια μασκαρα. Εχει ακριβως το ιδιο βουρτσακι! Αλλα δεν ειναι η Benefit... Το χρωταω πολυ καιρο αυτο το post. Νομιζω πως ηρθε η ωρα να το ετοιμασω! Μου ελειψες Μαιρουλα!

    ReplyDelete
  9. Αγαπημένο μου Χριστινάκι...
    ελπίζω να καταφέρουμε κι εμείς να βρεθούμε κάποια στιγμή από κοντά!Καταλαβαίνεις πως σου έχω αδυναμία!

    Μου εξάπτεις την περιέργεια...!!
    Περιμένω το σχετικό post σου λοιπόν!
    Φιλάκια πολλά xxx

    ReplyDelete
  10. poso exei k les gia tin timi tis; pano apo 20 evro;
    ego den allazo tis maybelline tin flared, k tis loreal tin voluminus tin apli!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έχει 22-23 ευρώ! Βέβαια, κάνουν συχνά 35%, οπότε συμφέρει οικονομικά! το αποτέλεσμά της είναι εντυπωσιακό! Οι μάσκαρα της Maybelline είναι και δικές μου αγαπημένες, με πιο αγαπημένη την colossal smoky eyes!

      Delete
  11. polu wraio to post sou...exw akousei k egw kales kritikes g auto to proion..twra me thn prosfora p evgalan ta sephora skeftomai na thn dokimasw!!! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...