What i'm loving lately


Αγαπημένη μου.. έχω τόσο καιρό να σου γράψω που αισθάνομαι σχεδόν όπως την πρώτη φορά! Μου έλειψες τόσο τόσο πολύ αλλά, πίστεψέ με, οι τελευταίοι μήνες πέρασαν τόσο γρήγορα χωρίς να το καταλάβω! Δεν θέλω όμως αυτή η εισαγωγή να έχει απολογητικό χαρακτήρα αλλά περισσότερο έναν "αέρα εξομολόγησης", αφού στα τέλη Ιανουαρίου παντρεύτηκα τον εκλεκτό της καρδιάς μου και ειλικρινά είναι αδύνατο να σου περιγράψω με λέξεις τόσα συναισθήματα! Τρέξιμο, αγωνία, χαρά και απέραντη ευτυχία.. αλλά και λίγο beauty shopping γιατί, κακά τα ψέμματα, μια beauty-addict δεν ησυχάζει ποτέ! Έτσι, κάπου ανάμεσα σε συζητήσεις "περί γάμου", έριχνα κλεφτές ματιές, έκανα τις δοκιμές μου και υπέκυψα σε μερικές μικρές αλλά και μεγαλύτερες beauty αμαρτίες!! Είμαι λοιπόν εδώ και πανέτοιμη να στα πω όλα..


Δεν θα μπορούσα να μην ξεκινήσω με ένα προϊόν περιποίησης, αφού τα σχόλια τύπου "σου πάει ο γάμος" και "έχεις ομορφύνει τελευταία" πάνε και έρχονται! Μόνο που εγώ ξέρω το μυστικό και εννοείται πως θα το μοιραστώ μαζί σου! Τους τελευταίους μήνες πριν το γάμο είχα αποφασίσει να μην κάνω πειράματα με την επιδερμίδα μου, να σταματήσω τις πολλές νέες δοκιμές (είπαμε, το μικρόβιο δε φεύγει!), να χρησιμοποιώ όσο γίνεται λιγότερα προϊόντα και να βαδίζω στα σίγουρα! Καταλαβαίνεις, τη μέρα του γάμου σου θέλεις να έχεις την επιδερμίδα σου στα καλύτερά της! Ένα από τα προϊόντα που ξανα-ξεκίνησα να χρησιμοποιώ συστηματικά, είναι δοκιμασμένο και πίστεψέ με, είναι σίγουρο πως έκανε τη μεγαλύτερη διαφορά στην επιδερμίδα μου, είναι το διάσημο Kiehl's midnight recovery concentrate. Ένα προϊόν που σου προτείνω με κλειστά μάτια, αφού τα αποτελέσματα που προσφέρει είναι ισάξια της φήμης του! Ένα 99,8% φυσικής προέλευσης ισχυρό συμπύκνωμα φυτικών και αιθέριων ελαίων, το οποίο εφαρμόζεται μετά τον βραδινό καθαρισμό και δρα σε συνδυασμό με τη φυσική νυχτερινή λειτουργία του δέρματος, επανορθώνοντας ορατά την επιδερμίδα κατά τη διάρκεια της νύχτας! Λατρεύω τη χαλαρωτική μυρωδιά λεβάντας, τη μεταξένια σύνθεσή του και φυσικά τη νεανική, ξεκούραστη όψη που χαρίζει στην επιδερμίδα μου!


Ακόμη ένα προϊόν που δικαιολογεί απόλυτα τη φήμη του και έχει ήδη αμέτρητους φανατικούς οπαδούς -ανάμεσά τους κι εγώ- ακούει στο όνομα Peter Thomas Roth pumpkin enzyme mask. Πρόκειται για μια μάσκα ομορφιάς που λειτουργεί παράλληλα και ως θεραπεία απολέπισης. Με ένζυμο κολοκύθας, άλφα υδροξέα (AHA) και κρυστάλλους οξειδίου του αργίλου, ενεργεί κατά της γήρανσης του δέρματος, απαλύνει τις ρυτίδες και τις λεπτές γραμμές και αφήνει την επιδερμίδα λεία, λαμπερή και αναζωογονημένη. Απλώνεις μια λεπτή στρώση σε καθαρό δέρμα, την αφήνεις για μερικά λεπτά και έπειτα, αφού βρέξεις τα δάχτυλά σου, κάνεις απαλό μασάζ για απολέπιση. Την πρώτη φορά που τη δοκίμασα δε μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, αφού τα έντονα "τσιμπιματάκια" και το ελαφρύ κάψιμο που προκάλεσε στην επιδερμίδα μου δεν υποχωρούσαν όσο περνούσε η ώρα, με αποτέλεσμα να την αφαιρέσω μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα. Δεν το έβαλα κάτω όμως και στις επόμενες εφαρμογές η επιδερμίδα μου τη δέχτηκε με μεγαλύτερη άνεση. Το μόνο που θα πρέπει να σε προβληματίσει είναι να καταφέρεις να αντισταθείς στην μυρωδιά της, που θυμίζει έντονα το πιο λαχταριστό γλυκό που έχεις φανταστεί... αλλά δεν τρώγεται, στο λέω!



Ένα από τα πιο πρόσφατα αποκτήματά μου και νέο λανσάρισμα του οίκου Yves Saint Laurent, το YSL Fusion Ink Cushion foundation, έχει -χωρίς δεύτερη σκέψη- μια από τις πιο όμορφες και πολυτελής συσκευασίες που έχω δει ποτέ! Και για να ακριβολογώ, μόλις κυκλοφόρησε είπα στη φίλη μου: "Δεν με ενδιαφέρει το περιεχόμενο, το θέλω!". Βέβαια, το λες και εκ του ασφαλούς, μιας και η ποιότητα των προϊόντων του YSL δύσκολα σε απογοητεύει! Εντυπωσιακό μαύρο, συνδυασμένο με χρυσές λεπτομέρειες, σε μια "έξυπνη", compact και απόλυτα travel friendly συσκευασία που εκπέμπει πολυτέλεια από χιλιόμετρα! Και δεν σταματά εκεί, αφού το εσωτερικό του το ερωτεύτηκα ακόμη περισσότερο! Η ανάλαφρη αίσθηση συναντά το φωτεινό σατινέ φινίρισμα και μαζί προσφέρουν μια ομοιόμορφη, φρέσκια, λαμπερή και "δροσερή" επιδερμίδα. Με μέτρια κάλυψη -που μπορείς εύκολα να προσαρμόσεις ανάλογα τις ανάγκες σου-, SPF29 και δικό του σφουγγαράκι για μεγαλύτερη ευκολία, έχει γίνει η αγαπημένη μου καθημερινή επιλογή!


Χρώμα στα χείλη... Ακόμη ψάχνεις τον τέλειο συνδυασμό; Η Charlotte Tilbury, γνωστή make-up artsit και δημιουργός της δικής της luxury σειράς καλλυντικών, έχει τον τρόπο της να "διαβάζει" τις beauty-επιθυμίες των γυναικών και να τις μετατρέπει σε προϊόντα που ικανοποιούν ακόμη και τους πιο απαιτητικούς. Το Charlotte Tilbury Lip Cheat στην απόχρωση Pillow talk, ένα από τα best-sellers της μάρκας και η απόλυτη nude-ροζ απόχρωση για όσους την έχουν δοκιμάσει, με κέρδισε από την πρώτη εφαρμογή και έγινε ένα από τα πιο αγαπημένα προϊόντα της συλλογής μου! Η ιδανική απόχρωση για να σχηματίσεις τα χείλη σου, να τα κάνεις να δείχνουν πιο "γεμάτα" -χωρίς να φαίνεται επιτηδευμένο- και η καλύτερη επιλογή πριν από το καθημερινό σου κραγιόν, αφού όχι μόνο θα δημιουργήσει μια ομοιόμορφη βελούδινη βάση αλλά θα αυξήσει θεαματικά και τη διάρκειά του! Το μαγικό συνδυασμό έρχεται να συμπληρώσει το Charlotte Tilbury Matte Revolution lipstick στην ίδια απόχρωση, το οποίο κυκλοφόρησε πρόσφατα και μπορείς να το βρεις αποκλειστικά στο charlottetilbury.com. Αν δεν έχεις δοκιμάσει ακόμη τα matte revolution lipsticks, πρέπει να σου πω ότι είναι με διαφορά τα αγαπημένα μου (και τα καλύτερα κατά την άποψή μου!), αφού το βελούδινο-ματ φινίρισμά τους είναι ασύγκριτα άνετο στα χείλη και προσφέρει αξιοθαύμαστη διάρκεια.



Ποιά είναι τα δικά σου υπερ-αγαπημένα προϊόντα το τελευταίο διάστημα και τί δεν αποχωρίζεσαι στην καθημερινή σου ρουτίνα; Περιμένω τα σχόλια και τις εντυπώσεις σου...



5 comments:

  1. I LOVE Charlotte Tilbury products! I just posted a favorites post this morning and I talked about a matte revolution lipstick as well! They're perfect.
    I'd love to try the pillowtalk shades, they're on my list!
    Great post xx
    https://sarahbaileybeauty.wordpress.com/blog/

    ReplyDelete
  2. Να ζήσετε !! Τη μάσκα που την βρίσκουμε ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστούμε πολύ πολύ!! :-*
      Τα προιόντα της Peter Thomas Roth μπορείς να τα βρεις στο Sephora! Αυτές τις μέρες, στο sephora.gr οι μάσκες έχουν -50% έκπτωση!!

      Delete
  3. Υπέροχη ανάρτηση!

    Σε περιμένω στο blog μου για ανταλλαγή απόψεων
    https://beautyproject-elinachris.blogspot.gr
    Φιλιά :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...